środa, 11 marca 2020

Dorosłe Państwo jest równe państwu zrównoważonemu Steve Beckow - 3/11/2020.

Obraz może zawierać: tekst


Dorosłe Państwo jest równe państwu zrównoważonemu
Steve Beckow  3/11/2020 12:57:00 PM 


Państwo Dorosłe = Stan Zrównoważony 11 marca 2020 r. 
Wysłane przez Steve'a Beckow 

         Gdy zapuszczamy się w nieznane, równowaga jest kluczowa. … Cóż, ważne! Źródło:
 Giacomond Quinta Buchholza 

Wczoraj przypomniano mi o zdolności umysłu do dzielenia się na części, strony lub głosy (1) 

Zidentyfikowałem trzy uporczywe głosy, które były kluczowe w kształtowaniu mojego codziennego życia. 
Użyję dla nich określeń Erica Berne: 
dziecko, 
rodzic 
i dorosłe ego 
lub stan świadomości.
 
Berne wyjaśnia: „„ To jest twój rodzic ”oznacza:„ Jesteś teraz w takim samym stanie umysłu, jak kiedyś jeden z twoich rodziców (lub zastępczy rodzic) i odpowiadasz tak samo, jak on, z tą samą postawą, gesty, słownictwo, uczucia itp. ”




„„ To jest Twój dorosły ”oznacza:„ Właśnie dokonałeś autonomicznej, obiektywnej oceny sytuacji i określasz te procesy myślowe, problemy, które postrzegasz, lub wnioski, do których doszedłeś, w sposób pozbawiony uprzedzeń . ” 
„„ To jest Twoje Dziecko ”oznacza:„ Sposób i zamiar twoich reakcji jest taki sam, jak gdybyś był bardzo małym chłopcem lub dziewczynką ”. (2) 

W tym względzie Arkturianie powiedzieli dwie rzeczy w czytaniach odnoszących się do kształtowania mojej wrażliwości na krytykę i obwinianie: „Ponieważ miałeś pracować z Wniebowstąpieniem, zostałeś wezwany do stworzenia rzeczywistości, w której poszedłeś w otchłań [wraz z Ojcem], podczas gdy ty także doświadczyłeś wielkiej miłości [od waszej Matki] ”. (3)

„Od dzieciństwa uczysz się słyszeć najdelikatniejszy szept ciemności”. (4)
 
To rezonuje ze mną. Zniechęcenie mojego dziecka i mojego krytycznego rodzica są silne. Mam oba nagrania. (5)
 
Muszę wyłonić się z obu. Dziś rano obudziłem się o 6:00 rano, mówiąc sobie, że powinienem wstać (stan ego rodzica). 

Chciałem więcej spać i czułem się winny i przerażony (stan ego dziecka). 

Ale po raz pierwszy obudziłem się i zobaczyłem dynamikę rodzicielskiego stanu wzbudzającego poczucie winy i przerażonego dziecka. Patrzyłem, jak faktycznie przechodzę przez te kroki. A prawda uwolniła mnie od smutku.

Moje życie polegało na wyjściu z grania w te dwie role: krytyczny głos wewnętrzny (rodzic) i przygnębiony głos wewnętrzny (dziecko). Widzę teraz, że wyjściem jest puszczenie obu i przywołanie trzeciego i zrównoważonego głosu wewnętrznego (dorosłego). Właśnie od tego zaczęła się ta cała eksploracja. Zauważyłem dorosły głos, który przejął kontrolę nad sytuacją (teraz mnie stracił). 

Nigdy wcześniej nie słyszałem tego głosu. Rozpoznałem go jako dorosły głos i to natychmiast odniosło wyraźną ulgę dwa głosy, których słuchałem. Widziałem je teraz, jak twierdzą moje ego rodzice i dzieci. To, co Berne nazywa „dorosłym” Sanatem Kumarą, a Archanioł Michał nazywa „zrównoważonym”. Sanat Kumara powiedział, że na tym właśnie polega uniwersalne prawo.

„Celem prawa, podstawą prawa, jest równowaga. Ma wam pomóc, poprowadzić was - i wszystkie istoty - do miejsca równowagi. To jest powód Prawa Uniwersalnego. ” (9) 

Zaczynam rozumieć dlaczego. Michael zdefiniował tutaj „równowagę”: 

AAM: My… chcemy, żebyś był zrównoważony. 
Steve: Co to znaczy być zrównoważonym? 
AAM: To znaczy być całkowicie w swoim sercu. Oznacza to, że wasze stopy są mocno osadzone w tym wymiarze i na Ziemi, ponieważ tam właśnie jest praca. Oznacza to odwoływanie się do swojej głowy, a nie bycie prowadzonym, a na pewno nie wpływ lęku lub fałszywej rzeczywistości. (5) 

Podkreślił znaczenie równowagi w budowaniu Nowej Ziemi.

„Wszystko w równowadze. Wszystko z umiarem. W ten sposób powstaje Nova Earth i Nova Community. „Nawiasem mówiąc, zwracanie uwagi na to, co jest naprawdę ważne i na to, co robiłeś. Nie ma rozproszenia, jakim jest dostarczenie energii, energii osądu lub krytyki do tego, co nie jest szczególnie ważne. ” (6)

 Mówi zrównoważony lub dorosły głos. „[Zrównoważony głos] nie ocenia. Nie potępia. Nie wybiera stron. Pochodzi z miejsca równości i otwartości. ” (7)

Kompania Niebios może grać w piłkę twardą, gdy potrzebują określonego rezultatu. 

Na przykład w 2018 r.Michael przyznał się do wyczyszczenia pokładów wokół mnie, aby moja zdolność do podejmowania zrównoważonych decyzji jako rurociągu nie została w żaden sposób zagrożona:
 „Jedną z rzeczy, które zrobiliśmy za twoją zgodą… było to wyjaśnienie przestrzeni wokół ciebie. … „Nie chcemy, abyś czuł się lub był widziany - finansowo, emocjonalnie lub duchowo - wobec kogokolwiek. … „Ustalamy sposoby, dzięki którym, możemy niemal powiedzieć, usuwając cię z tych serc, aby zapewnić mądrość i równowagę oraz zrozumienie wyższego dobra [w podejmowaniu decyzji]”. (8) 

Twarda miłość. Ale pokazuje nam, że Kompania Niebios poważnie podchodzi do naszej pracy po rewolucji. Chcą, abyśmy byli zrównoważeni.

To ironiczne, że ostatecznie muszę zaakceptować warunki Erica Berne'a dotyczące tego ważnego dzieła wychodzenia z traumy z dzieciństwa do równowagi. Berne był autorem, który po raz pierwszy postawił moje stopy na ścieżce rozwoju osobistego i wychodzenia ze wzorców z dzieciństwa. Kiedy czytałem Games People Play, miałem niesamowite „Aha!” i wiedziałem, że znalazłem pracę mojego życia. To był 1974 rok. Do tego czasu ukończyłem już karierę historyka i szukałem tego, co będzie dalej. Po przeczytaniu Berna skończyłem swoją ostatnią przygodę jako początkujący naukowiec, zostając studentem socjologii, zawsze szukając znaczenia naszych wzorców zachowań. Widzę teraz, że to, co Berne nazywał „dorosłym”, a to, co Michael nazywa „zrównoważonym”, jest jednym i tym samym i pożądanym stanem dla lightworkera. 


Później


Teraz, gdy zdaję sobie sprawę z tego rozróżnienia i dynamiki, zaczynam dzień, identyfikując „stan ego dziecka”, „stan ego rodzica”, „dziecko”, „rodzica”, kiedy odchodzą, a następnie puszczając. Wcześniej nie wiedziałbym, co się ze mną dzieje; tylko że czułem się przerażony. Teraz wiem. Moja świadomość zranionego dziecka wydaje się zawsze oczekiwać ucisku. Rozpacza to, że rzeczy są inne. To jest jego programowanie. Jestem zniechęcony - i przerażony. Potem czuję się przygnębiony z powodu konsternacji i ciągłego ciągłego łańcucha myśli i emocji.

Zamiast odczuwać depresję przez te wszystkie lata, mogę teraz obserwować powstanie stanu ego dziecka lub rodzica, doświadczyć jakiejkolwiek jego części, która wymaga doświadczenia i pozwolić mu odejść. Nie jestem już tym. Już mnie nie ma. Jestem poza tym. Niemal automatyczna identyfikacja mnie z tymi uczuciami nie przyniosła mi żadnego ziemskiego dobra. Jednak, jeśli nie miałbym wyjaśnienia, które dostarczył Eric Berne, trwałbym wiecznie w cyklu konsternacji i depresji. Teraz, mając wiarygodną mapę (analiza transakcyjna) do terenu (vasany, trauma wczesnego dzieciństwa) (10), mogę przejść ją znacznie łatwiej i szybciej. 

Przypisy 


(1) „Up from Moan and Groan”, 6 marca 2020 r., Https://goldenageofgaia.com/?p=306851

(2) Eric Berne, Games People Play. Psychologia relacji międzyludzkich. Secaucus, NJ: Castle Books: 1971; ok. 1964, 24. 

(3) Arkturianie w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Suzanne Lie, 16 marca 2013 r. 

(4) Tamże, 22 lipca 2014 r. 

(5) To może wyjaśniać, dlaczego ludzie mówią pod gniewnym mężczyzną przestraszone dziecko. Widzę, że w bibliotece naszego umysłu mamy oba nagrania: naszą rolę i rolę wściekłego rodzica. 

(5) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 18 lutego 2011 r. (

6) Tamże, 18 października 2017 r. 

(7) Tamże, 3 marca 2011 r. 

(8) Tamże. , 2 maja 2018 r. 

(9) „Sanat Kumara: jesteś gotowy budować społeczeństwa zgodnie z prawem”, 23 kwietnia 2013 r.
 W

(10) Zdaję sobie sprawę, że nie postępuję zgodnie z oryginalnymi teoriami Berna. Stan ego rodzica nie jest jednolicie negatywny; może być również pielęgnujący i współczujący. I tak jest ze stanem ego dziecka. Koncentruję się głównie na cierpieniu i krzywdzie, z jakimi zmagają się ludzie w wyniku traumy wczesnego dzieciństwa i bardzo selektywnie pożyczam od Erica Berne'a, aby zapewnić model radzenia sobie z jednym aspektem tego.

Przykład innego narzędzia niezwiązanego z analizą transakcyjną? 

Jezus podał jeden: powiedział, że prawda was wyzwoli. 
Ta maksyma stanowi użyteczny sposób mierzenia, czy jesteśmy na dobrej drodze do tego, co widzimy o vasanie. Jeśli to, co widzimy, jest prawdą, powinniśmy doświadczać rosnącej wolności. Jeśli nie, to szczekamy na niewłaściwe drzewo. Duchowa podstawa mojej pracy z vasanami leży w pismach Śri Ramany Maharshi. 
Zobacz na przykład Anon., Kim jestem? Nauki Bhagawana Sri Ramany Maharshi. Sarasota, Floryda: Ramana Publications, 1990; Sri Ramana Maharshi, Duchowa instrukcja Bhagawana Sri Ramana Maharshi. Ósma edycja. Tiruvannamalai: Sri Ramanasramam, 1974; i Sadhu Arunachala (AW Chadwick), Wspomnienia Sadhu Ramana Maharshi. Tiruvannamalai: Sri Ramanasramam, 1961. 

Źródło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz