czwartek, 25 kwietnia 2019

Stworzenie pokoju na ziemi przez mistrza Kuthumiego - kwiecień 2019 r


Poniedziałek, 8 kwietnia 2019 r

Stworzenie pokoju na ziemi przez mistrza Kuthumiego

Stworzenie pokoju na Ziemi
przez mistrza Kuthumiego


Ja, Mistrz Kuthumi, jestem Nauczycielem Świata obok Mistrza Sanandy, pragniemy uświadomić wam waszą zdolność do tworzenia pokoju w waszej istocie i rzeczywistości. Wierzymy, że pokój jest teraz potrzebny na Ziemi i będzie służył transformacyjnej zmianie, przez którą przechodzą wszyscy głębsze zjednoczenie i jedność ze Stwórcą. Kultywowanie pokoju będzie sprzyjać dalszemu badaniu waszej intymnej relacji ze Stwórcą. Ja, Mistrz Kuthumi, pragnę podzielić się z wami inwokacją, aby promować i kultywować pokój na Ziemi, aby wszyscy mogli doświadczyć. Wtedy podzielę się moją mądrością w tej sprawie. 
Peace in the Earth Invocation

„Mam zamiar zjednoczyć moją energię jako jedną świadomość z najczystszą i najwyższą częstotliwością ludzkości i Matki Ziemi, abyśmy mogli istnieć w mocy, miłości i prawdzie, którą wszyscy trzymamy, wspierając i wzmacniając wzajemnie wibracje energii. Dzięki najwyższej i najczystszej wibracji mojej duszy, duszom ludzkości, Matce Ziemi i Stwórcy, stwórzmy system i sieć światła. Niech nasze wspaniałe i wspaniałe światło przepływa przez nasze istoty i naszą zjednoczoną świadomość, tworząc i penetrując potężny system i sieć światła na Ziemi.

Uznaję, że jestem miłością, jestem pokojem i jestem harmonią. Uznaję, że tworzę te harmonijne wibracje stale w mojej istocie, rzeczywistości i jako kolektyw z duszami ludzkości, Matką Ziemią i Stwórcą.

Otwieram siebie, dusze ludzkości, wszystkie istoty ziemskie i Matkę Ziemię na obfite uzdrowienie, miłość, błogie i spokojne wibracje Stwórcy. Proszę, abyśmy wszyscy byli błogosławieni, wspierani i kochani na wieki, i abyśmy doświadczyli tego w pełni teraz.

Z mojej duszy mam zamiar tworzyć wibracje pokoju na Ziemi, kaskadować w rzeczywistościach na Ziemi, tworząc pokój dla wszystkich, aby mogli doświadczyć pokoju, który budzi się od wewnątrz i wyłania się na poziom fizyczny.

Moim zamiarem jako zbiorowej świadomości z duszami ludzkości, wszystkich istot ziemskich, Matki Ziemi, jest stworzenie wibracji pokoju na Ziemi, aby kaskadowo rozprzestrzenić się w rzeczywistościach na Ziemi, tworząc pokój dla wszystkich, by doświadczyli pokoju, który budzi się z wnętrza i wyłania się na poziom fizyczny.

Oferując moje światło, miłość i intencje jako służbę Ziemi, ludzkości i Stwórcy, wzywam wszystkie aspekty, cechy i wyrażenia Stwórcy, aby zbliżyli się do mnie, wspierając i kierując moimi działaniami, praktykami, pracą uzdrawiającą i intencje dzisiaj.

Najpierw wzywam piękną twórczą energię Matki Ziemi, aby otworzyła się jak kwiat i kołysała mnie i całą boginią w potężne wibracje i obecność energii. Matko Ziemio, zwracam się do ciebie z wielkim honorem, szacunkiem i uznaniem. Kocham cię bezwarunkowo i pragnę zjednoczyć moje energie z twoją istotą. Jestem tu, aby doświadczyć waszej wiecznej miłości do ludzkości i każdej duszy na Ziemi. Wzywam wasze energie do wzmocnienia i wspomagania mojej pracy dzisiaj.

Wzywam energię natury, wszechpotężną wibrację kreatywnej energii, by spirala wokół mojej istoty i obecność wszystkich na Ziemi. Proszę o wibrację natury i kochających duchów drzew, kwiatów, roślin i wszystkich aspektów natury, aby użyczyć nam światła, aby wesprzeć nasze intencje dzisiaj. Proszę energię natury, aby wzmocniła wszystkie kochające wibracje mojej istoty i wszystkich, umożliwiając nam głębsze połączenie z naturą na Ziemi. Pomóż nam odrzucić nasze zasłony iluzji, oglądając prawdę Stwórcy, trzymaną w wibracji natury. Proszę naturę, pożycz nam dzisiaj swoje wsparcie i miłość.

Wzywam krystaliczną świadomość, która rozciąga się od Stwórcy i jest osadzona w Ziemi i kryształowych manifestacjach Ziemi. Proszę, aby kryształowe światło i świadomość pomagały w oczyszczaniu mojej istoty, całego i Ziemi, jednocześnie wzmacniając nasze indywidualne i zbiorowe światło. Pomóżcie mi i wszystkim zachować i zrozumieć mądrość Stwórcy, istniejącą jako kryształy na Ziemi, abyśmy mogli dzisiaj zachować krystalicznie czystą energię, umysł i ekspresję. Prosimy kryształową świadomość, aby pożyczyła nam dzisiaj swoją kochającą energię.

Wzywam istoty żywiołowe, dusze, które troszczą się o Ziemię i królestwa przyrody. Honoruję wszystkie aspekty żywiołaków i witam wszystkich kochających żywiołaków, którzy pragną służyć naszej świętej duszy i Stwórcy w naszej energii. Zdaję sobie sprawę, że przez tak długi czas nastąpiło rozdzielenie żywiołów i ludzkości. Chcę rozwiązać ten rozdział, ponieważ nie jest już potrzebny. Kocham wszystkie żywiołaki bezwarunkowo i proszę, aby żywiołaki dodały swoje błogie energie do naszego zgromadzenia i intencji, gdy tworzymy i manifestujemy wibrację pokoju na Ziemi.


Wzywam energie i światło Królestwa Anielskiego i Archaniołów, aby dodali swoją bezinteresowną miłość i obdarzali mnie i wszystkich bezwarunkową miłością, współczuciem i zintensyfikowali nasze zdolności uzdrawiania.

Wzywam Wniebowstąpionych Mistrzów, aby służyli, aby dodawać i filtrować waszą mądrość i świętą świadomość do naszej zbiorowej świadomości, wejdźmy w świadomość i jaźń Wniebowstąpionego Mistrza. Proszę, chroń, honoruj ​​i prowadź nas dzisiaj.

Wzywam boginię wibracji Stwórcy, aby była obecna dzisiaj i aby obudzić się i rozkwitnąć we mnie i we wszystkich, niech moc Bogini zainspiruje nas i pozwoli nam świętować nasze duchowe dary i zdolności. Tak jak ja i wszyscy pozwalamy sobie dzisiaj służyć, zaakceptujmy naszą moc i prawdę jako boginię na Ziemi.

Wzywam wszystkie aspekty światła i miłości Stwórcy; Wzywam do wibracji, dźwięków, energii, światła i boskich myśli Stwórcy, aby być z nami dzisiaj. Umiłowany Stwórco, proszę was, abyście otoczyli mnie i wszystkie istoty na Ziemi całkowicie w wibracjach świętego Stwórcy, istniejmy jako jedność ze wszystkimi aspektami Stwórcy naszych istot.

Z otaczającym mnie złotym kręgiem światła pozwalam sobie być wyrazem mojej prawdy w tej świętej przestrzeni pokoju i czystości, którą wspólnie stworzyliśmy na Ziemi. Wiem, że mam moc, aby wywrzeć pozytywny wpływ na wibracje Ziemi i pokój doświadczany przez wszystkich. 
Jestem pokojem, Ziemia jest pokojem.

Z licznymi energiami zakotwiczonymi w waszej istocie, cała ludzkość, wszystkie istoty Ziemi i Matki Ziemi, potrzebują czasu, aby doświadczyć i pozwolić syntezie energii. Uznajcie i wiedzcie, że poprzez zakotwiczenie wielu aspektów i cech Stwórcy, stwarzacie otwarcie dla wszystkich dusz na dostęp i wzbudzenie wibracji pokoju z wnętrza ich istoty, wyrażając ją w pełni w stworzeniu i manifestacji na Ziemi. Pokój jest kultywowany wewnątrz i doświadczany na wszystkich poziomach waszej istoty i rzeczywistości z waszą intencją i oddaniem. Pokój rodzi się z połączenia i zjednoczenia ze Stwórcą. Wiele dusz na Ziemi tęskni za tym cennym zrozumieniem i stara się uzyskać dostęp lub stworzyć pokój poprzez działania zewnętrzne lub fizyczne. Forma pokoju pochodzi z waszej akceptacji Stwórcy w waszej istocie i rzeczywistości. W związku z tym,

Zauważ, że tam, gdzie nie ma już pokoju, może brakować połączenia ze Stwórcą. Przywróć połączenie ze Stwórcą i pozwól pokojowi rozwijać się, kultywując i kierując pokój tam, gdzie jest potrzebny.

Co może dla ciebie stworzyć pokój?
Potężne pytanie, które może wywołać przemianę, jak również urzeczywistnienie w waszej istocie i świadomości, brzmi: „Co pokój może dla mnie stworzyć teraz w mojej rzeczywistości i ewolucji duchowej?”. Jeśli pozwolisz sobie skupić uwagę na uświadomieniu sobie, że pokój już istnieje w twojej istocie i skupiasz się na kwiatach, aby wypełnić wszystko, czym jesteś, siedząc z tą energią i świadomością, możesz kontemplować to pytanie. Pozwól sobie być świadomym tego, jak obecność pokoju przemienia i aktywuje twoją istotę, jak również to, co inspiruje. Pokój może stworzyć wszystko, czego pragniesz doświadczyć na Ziemi, kiedy tworzysz z przestrzeni pokoju wszystko płynie z łatwością i doskonałością, pozwalając na najczystszą wibrację w obrębie manifestacji. Wyobraź sobie, że każda dusza stworzyła swoją rzeczywistość z przestrzeni pokoju i najczystszej wibracji tego, co pragnęła zamanifestować i doświadczyć na Ziemi, jak świat byłby transformacyjny i inspirujący. Pozwól sobie na sporządzenie listy tego wszystkiego, co pokój może i może stworzyć dla ciebie w twojej rzeczywistości i duchowej ewolucji. Za każdym razem, gdy skupiasz się na obecności pokoju w swojej istocie, emanującej i kwitnącej, będziesz także energetyzował wszystko, co może stworzyć dla ciebie pokój.

W pokojowych błogosławieństwach

Mistrz Kutumi



-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------

Ten blog został stworzony, aby pomóc ludzkości w następnej fazie rozpoczęcia Złotej Ery Wniebowstąpienia, w naukach tajemnicy Bogini i pamięci, w Podwyższeniu, Wzmocnieniu i Zakotwiczeniu Miłości i Światła na Jedności. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz