Lance’a D Johnsona
W ramach operacji Warp Speed Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) pośpiesznie zatwierdziła eksperymentalną technologię mRNA i sprzedała ją pod nazwą „szczepionka”. Jedną z firm, która otrzymała zezwolenie na stosowanie w sytuacjach awaryjnych (EUA) dla swojej nowej „szczepionki”, była firma Pfizer. Pomimo historii przestępczej firma Pfizer została traktowana preferencyjnie w FDA ze względu na długotrwałe powiązania z urzędnikami rządowymi. Po przeprowadzeniu eksperymentów przez badania kliniczne w 2020 r. firma Pfizer i FDA nie przedstawiły przejrzyście danych na temat swoich nowych szczepionek. data concealed for up to 75 years.FDA never released the actual data
Tak naprawdę, gdy „szczepionka” była wprowadzana na rynek, firma Pfizer i FDA nigdy nie opublikowały rzeczywistych danych ani dziesiątek tysięcy dokumentów stanowiących podstawę ich uprawnień EUA. Te bezwstydne podmioty faktycznie walczyły w sądach o ukrywanie danych nawet przez 75 lat. FDA wiedziała, że szczepionki na Covid-19 wiążą się z poważnymi problemami zdrowotnymi, ale i tak je zatwierdziła bez przejrzystości Ponieważ te „szczepionki” EUA stanowią interwencję medyczną, przejrzystość danych uzupełniających jest konieczna w ramach zasady świadomej zgody, aby pomóc podmiotom świadczącym usługi medyczne i osobom fizycznym w podejmowaniu rozsądnych wyborów dotyczących ich ciała i przyszłości. Jeżeli w naszych instytucjach rządowych istniał choć cień uczciwości naukowej, dane kliniczne należało udostępnić społeczeństwu przed wypuszczeniem szczepionek, a niezależnym badaczom i naukowcom należało umożliwić przegląd i analizę danych. Pfizer and FDA documents were not made available the documents are finally available to the public for review.
Jednakże dokumenty firm Pfizer i FDA nie zostały udostępnione opinii publicznej przed wprowadzeniem szczepionek. W rzeczywistości dokumenty nie zostały udostępnione dopiero, gdy sędzia nakazał FDA i firmie Pfizer ich udostępnienie po złożeniu pozwu przeciwko FDA na podstawie ustawy o wolności informacji (FOIA). Teraz, 800 dni po zatwierdzeniu przez FDA „bezpiecznych i skutecznych” szczepionek na Covid-19, dokumenty są wreszcie udostępnione opinii publicznej do wglądu. Teraz niezależni naukowcy i badacze mogą zobaczyć dokładnie to, co zobaczyli organy regulacyjne FDA, podejmując decyzję o udostępnieniu społeczeństwu szczepionek przeciwko Covid-19. Weź pod uwagę: W tym czasie rządy wykorzystywały propagandę bioterroryzmu, fałszywe więzienia (poprzez blokady i nielegalne kwarantanny), aby zmusić społeczeństwo do przyjmowania tych eksperymentalnych szczepionek w celu „powrotu do normalności”.
Nie tylko pojawiły się poważne sygnały dotyczące bezpieczeństwa tych eksperymentalnych szczepionek – w tym zaburzenia płytek krwi, zapalenie serca i nasilona choroba związana ze szczepionką (VAED) – ale były też przesłanki, że rządowe organy regulacyjne wiedziały, że problemy te będą znaczące, a zdarzenie niepożądane systemy raportowania nie były w stanie ilościowo określić problemu w populacji. Ich obawy zostały ukryte, ponieważ ludność została w zasadzie zatruta szkodliwym i nieskutecznym produktem. W dokumentach FDA wskazała, że wiedziała, że jej własny system monitorowania bezpieczeństwa „nie wystarczy” do oceny ryzyka chorób serca związanych ze szczepionkami przeciwko Covid-19 firmy Pfizer. FDA wiedziała, że jej system nadzoru nie jest w stanie zidentyfikować przypadków subklinicznego zapalenia mięśnia sercowego poisoned by a harmful and ineffective product.
W dokumentach 51 893 firmy Pfizer znajduje się notatka FDA, która odnosi się do niezdolności agencji do oceny ryzyka zapalenia mięśnia sercowego i zapalenia osierdzia po szczepieniu przeciwko Covid-19. Notatka odnosi się do inicjatywy CBER Sentinel, która jest krajowym systemem elektronicznym FDA mającym na celu monitorowanie „bezpieczeństwa produktów objętych regulacjami”. „Program CBER Sentinel NIE jest wystarczający, aby ocenić poważne ryzyko zapalenia mięśnia sercowego i zapalenia osierdzia oraz subklinicznego zapalenia mięśnia sercowego związanego z COMIRNATY (BNT162b2) zamiast badań bezpieczeństwa PMR w ramach FDAAA [ustawy zmieniającej Agencję ds. Żywności i Leków]. W dalszym ciągu ostrzeżenie: „W momencie zatwierdzenia BLA [wniosku o licencję biologiczną] źródła danych w programie CBER Sentinel nie są wystarczające do zidentyfikowania wyników ze względu na brak wystarczających mocy, aby ocenić wielkość ryzyka u pacjentów w wieku 12–30 lat w wieku. Ponadto program CBER Sentinel nie jest wystarczający do monitorowania przypadków pod kątem stanu wyzdrowienia i długoterminowych następstw, ani do identyfikacji i charakteryzacji przypadków subklinicznego zapalenia mięśnia sercowego”. The warning continues:
System nadzoru zdarzeń niepożądanych FDA there was plenty of evidence nie był w stanie ocenić ryzyka zapalenia serca w populacji, a badania kliniczne wykazały wiele dowodów sugerujących, że szczepionki będą w efekcie masowo powodować te zdarzenia niepożądane. Zgodnie z Memorandum przeglądu klinicznego BLA z dnia 23 sierpnia 2021 r. u uczestników badania, którzy otrzymali szczepionkę, wystąpiło WIĘCEJ przypadków tachykardii i zaburzeń serca w porównaniu z grupą placebo. W grupie zaszczepionej w okresie od 15 do 81 dni po badaniu odnotowano prawie dwukrotnie więcej zgonów sercowych.
many cardiac deaths in the vaccinated group
W jakiś sposób FDA nadal pełni rolę strażnika masowych nadużyć medycznych i zbrodni przeciwko ludzkości realizowanych w ramach programów „szczepionkowych”
**Source
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz