niedziela, 14 kwietnia 2019

Kontrola umysłu, wiadomości podprogowe i pranie mózgu w Ameryce.



Autor: Carolanne Wright, Wake Up World

„ Czy celem reklamy telewizyjnej jest uświadomienie konsumenta? ”Pyta Noam Chomsky . „Celem reklamy jest złudzenie i oszukanie obrazów, dzięki czemu będziesz niedoinformowany i dokonasz irracjonalnego wyboru. „ 

W październiku 2011 roku Amerykańska Akademia Pediatrii wydała ostrzeżenie, informując, że dzieci poniżej drugiego roku życia nie powinny być narażone na telewizję, ponieważ może to prowadzić do zaburzeń rozwojowych, opóźnienia mowy i problemów ze snem. 

Podobne obawy zgłaszano w odniesieniu do stosowania tabletek. Mimo to założycielka firmy Media Watch, Ann Simonton, stwierdziła, że ​​reklamodawcy „zaczynają atakować dzieci w wieku 9 miesięcy.Zauważyli, że w wieku dwóch lat mogą osiągnąć lojalność i rozpoznawalność marki. ” 
Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, w których uwzględnienie wiadomości podprogowych nie jest regulowane przez Federal Communications Commission (FCC) nie tylko w reklamie, ale także w telewizji i filmie. 

Internet również niedawno został zbadany. W zasadzie jesteśmy poddawani praniu mózgu jako dzieci i trwa to przez całe nasze życie. 

Dodajmy do tego rządową propagandę i trudno byłoby nam mieć niezmienną i wyjątkową myśl o wszystkim. I, co smutne, stało się jeszcze gorzej… 
W 2013 r. Rada Gubernatorów Radiofonii i Telewizji (BBG) uchyliła wieloletnią ustawę federalną, która uniemożliwiła Departamentowi Stanu USA nadawanie wewnątrz Stanów Zjednoczonych propagandy stworzonej z myślą o zastosowanie międzynarodowe. 
Urzędnicy twierdzą, że jest to krok w kierunku przejrzystości, ale krytycy uważają, że jest to kolejne narzędzie, aby wywrzeć amerykańską opinię w sferze politycznej. 

Wraz z postępem technologicznym i przyspieszeniem globalnego rynku, istnieje wiele możliwości dla reklamodawców, rządów i imperiów medialnych, aby wywierać wpływ na ludność w sposób niespotykany przez pokolenie temu. 

Dla Jeffa Warricka jest to niedopuszczalne. Był dyrektorem ds. Reklamy, który stał się twórcą filmów whistleblower. Przez siedem lat tworzył prowokacyjny film dokumentalny Programming the Nation (który jest opisany poniżej), próbując odpowiedzieć na pytanie raz na zawsze: „Czy wiadomości podprogowe są faktem czy folklorem?” 
Co znalazł zszokuje cię. 

Wiadomości podprogowe: nieszkodliwe lub szkodliwe? 
„Musisz sprawić, by ludzie czuli się zagrożeni, aby promować sprzedaż. Szczęśliwi ludzie nie kupują rzeczy, których nie potrzebują ”. 

Niektórzy twierdzą, że wiadomości podprogowe znalezione w dziedzinie reklamy nie są złe. Weźmy na przykład legendarnego inżyniera dźwięku, Marka Mothersbaugh, który zaistniał w świecie reklamy radiowej i telewizyjnej. 

Pracował nad animowanymi reklamami telewizyjnymi Hawaiian Punch, gdzie postać z kreskówki zakładająca hawajską koszulę uderza inną postać. Mothersbaugh postanowiła dodać sub-słyszalny głos szepczący „Sugar Is Bad for You”. 

Według Mothersbaugh, po obejrzeniu pokazu testowego, dyrektorzy firmy z entuzjazmem przyjęli reklamę, całkowicie pomijając sprzeczne podprogowe przesłanie! 

Ale jak szybko odkrył Warrick podczas tworzenia Programowania, wiadomości podprogowe mogą łatwo graniczyć z groźnymi , jak w przypadku „ psyopsów ”„Wykorzystywany przez Pentagon do wpływania na środki masowego przekazu - co akurat naruszyło nieistniejącą już ustawę Smith-Mundt z 1948 r., Która„ zabrania stosowania technik propagandowych w celu wycelowania w publiczność domową ”. 
Niektóre z najbardziej rozpowszechnionych wiadomości podprogowych promują przemoc seksualną .Często te wiadomości mogą prowadzić do strasznych zbrodni - mrożący krew w żyłach przykład to seryjny morderca Ted Bundy, który utrzymywał, że był pod dużym wpływem reklamy telewizyjnej, która zachęca do brutalności wobec kobiet. 

„Jak zauważa programista, większość„ wiadomości ”, na które jesteśmy narażeni, jest w rzeczywistości sprytnie ukrytą reklamą korporacyjną i ukrytą propagandą rządową stworzoną przez firmy PR i dystrybuowaną do komercyjnych serwisów informacyjnych w formie Video News Releases. John Stewart i Steven Colbert nie są jedynymi źródłami „fałszywych wiadomości” w telewizji: chodzi tylko o to, że opowiadają o swoich wybrykach. ”[ Źródło
Politycy z pewnością nie uciekają się do wiadomości podprogowych. Partia Republikańska (GOP) została złapana za pomocą podprogowego komunikatu w kampanii wyborczej atakującej Demokratów. 

Słowa „Demokraci” i „Biurokraci” przewijały się przez ciemny ekran na końcu reklamy, ale kolejne słowo błysnęło na ekranie przez 1/30 sekundy, czyniąc je niewidocznym gołym okiem. Słowo?Szczury. 

Na szczęście wraz z pojawieniem się technologii internetowej rażące nadużycie reklamy politycznej przez GOP zostało wykryte za pomocą przycisku „zamrożenie klatki” podczas odtwarzania komputera. 

Jednak sam Internet ma swój własny zestaw problemów, w których chodzi o kontrolę umysłu. Pisze Nicholas West of the Activist Post: 

„Testy częstotliwości migotania pokazują, że fale mózgowe alfa są zmieniane, tworząc rodzaj hipnozy - która nie zapowiada się dobrze dla najnowszych odkryć, że światła mogą przesyłać zakodowane dane internetowe przez„ migotanie szybciej niż oko widzi ”. 
„Szybkość migotania komputera jest mniejsza, ale dzięki grom wideo, sieciom społecznościowym i podstawowej strukturze, która przeciąża mózg informacjami, szybkie tempo nowoczesnej komunikacji wywołuje stan ADHD. Badanie gier wideo ujawniło, że przedłużona gra może skutkować niższym przepływem krwi do mózgu, osłabiając kontrolę emocjonalną. ” 

Gdzie to nas zostawia? Wybór między manipulowanymi marionetkami wykonującymi licytację naszych reklamodawców, korporacyjnych i rządowych zwierzchników lub wolnomyślicieli, którzy chronią się przed wszelkimi formami mediów? 

Powinniśmy przynajmniej poważnie rozważyć „zabicie naszych telewizorów”. 

Programowanie narodu - Historia wiadomości podprogowych w amerykańskich środkach masowego przekazu 

film :


Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz