wtorek, 23 kwietnia 2019

Poznaj Komorę Tachionów - Pozdrowienia z Galaktycznego Serca. . .



Nasza historia komnaty Tachyon autorstwa Colleen i Sheldana

PAO / Sheldan Nidle shelcam01@comcast.net przez em.secureserver.net 

01:57 (21 godzin temu)
22 kwietnia 2019 

Pozdrowienia z Galaktycznego Serca. . .
 
 
W środę Sheldan i ja doświadczyliśmy naszej pierwszej sesji Tachyon Chamber. Kiedy dotarliśmy do celu, zostaliśmy przywitani przez dwie kobiety. Jedną z nich była Meghan, prowadząca Komnatę Tachionów, i jedna była długoletnim członkiem PAO, Ellen. Tak się złożyło, że Ellen kończyła szóstą sesję kameralną. Wychodziła w nadziei, że spotka mnie i Sheldana. Powitała nas wielkim uśmiechem i ciepłym uściskiem. Była zaskoczona i szczęśliwa widząc, że Sheldan idzie ~ myślała, że ​​jest na wózku inwalidzkim. (Sheldan idzie teraz bez walkera, ale wciąż jest niepewny, kiedy jest w nowym otoczeniu.) Następnie zapoznano nas z Meghan. Jest ciepłym, troskliwym i bardzo kompetentnym Starseedem. Natychmiast to zrobiliśmy.

Sheldan był pierwszy. Weszliśmy do sali kameralnej. Była całkowicie pozbawiona czegokolwiek poza komorą tachionów, która składa się z białej planszy ze świętą geometrią i materacem tachyonowym (święta geometria wyglądała, jakby mogła to być Kostka Metatrona ~ Zapytam Meghan w przyszłym tygodniu). Następnie jest piramida z kryształami. Leżałeś na materacu i dopasowujesz swoją drugą czakrę do wierzchołka piramidy. Następnie ustal swoje intencje, bardzo ważne, i zrelaksuj się i pozwól swoim doświadczeniom. Dla każdego będzie inaczej. Sheldan natychmiast połączył się z doradcą Plejadan, E-Lonem z jednej z siedmiu sióstr (Plejad), Maii. Pozostaje w komorze przez 30 minut.


Potem przyszła moja kolej. Dla mnie energia wydawała mi się pocieszająca, duchowy uścisk. Czułem, że moje ciało, umysł i duch są zharmonizowane. To wszystko na moją pierwszą sesję.

Poszliśmy na obiad i wróciliśmy do hotelu. Ostrzegano nas, że często ludzie nie śpią kilka razy w komorze. Sheldan i ja ledwo spaliśmy całą noc. Doświadczyłem psychologicznej, ciężkiej emocji (gniewu). Moje serce ścigało się i powiedziałem Sheldanowi, że czułem się „opętany”, ponieważ gniewne myśli, które miałem i nie mogłem przestać czuć się obco. Potem to się podniosło i poczułem się o 10 funtów lżejszy. Wiedziałem, że mam gniew, który musiał zostać uwolniony. Po tym, jak Sheldan został ponownie zaatakowany przez DEWeapon w październiku 2018 r., Doświadczyłem rozczarowania i gniewu. CZEMU? CZEMU? CZEMU? Oczywiście wiem, że pytanie dlaczego nie pomaga. Pracowałem nad oczyszczeniem tego gniewu i wykonałem dobrą pracę samodzielnie. I komora wypuściła resztę. Naprawdę czuję ulgę z tego „problemu w tkankach”.

Rano Sheldan pokazał mi lewą rękę, w której znajdował się wyprysk. Dosłownie wszystko wyschło i nie było już spuchnięte ani czerwone. Nadal wyglądał na popękany, ale już nie zainfekowany. To było niesamowite. Potem poszedłem umyć twarz i umyć zęby. Hej Shel, mój trądzik różowaty też zniknął! Przez ostatnie kilka miesięcy oba moje policzki były czerwone i miały gromady guzków pod powierzchnią. Próbowałem wszystkiego, aby to wyjaśnić i nic nie zadziałało. Zacznie się usuwać, a następnie wrócić. Yippee! to już nie ma! Byłem zachwycony. Oczekuję całkowitego uzdrowienia.

Wróciliśmy na naszą drugą sesję w komorze tachionów. Sheldan znów poszedł pierwszy. Kiedy był kompletny, powiedział nam, że czuł się silniejszy emocjonalnie, psychicznie i fizycznie niż od czasu swojej operacji około 18 miesięcy temu.

Moja kolej. Tym razem cieszyłem się głęboką medytacją i weszło dwóch Plejadan. Znowu poczułem się całkowicie zakochany w miłosnym uścisku. Nie rozmawiali ze mną, ale czułem ich Miłość. Podczas mojej medytacji moje ciało przestało istnieć - wszystkie granice ciała zniknęły i poczułem, że wszystko się rozszerzyło. Po mojej sesji moje hemoroidy (które poprosiłem o uzdrowienie) zdawały się płonąć i przez godzinę odczuwałam bóle strzelania. Wtedy ból zniknął.

Podobał nam się lunch w Water Front Cafe z Meghan i jej mężem Nickiem. Kiedy wróciliśmy na naszą trzecią sesję, ponownie Sheldan poszedł pierwszy. E-Lon przyszedł i powiedział Sheldanowi, że pomoże mu zmniejszyć prostatę. To sprawiło, że Sheldan był bardzo szczęśliwy, ponieważ jeśli nie możemy zmniejszyć prostaty, być może będzie musiał przeprowadzić operację i chcemy tego uniknąć, jeśli w ogóle jest to możliwe, ponieważ Sheldan nie radzi sobie ze znieczuleniem lub lekarzami. Przez ostatnie dwie noce Sheldan miał żywe, żywe kolory. Powiedział mi, że zaczyna w czerni i bieli, a kiedy idzie we śnie, jak w Wizard of OZ, wszystko zmienia się w najbardziej niewiarygodne żywe kolory. Zwykle nie pamięta swoich snów, ale przez ostatnie dwie noce cieszy się, że je pamięta.


Podczas mojej trzeciej sesji dwaj Pleiadeanie wrócili i przez chwilę rozmawiali ze mną. Uznały, że jestem Sirian i bardzo Sirius / Serious! Powiedzieli mi, że nadszedł czas, by być bardziej PLEEEAAADIAN i grać więcej ... przestań być taki Sirius / Serious. Myśleli, że to świetna zabawa, ponieważ wszyscy razem się śmialiśmy. Przekazywali, że muszę rozjaśnić życie na planecie Ziemia. Będąc empatią przez całe moje życie, zawsze głęboko czułem świat. Powiedzieli mi, że odczuwanie całego bólu na świecie nie jest pomocne. Miej oko na nagrodę ~ wniebowstąpienie. Kontynuuj podnoszenie wibracji, abyś mógł manifestować pragnienia swojego serca. Niech tak będzie!

Ponownie po sesji przez godzinę poczułem intensywny ból pochodzący z moich hemoroidów. Wtedy ból zniknął. Zaczynają się kurczyć i nie powodują już żadnego dyskomfortu. Byłem pod wrażeniem. Jestem szczęśliwy!

Sheldan i ja pojechaliśmy do domu z wdzięcznością za uzdrowienie, którego mieliśmy szczęście doświadczyć w ciągu zaledwie 24 godzin. Szczerze mówiąc, czuliśmy się, jakbyśmy odeszli, a tak wiele ekspansji i uzdrowienia miało miejsce.

Doświadczenie tachionów jest niesamowite. Kiedy twoje emocjonalne, mentalne, fizyczne i duchowe ciała są w harmonii, dzieje się magia. Jest różnie dla każdego i nie można twierdzić, że wyleczy twoje osobiste dolegliwości, ale kiedy przeczytasz referencje, zrozumiesz, że może to pomóc wielu ludziom, jednak bez gwarancji, bo jest to podróż jednostki.

Sheldan i ja wrócimy we wtorek / środę na kolejne trzy sesje. Zaleca się, aby odbyć minimum 6 sesji. Po tym, z powodu ograniczonych funduszy, mam nadzieję, że zabiorę Sheldana z powrotem, ale będę musiał zrezygnować z zabiegów (boohoo).

Piszę więcej po drugim zestawie 3 sesji. Świeć swoimi światłami jasno!

Selamat Ja! 
Colleen







Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz