niedziela, 24 grudnia 2023

Rok 2024 będzie rokiem róży



Autor: Pars Kutay

Według KRÓLESTWA ANIOŁÓW rok 2024 będzie ROKIEM RÓŻY, a TERAZ nadszedł czas, aby wejść do środka!

RÓŻA jest NAJWYŻSZĄ ekspresją KRÓLESTWA KWIATÓW, jaką można osiągnąć. . z jej PIĘKNEM i ZAPACHEM najbardziej WYJĄTKOWYM!

Reprezentuje również CHRYSTUSOWĄ ENERGIĘ z powodu jej osiągnięcia w EWOLUCJI CZŁOWIEKA!

Drodzy. . . WIEDZCIE, że ten NASTĘPNY KOSMICZNY CYKL CZASU ma ZOBACZYĆ, jak CHRYSTUSOWE ENERGIE PRZYCHODZĄ DO FORE tutaj, na tej oblężonej planecie!

Dlatego . . Jest TERAZ NAJWAŻNIEJSZY CZAS, aby WEJŚĆ DO NASZEGO PUNKTU SPOKOJU W CENTRUM NASZEGO ŚWIĘTEGO SERCA, używając naszego kwantowego oddechu, aby PRZYGOTOWAĆ NASZE SAME DUSZE. . . KOMÓRKOWEJ. . . i WSZYSTKICH POZIOMACH na rok 2024!

Rok 2024 jest WIBRUJĄCYM ROKIEM OGROMNYCH ZMIAN, ponieważ ODBIERAMY ŚCIĄGNIĘCIA CHRYSTUSOWYCH ENERGII, jak również KODY DŹWIĘKU I ŚWIATŁA dla aktywacji naszego BOSKIEGO ŚWIATŁEGO CIAŁA, aby PRZYSPIESZYĆ nasz Proces Wniebowstąpienia!

TERAZ JEST CZAS, ABY BYĆ SPOKOJNYM. . . BYĆ W CISZY. . i BYĆ POŁĄCZONYM z naszą Ukochaną Matką Ziemią. . i być regularnie UZIEMIANYM!

Dla ENERGII UZIEMIENIA. . . Trzymamy w naszych rękach ZŁOTY KLUCZ do ZŁOTEGO ŚWIATA!

Narzędzia i mechanizm UZIEMIANIA i PRZEKSZTAŁCANIA ENERGII SĄ W NAS SAMYCH!

ENERGIE MOŻEMY PRZEKSZTAŁCAĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: PRZEPUSZCZAJĄC JE PRZEZ NASZE JA! A następnie, po przejściu przez nas. . przechodzą do Ziemi - stają się UZIEMIONE!

Ugruntowują się. . . STAJĄC SIĘ ŚWIATŁEM. . . i w ten sposób DAJĄ MOC ŚWIATŁA Matce Ziemi. . . Która natychmiast podzieli się z nami zwielokrotnionymi mocami we WDZIĘCZNOŚCI!

POZWOLIĆ ENERGII PRZEJŚĆ PRZEZ SIEBIE oznacza PRZYJĄĆ JĄ. . . NIE wyrzucać jej. . i doświadczać tego, co ta ENERGIA przynosi!

ENERGIA może wywołać w nas taką lub inną reakcję emocjonalną. ENERGIA może powodować śmiech lub łzy. . . . Ból i cierpienie!

Nie ma potrzeby się tego bać. Ból i cierpienie są również czymś, co MUSIMY ZAAKCEPTOWAĆ i PRZEKSZTAŁCIĆ. A wtedy. . nawet Ból i Cierpienie wydadzą się nam SŁODKIE!

Ponieważ TYLKO żyjąca osoba na Ziemi może ich doświadczyć. Są to UNIKALNE doświadczenia dane TYLKO ludziom! To ZNAK, że jesteśmy BOSKIM DUCHEM działającym w tymczasowej, żywej ludzkiej powłoce!

SŁOWO jest potężnym narzędziem do PRZEKSZTAŁCANIA i UZIEMIANIA ENERGII!

Używamy SŁOWA, aby wprowadzić subtelne ENERGIE do gęstego świata. . i w ten sposób pomagamy im BYĆ ucieleśnionymi w Świecie Materialnym. . . ZMIENIAJĄC nasze ŻYCIE i otaczającą nas RZECZYWISTOŚĆ NA LEPSZE!

Godne szacunku i MIŁOŚCI w NAJWYŻSZYM znaczeniu tych słów jako afirmacji. . . Wypowiedz je powoli. . . Z pewnością na głos z czystą intencją i siłą!

UZIEMIAM I PRZEKSZTAŁCAM ENERGIE. . .

JAM JEST Pięknem. . . Majestatyczny. . . Doskonały. . . Nieśmiertelny Boski Duch.

JESTEM integralną częścią Wielkiej Boskiej Całości. . Świata MIŁOŚCI i ŚWIATŁA. . . z Energii, z której Wszechświat został stworzony.

Akceptuję moją Jaźń jako Boską Esencję działającą w ludzkim ciele dla dobra całego świata. . . Ludzkości. . i całego Boskiego Wszechświata.

Niezmiernie KOCHAM i SZANUJĘ wszystkie przejawy BOSKOŚCI w moim Ja i w całym ziemskim istnieniu wokół mnie.

Od teraz. . . ODKRYWAM W MOIM SAMYM SOBIE ZDOLNOŚĆ DO PRZEKSZTAŁCANIA I PRZEKSZTAŁCANIA ENERGII, KTÓRE MANIFESTUJĄ SIĘ W MOIM SAMYM SOBIE I W ŚWIECIE WOKÓŁ MNIE.

Pełnym Prawem . . Dane mi wraz z Prawem do Wcielania się na Ziemi . . . Używam mojego BOSKIEGO DARU Transformacji Energii.

Z Mocą mojej MIŁOŚCI. . mocą mojego ŚWIATŁA. . . Mocą mojej Intencji. . Mocą mojej Akceptacji i Wdzięczności. . i Mocą mojego Słowa. . . Przekształcam Energie w Czystą Substancję MIŁOŚCI i ŚWIATŁA BOGA. . a tym samym Działam dla Dobra - Własnego i Całej Ludzkości.

Dziękuję Matce Ziemi za pomoc w transformacji i neutralizacji Energii.

Wysyłam niezliczone strumienie MIŁOŚCI i WDZIĘCZNOŚCI do Matki Ziemi.

Z CAŁEGO SERCA PRAGNĘ SZYBKIEGO POWSTANIA NIEBA NA ZIEMI i W KAŻDEJ CHWILI ROBIĘ WSZYSTKO, CO W MOJEJ MOCY, ABY TAK SIĘ STAŁO.

I niech tak będzie.

Cieszcie się byciem w ciszy i ugruntowaniu w tych bardzo ekscytujących i magicznych czasach, Drodzy. . . Szczęśliwego 2024 Roku Róży!

W BOSKIEJ MIŁOŚCI I ŚWIATŁOŚCI JEDNOŚCI
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz