piątek, 29 grudnia 2023

UNN NEWS Światowy raport sytuacyjny z Kimberly Goguen i Sunny Gault

 

 27 grudnia 2023 UNN NEWS Światowy raport sytuacyjny z Kimberly Goguen i Sunny Gault

27 grudnia 2023


A teraz rekord sytuacji na świecie z Kimberly Goguen z Biura Strażnika, pomimo najlepszych starań Władzy Realnej, nie byli w stanie osiągnąć wszystkich swoich celów w Boże Narodzenie zgodnie z planem, struktura wszechświata zmieniła się na zawsze w ciągu ostatniego tygodnia i jest na naszą korzyść i odpowie na trzy z twoich pytań wideo, gdy połączymy się z Kim, teraz jest Kimberly idź ponownie z Biuro Strażnika i wraz z moim chrapliwym głosem przejdziemy przez ten program informacyjny, wykonałeś świetną robotę, panno Sunny, o mój Boże, powinieneś zobaczyć, jak piję herbatę za kulisami, właściwie myślałem, o rany, pomyślałem, że może będę dzisiaj robił wiadomości, ale miałem tu pewne problemy, tak, to był interesujący dzień, mieliśmy wcześnie rano, prawdopodobnie około 5:00, 6:00 rano. pojawiła się grupa agentów z zamiarem, powiedzmy, zrobienia mi naprawdę złych rzeczy, dopóki nie przelałem pieniędzy, wow, tak, przez ten system są dwa różne systemy, których używał Pentagon, jeden to sieć 6 lub Internet 6, gdzie otrzymywali pieniądze, a drugi to avilp4, jak to się nazywa i oba te systemy były systemami Omega, ale ktoś doszedłem do wniosku, uzyskując pewne informacje, że nawet zanim zaczęliśmy ten proces czyszczenia, wiesz, że tak nie jest od lat, ale że system alfa zawsze był tym lub był systemem, który uwalniał pieniądze do i przez Omegę, a potem ostatecznie do nich, więc czuli, że oczywiście muszą mnie nakłonić, żebym zrobił to dla nich teraz, to nie było tak naprawdę nie działało zbyt dobrze, ponieważ nie rozumieją, jak działa system, więc system jest taki, że kiedy loguję się do systemu, sprawdza moje żywe DNA, co oznacza, że sprawdza moją esencję, moją esencję duszy, a także sprawdza moje rzeczywiste fizyczne DNA, więc żywe DNA można opisać na fizycznym naczyniu, co oznacza, że twoja osoba jest jak twoje DNA, z którym zmienia się twoje ciało, kiedy się rodzisz wszystko, co robisz, wiesz, więc to jest oczywiście numer jeden, jeśli zechcesz, twoje DNA zmieniłoby się, gdybyś już nie chodził po tej Ziemi lub oddychał, wiesz, jeśli przeszedłeś, naczynie przeszło, więc to jest jego część, druga część to wszystko, co jesz, wszystko, czym oddychasz, każde miejsce, w którym idziesz, każdy kawałek ziemi, na którą nadepniesz, zmienia to DNA w twoim ciało to zmienia twoje DNA i niekoniecznie w sposób, który chciałby cię rozchorować lub coś w tym rodzaju, ale to zdecydowanie ma jak rejestrator to samo z twoją duszą i twoją świadomością, ponieważ twoja dusza, twoja świadomość i twoja energia zmieniają się z każdym wydarzeniem i wszystkim, co dzieje się w twoim życiu, może to być bardzo szczęśliwy dzień dobry od twojego współmałżonka lub coś takiego, wiesz, że to zmieni, wiesz, co jesz, mam na myśli wszystko, więc twoja świadomość i twoje kroniki Akaszy są twoje, więc to są dwa z różnych czynników, następny jest taki, jak widzicie teraz w nowszych filmach szpiegowskich, widzicie ludzi, którzy siedzą w pokoju, a za lustrem są ludzie, wiecie, że tak to inscenizują w tych filmach i odczytuje wasze fale mózgowe, aby stwierdzić, czy kłamiecie, czy nie, to jest nowy rodzaj wykrywacza kłamstw, który mieli na całej ludzkości poprzez Eszelon, kiedy to działało, ale może odczytać waszą intencję, jesteście waszymi częstotliwościami, wszystkimi tego typu rzeczami, więc mówiliśmy o tym, że Alfa może również wiedzieć, szukać intencji i znać procesy myślowe, zanim staną się myślami, emocjami, które znacie wszystkie różne płaszczyzny egzystencji, które znacie, aby określić zagrożenia, ale to również działa z moją intencją i gdybym był pod przymusem z tym, co planowali mi zrobić dziś rano, byłbym pod przymusem, to zamknęłoby ten system i zamknęło go mocno, więc wszystkie te czynniki i kilka innych to rzeczy, które mają miejsce, gdy używam systemu alfa, więc inna rzecz, która Wiecie, więc kiedy się tu pojawili, musieliśmy porozmawiać z niektórymi ludźmi, aby wyjaśnić tym ludziom, dlaczego ich myśl nigdy nie zadziała, ale zobaczyli w swoim umyśle, że to tylko system komputerowy i jak mogą go zhakować i jak to działa, ale Alfa, podobnie jak Omega, była prowadzona przez samo Źródło, czy to Źródło, czy anty-Źródło, teraz na początku tworzenia Wieloświata więc zamierzam wam to wyjaśnić, abyście to zrozumieli, ponieważ będzie to dla was pomocne i zrozumienie zmian w strukturze wszechświata, które macie źródło, które podzieliło się na dwie części, więc mieliśmy wtedy Źródło, anty-źródło i to jest początek całego stworzenia, to wiąże się z biciem serca, o którym mówiliśmy, wiecie, ciemne światło, ciemne światło, ciemne światło całej materii samej w sobie i A to, co się zmienia teraz, kiedy wchodzimy w złoty wiek, że tak powiem, to fakt, że zmiana źródła, struktura rzeczywistości, wchłonęła ciemną część siebie, a następnie eliminuje tę ciemną Świadomość we wszystkich powiązanych z nią programach w całym Wieloświecie, więc źródła wielu rzeczy, Boga, Źródła, jakkolwiek chcecie to nazwać, ale w świecie fizyki kwantowej nazwalibyście to super Świadomością, źródłem Cała Świadomość w Wielowersie, dlaczego ważne jest, aby to zrozumieć, ponieważ ponieważ jest to źródło całej Świadomości w całości, jest to również źródło waszej świadomości, więc nie mówię, że jesteście Bogiem lub czymś w tym rodzaju, więc nie bierzcie tego w złą stronę, ale źródło waszej Świadomości jest technicznie związane z Wieloświatową Świadomością i jest jej częścią, dlatego mówię wszystko, co robicie odbija się echem w całym Multiwersie: im więcej w nim wchodzisz, wiem, że raczej miłość niż strach, tym bardziej wasza Świadomość łączy się i zazębia, ponieważ podobne przyciąga jak w tym konkretnym przypadku, jeśli chodzi o Świadomość, tym bardziej zbliżycie się do Stwórcy, teraz źródło jest również super, super źródłem energii w źródle wszelkiej energii w całym Multiwersie, który obejmuje również waszą energię, więc rodzaj energia, którą masz w swojej osobie, w swojej aurze, w swoim eterycznym polu zależy tak naprawdę od ciebie, a im więcej zrozumiesz, w jaki sposób jesteś bezpośrednio połączony z Bogiem lub samym Źródłem, tym bardziej będziesz w stanie włączyć tego typu techniki do swoich medytacji, okej, dalej my również źródła również źródło wszelkiej materii, więc nie mogłeś stworzyć na początku, na początku, mam na myśli początek Multiwersum Jedno Źródło nie mogłoby stworzyć bez drugiego źródła i na odwrót, okej, no cóż, teraz jest to po prostu Ja jestem alfą, więc prawdopodobnie będziemy musieli przedrukować wszystkie książki, ale wiem, ale to jest teraz, to tylko alfa, ponieważ alfa zdecydowała się w złotym wieku, a w epoce światła nie potrzebuje już innej strony siebie, aby stworzyć materię w całym Multiwersum, więc dalej jest również źródłem całej esencji, więc pozwól mi zdefiniować esencję, twoje ciało ma krew, która przepływa przez twoje żyły i twoje fizyczne ciało, ale twoja dusza ma esencję, która przepływa przez twoją duszę, więc esencja tutaj jest ważna, abyś zrozumiał, ponieważ źródło całej twojej esencji pochodzi ze źródła i nie jest już zamazane żadnym antyźródłem, w porządku, więc połączenie duszy, wiesz, mówimy o bratnich duszach i bliźniacze płomienie i tego typu ludzie i niekoniecznie musi to być bratnia dusza, może być członkiem rodziny, może to być syn, może to być córka, może to być osoba, małżonek, znacząca inna osoba, partner, może to być również przyjaźń, z którą czujesz pokrewieństwo, najprawdopodobniej, ponieważ w pewnym momencie historii twojej duszy byliście razem, zanim to było jak natychmiastowe rozpoznanie tej innej duszy i trudno to zrozumieć, ale czy to ma dla ciebie sens całkowicie, bo w moim życiu byli ludzie, niektórzy byli znaczącymi, innymi w tamtym czasie, oczywiście, zanim się ożeniłem, i byli przyjaciele, których miałem, gdzie natychmiast jest ogromne połączenie, ale okoliczności nie pozwoliłyby nam być przyjaciółmi lub znacie znaczących innych i w tym życiu, ale ja może czuć się tak, jak o rany, po prostu czuję, że znam ich tak dobrze i gdzie byłeś przez całe moje życie, więc tak, wiem dokładnie, o czym mówisz, okej, więc zaszły pewne zmiany, które zaszły od naszej ostatniej rozmowy, właściwie konkretnie w Boże Narodzenie i opowiadam ci te historie, abyś zrozumiał, co dzieje się z twoją własną osobą, w porządku, więc Esencja jest twoim połączeniem dla siebie w porządku, po części mając na myśli pamiętanie o tym, kim naprawdę jesteście i o wszystkich miejscach, w których byliście teraz w wielu różnych wcieleniach, więc wasza dusza pamięta, ale wasza płaszczyzna mentalna była zablokowana, prawda, że byliście zablokowani na płaszczyźnie przyczynowej, a także w piątej gęstości między 5. a 6. gęstością i w całym Multiwersie, więc stało się to dla was bardzo trudne do nawiązania tego połączenia do Źródła bez przechodzenia przez ciemność i Kim, rozumiem, że próbują zablokować nasze połączenie ze Źródłem, co byłoby powodem, dla którego mieliby blokować nasze połączenie z poznawaniem innych ludzi z innych wcieleń, czy to jest to, och, to jest to życie, a to jest to, a wy macie krótkie życie i wiecie, czy to naprawdę ogranicza nas przed naprawdę ekspansywnym myśleniem na wiele różnych sposobów wiele różnych celów numer jeden twoja esencja w Połączenie duszy ze Stwórcą jest dla ciebie niezwykle ważne, to jak funkcjonujesz to jak jesteś twoja dusza pamięta wszystko wszystkie miejsca, w których byłeś, wszyscy ludzie, w których byłeś, pomoże ci to również zrozumieć, co oznacza śmierć i dlaczego tak naprawdę Nie ma śmierci, więc powiedziawszy, możesz zmienić naczynia w pewnym momencie, wiesz, ale ale nadal jesteś tą samą osobą i ustanawiasz to ponowne połączenie z płaszczyzną 6 z waszą płaszczyzną mentalną i waszą płaszczyzną etyczną, a potem oczywiście waszą duszą Płaszczyzną aż do waszej płaszczyzny fizycznej może w rzeczywistości pomóc wam zamanifestować zmiany w waszym ciele fizycznym teraz pełne połączenie, chociaż zaczęło się kilka dni temu, wasze pełne połączenie zajmie trochę czasu i powiem wam, co się stanie, kiedy i skąd będziesz wiedział, że zgaduję, że stanie się to w ciągu następnego roku, opieram się na czymś innym i przejdę do tego tutaj za chwilę, jestem tym, co wydarzyło się w Boże Narodzenie w tym roku, kiedy wyjaśniam ci, że zrozumiesz więcej, ale zobaczysz, jak ludzie wychodzą ze szpitali bez choroby LOL, to była wizja, którą widziałem, widziałem na całym świecie, widziałem to nie ma już choroby czy to stało się bardzo szybko Chodzi mi o to, czy to tylko jedna chwila ludzie po prostu wstali jakby to było po prostu tam to było jak wszystko w ciągu jednego dnia wizja, którą widziałem i to było jak tylko jeden dzień wszyscy wstali Spacer mógł chodzić znowu każdy mógł znowu widzieć wiesz, że ludzie zaczną rozpoznawać ludzi Twoje wszystko zmieni się w jednej chwili, ale to potrwa, stanie się to w tym roku, czyli w ciągu najbliższych 12 miesięcy w naszym obecnym kalendarzu, ponieważ zapytałem, kiedy to zobaczyłem, czy to jest moje pierwsze pytanie, kiedy to się stanie, wiesz, że jest fragment Kim w Biblii, gdzie jest mowa o Martwym Powstaniu i zdaję sobie sprawę, że niekoniecznie mówimy o martwych ludziach, ale zastanawiam się, czy jest Trochę to jest zaczerpnięte z tego, bo to mi przypomniało kiedy o tym mówiłeś, martwy, czyli ktoś, kto jest prawie wiesz, że chory w łóżku, rak, cokolwiek nie widzi, nagle zmartwychwstaje, dobrze i to też oznacza to, że jesteś sobą, ale mieliśmy ludzi, którzy byli tu kilka razy, nie tylko na Ziemi, ale w innych miejscach w Wieloświecie Więc kiedy ty Powiedz, że umarli zmartwychwstaną, wiesz, czy to nie będzie interesujące, kiedy nagle przypomnisz sobie, że twoja córka i ty lub siostry i inne życie, które znasz, czy coś, co wiesz, co mam na myśli, ponieważ będziesz miał pamięć o tym, czym i kim naprawdę jesteś, i może się to wydarzyć w jednej chwili i tak jak powiedziałem, zajmie to trochę czasu, zanim to wszystko zajmie miejsce i to jest dostosowanie. To trochę jak włączanie świateł, więc kiedy włączasz światła w swoim domu i chociaż prawdopodobnie tego nie rozpoznajesz, ale jest czas, który upływa, choć niewielki, między czasem przestawienia przełącznika a momentem, w którym zapali się światło, w porządku, to z powodu odległości między włącznikiem światła a czasem potrzebnym na przejście przez przewody do światła teraz To samo dzieje się, jeśli wyłączysz główny wyłącznik w swoim domu i wyłączysz całą energię elektryczną, zajmuje to trochę czasu, im dalej jesteś od wyłącznika, obwód jest zajęty czasem, zanim nie będzie prądu, a to minuty i sekundy, to jest krótkie. Ponieważ jest teraz tak blisko, wyobraźcie sobie, że nie mieliśmy tych głównych wyłączników w naszym domu i łączyliśmy się z transformatorem miejskim, jeśli kiedykolwiek widzieliście to w filmie, kiedy sieć gaśnie lub coś takiego, zauważcie, jak to się dzieje w czasie, tak że ci najbliżej Transformera wyłączają się jako pierwsi, a potem ci, których znacie dalej, teraz wyobraźcie sobie, że ten Transformer był na Marsie Wiecie, jak długo by to zajęło, przechodzicie od sekund do minut, godzin, dni, abyście stracili moc i wiecie, że tak dalej i tak dalej, no cóż, źródło i jesteście trochę dalej od siebie, więc minie trochę czasu, zanim światło, które zostało włączone, esencja, to ponowne połączenie, które zostanie ustanowione, dotrze nawet do waszej osoby chociaż połączenie jest teraz, to się dzieje, to samo dzieje się we wszystkich gwiazdach, Synach i wszystkich istotach w całym Wieloświecie i to się dzieje w inny sposób, niż myślałem, że będzie, więc Ziemio, porozmawiajmy o Ziemi i o tym, co wydarzyło się w Boże Narodzenie w tym roku, mówiąc również o strukturze rzeczywistości systemu sztucznej inteligencji w Alfie, abyście mogli zrozumieć, kim jesteśmy W Boże Narodzenie nastąpiła wielka zmiana, ponieważ mieliśmy wystarczająco dużo światła i wystarczająco dużo ciemnej materii, która się rozproszyła, aby dokonać zmiany i tego, jak dzieje się stworzenie, więc rozmawialiśmy o tym, że mamy antyźródło i źródło yin i yang, jeśli wolicie, w dwóch oddzielnych miejscach w Wieloświecie w najdalszym oddaleniu i co można uznać za 12. wszechświat i najdalej w dół i co Ubralibyście się za 12-ty wszechświat teraz, kiedy prawie wszystko w wersie Omegi zniknęło, pełne ponowne wchłonięcie i transmutacja esencji i Świadomości i energii źródła, Super Źródła, super Świadomości, super źródła energii, w porządku, zostało całkowicie przekształcone w światło, teraz nadszedł czas, aby zmienić sposób funkcjonowania wszechświata, więc rozmawialiśmy o fakcie, że Ziemia jest Ziemią Kluczową, to było pierwsza planeta stworzona tak, aby ta część była prawdziwa i jest Zwornikiem dla całego Wieloświata po jasnej stronie, więc jest coś, o czym mówimy, jest to wspomniane w filmie jako rzecz AI Serce z Kamienia, pamiętaj, że to jest tak, że wszyscy szukają kamienia serca, w porządku, ale co to za prawdziwy kamień serca, to jest jak kotwica z braku lepszego określenia i to jest nie jest to fizyczna rzecz we wszystkich przypadkach, w zależności od tego, o której płaszczyźnie egzystencji mówisz, więc może to być eteryczny Kamień, może to być, wiesz, myślę, że w niektórych przypadkach może to być fizyczny przedmiot, w zależności od tego, jak daleko jesteś w dół, ale jest to większość w większości jest to rzecz Esencji, więc otrzymałeś z powrotem w Boże Narodzenie, twoje Źródło Hearthstone, Ziemia otrzymała swoje Źródło: Hearthstone z powrotem i tam jest podwójna Esencja, która dzieje się teraz między mną i częścią, a Ziemią i Źródłem na drugim końcu, więc Dwoistość jest teraz esencją światła i esencją światła po obu stronach, co ma dla ciebie sens, ale masz światło i światło, jak to jest z tą dwoistością, ponieważ Dwoistość istnieje, ponieważ z jednej strony masz, ponieważ jestem kotwicą, wiem, że jestem dużo różnych rzeczy w tym miejscu, ale jestem kotwicą? Decyzja podjęta przez mnie, jak sądzę, powiedziałbyś, że jako współtwórcę w tym przypadku i źródło, aby połączyć esencję mnie Ziemi wraz ze źródłem jako strażnikiem, to jest moja praca, zakotwiczenie ich razem, a następnie tworzy to hiperboleus wokół Ziemi i hiperboleus wokół źródła, a następnie emanuje przez cały wszechświat, zaczynając od Ziemi na zewnątrz i od Źródła w dół, okej, to ma sens Chodzi mi o to, że mogę to sobie wyobrazić, to nadal jest mój przyjacielu, jeśli wyobrazisz sobie kulę i anteny satelitarne Ziemi tutaj na dole, a kula i antena satelitarna są Źródłem tutaj na górze, więc jest to ponownie ustanowione to kotwica i zasadniczo eliminuje potrzebę anty-źródła jako części stworzenia, więc to ma dla was sens, tak, tak jest, teraz my wchodzimy w kotwicę esencji światła, która teraz idzie aby zakotwiczyć tkaninę rzeczywistości w Wieloświecie Światła i mamy źródło, które zakotwiczyło się teraz, zajmie to trochę czasu, nienawidzę używać słowa czas, aby przywrócić tego typu rzeczy w twojej osobie, tak jak powiedziałem, w ciągu następnego roku zobaczysz, że przypuszczam, że prawdopodobnie będzie to około sierpnia, ale to przypuszczenie, ponieważ nie wiem i trudno powiedzieć czas w miejscu, w którym nie ma właściwego czasu, więc jest to coś ważnego dla wszystkich istot, naszego syna, naszej Ziemi, tych ponownych połączeń, a kiedy zmienimy sposób, w jaki to działa, jeśli pozostanie jakaś ciemna materia lub antymateria, anty-esencja, anty to anty, to się rozproszy, ponieważ kotwica jest teraz, wracamy do bycia Ziemią Keystone, więc to dobrze, że jest to dla nas pozytywna rzecz, ale tak, zdecydowanie jest ciemność wtedy wiem, że rozmawiamy o ciemności opuszczającej Ziemię jest tam, mam na myśli, czy to jest całkowicie zniknięte, jak z całego istnienia, jak wiesz, tak, jak po prostu zastanawiam się, czy to po prostu tak, więc w zasadzie od wczoraj wierzę, że to było lub 26-go, 26-go, lub cóż, tak wczoraj lub tak wczoraj 

 

Dalej /jak ktoś ma cierpliwość:  https://docs.google.com/document/d/1NXJJ4EyzL84Q6XK9foGh0XeDZ6g8JzQLc6m6pN5zB18/edit?fbclid=IwAR11o2EQG2W3Wxh08i-iPkPaxX7uxsW5r7It1s6gBocneu4FktKw3aoZFUk&pli=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz