piątek, 3 kwietnia 2020

Oto przekaz od Ajuny

 https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/s600x600/92247393_1217760135093522_8484050080351911936_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_sid=cdbe9c&_nc_ohc=V7m4a66Cz30AX9K-L0d&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&_nc_tp=7&oh=bb7ea15467275cd7731934b14bbbc25b&oe=5EAC3410
 
Oto przekaz od Ajuny który otrzymałem od Haralda. Przekaz był przepisywany z audio nagrania, tłumaczony na jeżyk polski przez aplikacje i poprawiany tak aby sens zdania był zrozumiały:
Witajcie, Kochani,
Chcę ci coś opowiedzieć, co się ze mną stało lub co mnie spotkało. Podczas ostatniej nocy przeszedłem przez tzw. punkt zero we śnie. Dostałam już pierwsze informacje, kiedy się obudziłem. I trochę krwawiłem z nosa. Dziwnie, zastanawiałem się, dlaczego krwawię z nosa, a potem to się naprawdę zaczęło. Cóż, mówią, że to się zaczęło, to było tak, czy nadal było tak, jakbym miał ogromny lejek nad głowa i informacja po prostu do mnie płynęła. To po prostu przepływa. Moja przyjaciółka zapytała mnie wczoraj o kilka rzeczy i właśnie dostałem wiadomości, informacje. Tak, i to jest tak ekscytujące, ponieważ wiedziałem, że Tramp jest jednym z Najjaśniejszych, a teraz ziemia jest również oczyszczona od tych, w cudzysłowie złych istot lub ludzi, sil, naprawdę oczyszczona. Ale to, co otrzymałem wczoraj jako wiadomość, przewyższa wszystko, co sobie wyobrażałem. To w takim stopniu, co się dzieje, czego nie widzimy, a informacja do nas nie dociera. Więc naprawdę jest też wiele pozaziemskich stworzeń z nim. Więc Tramp, on jest w kontakcie z kosmitami od wielu, wielu lat. I zbudowali armię, ale nie w negatywnym sensie, w dobrym sensie, która teraz tylko oczyszcza ziemię z tych, hm, również ze starych struktur. W kościele wydarzyło się wiele złych rzeczy. Oni tam sprzątają. W przemyśle farmaceutycznym, ludzie są aresztowani bardzo masowo. Co dokładnie się z nimi dzieje, nie wiem. Po prostu dostaję informację, że odbędzie się sprawiedliwy proces i jest brutalna liczba ludzi, którzy pracowali z niskimi wibracjami lub sprowadzili na świat naprawdę złe rzeczy. Więc będzie bardzo schludnie. I to jest 3D, trójwymiarowość, gdzie robi się porządek. W tym samym czasie, widziałem, że na innych poziomach, miały miejsce wojny. To było zaledwie kilka dni temu. Więc w ostatnią sobotę, niedzielę, musiało być kilka naprawdę złych wojen, w których świetliste moce wygrały. Oznacza to, że teraz po prostu oczyszczamy się na poziomie 3D, na poziomie światowym, aby następnie wejść w wyższą wibrację, w jedność świadomości. To jest takie fajne. Bo nawet wtedy nie ma konkurencji, nie ma oszukiwania, nie ma zazdrości, cokolwiek. Ale jesteśmy w jedności świadomości. Więc wszystko, co nie wibruje w tych wibracjach, musi odejść. Jak nie wibruje, to musi odejść. Więc nie musisz się wcale martwić, na marginesie, o wymogi dotyczące szczepień, czy cokolwiek innego, ponieważ przemysł farmaceutyczny, zostanie odkryty. I te przerażające rzeczy nie będą w stanie się urzeczywistnić, bo to już nie zadziała. Bo naprawdę idziemy o krok dalej. To tylko kwestia życia z serca. Tak więc najważniejszą rzeczą teraz w tym czasie jest, nawet jeśli dojdzie do tego, że będzie godzina policyjna, może być problem z dystrybucją żywności, to jest to w naszym interesie, abyśmy byli chronieni, kiedy inni pracują i sprzątają. I możemy również wykorzystać to pozytywnie dla siebie, będąc w stanie odciągnąć uwagę od świata zewnętrznego, ale naprawdę mając do czynienia z samym sobą. I mogą pojawić się emocje, które mogą prowadzić do uzdrowienia. I możemy postrzegać nasze serce, utrzymywać połączenie z naszym sercem i po prostu naprawdę zastanawiać się nad tym, czego naprawdę chcę w swoim życiu. Gdzie jest moja radość, gdzie jest mój entuzjazm, co lubię, gdzie zapominam, co daje mi tak wiele radości. A jaka jest droga twojego serca? Żeby iść tą drogą. Wszystko będzie wybrukowane. Będziemy, ja też dostałem wczoraj informację, potrzebować czasu na zmiany. To zależy od świadomości ludzi, jak długo to potrwa, aż będzie mogło być, tak, w sposób.harmonijny, regulowany Ale nie będziemy już mieli tego "Muszę pracować tak i tak dużo, żeby moc zapłacić za wszystko". To nie będzie miało miejsca, będziemy, będzie, będzie to też do nas płynąć, czy to będzie w formie podstawowego dochodu, który każdy dostanie, tego nie wiem. Ale zajmiemy się tym, żebyśmy wyszli na luz. Również banki, mam informacje, mam tyle informacji, to jest szalone. Rozwiążą ten system tak, jaki jest teraz, ponieważ samym pieniądzom pozwolono poczuć esencje pieniądza i to jest taka cudowna istota, tak pełna radości i lekka, świetlista, uzdrawiająca nawet, ale to, co czułem najbardziej, to radość pieniędzy. Pieniądze to prawdziwa radość. A pieniądze mogą znów działać w swojej istocie, mogą być w swoich zmysłach, a nie w tym, co zrobiły z nich banki. To już się nie stanie. Tak więc to może się juz rozpłynąć, i że teraz pieniądze mogą być naprawdę radosną istotą ponownie i możemy również czuć to, mieć radość w nich ponownie. Potem dostałem sporo informacji, mój delfin mówił do mnie, było bardzo wcześnie rano, kiedy się obudziłem. Powiedziałem, że to już się wtedy zaczęło. Zawsze rozmawiam z moim delfinem, powiedział, że teraz bardzo intensywnie pracują w morzu. Tak więc prądy są przekierowywane, struktura komórkowa oceanów jest przepisywana. Tak więc teraz nikomu nie wolno wypływać w morze, bo normalnie ja też często jestem w morzu, na poziomie energetycznym. Nie mogłem wejść wczoraj, bo są teraz zajęci przez kilka dni przepisywaniem morza. I z tego powodu w morzu pojawią się też nowe stworzenia. W tej chwili sa one również oczyszczane. Wczoraj był spory zastój, bo w oceanach jest tyle odpadów, bo tam było trochę ciężko, ale dostałem informację, to może się szybko zmienic. To będzie dobre. Jest też wiele istot, które tam pracują. A jaki jest wpływ na powierzchnię ziemi, to znaczy, że dostałem informację, że nie ma już rażących różnic, że są bardzo gorące kraje, bardzo zimne kraje, ale że klimat się zrównoważy. To też zajmie trochę czasu. Świat roślin zmieni się, przystosuje, przyjdą nowe rośliny, rośliny odejdą. Zmieni się również świat zwierząt. Ale na całym świecie będzie przyjemny klimat. I naprawdę nie mogę się doczekać, bo tu zimy są dla mnie zbyt zimne. Ah, jest tyle miłych informacji, które mam. Nie wiem, czy ja, tak, mógłbym ci opowiadać tak godzinami, bo, tak. Wczoraj po prostu przeze mnie przepłynął. A ja już wcześniej kierowałem, zdobyłem informacje. To dla mnie zupełnie normalne. Ale zawsze muszę tłumaczyć język, że jeśli przemawiał do mnie anioł, albo istota natury, albo istota roślinna, albo coś takiego, to tłumaczenie tego języka na świat, na język ludzki, na niemiecki zajęło mi chwilę. Ale wczoraj mój kanał byl tak jasny, tak otwarty, że nadszedł przekaz i w tym samym momencie wypłynął z moich ust. Więc, po prostu nie potrzebowałem czasu na tłumaczenie. To jest takie fajne. Yeah, i rozumiem wielu ludzi, którzy są teraz także, tak, samotni. Ponieważ nawet dla osób starszych jest to w tej chwili bardzo trudne, rodzina nie może ich odwiedzać, nie wolno im wychodzić z domu, nie wolno im nawet chodzić na zakupy. To wielkie, wielkie wyzwanie. Ponieważ człowiek po prostu potrzebuje bliskości serca i ważne jest żeby naprawdę zachęcasz ludzi, i mówić hej, to jest krótki czas, możesz wykorzystać to pozytywnie, że po prostu robisz rzeczy, które lubisz robić w domu, że naprawdę możesz czasami czuć emocje, które są w środku, że łzy mogą również płynąć, że gniew może być również wykrzyczany, że uzdrowienie może nastąpić. A potem, ok, to co lubisz robić, to tańczyć, śpiewać, coś szyć, gotować, przestawiać mieszkanie, mieć czas dla siebie, czytać książki, po prostu siedzieć na kanapie i patrzeć na sufit i cokolwiek, patrzeć przez okno i patrzeć na piękne kwiaty teraz, kiedy masz ładny widok. Patrzę na forsycję, która jest teraz pięknie żółta w rozkwicie, i po prostu wykorzystaj czas dla siebie, i wiedząc, że świat jest po koronie, a nie będzie tak sam jak wcześniej. I będzie wtedy o wiele bardziej harmonijny, piękniejszy, bardziej lekki, radosny, bardziej świetlisty. A także światy średnie, dostałem dzisiaj pewne informacje, najwidoczniej istnieją takie światy średnie, i wytworzone, sztucznie wyprodukowane matryce lub struktury myślowe, lub blokady, postrzegałem to w ten sposób, one również będą rozpuszczone, te sztuczne rzeczy, które zostały wytworzone. Więc w każdym razie będzie piękniej, dużo, dużo piękniej. I myślę, że teraz naprawdę ważne jest, aby zachęcać ludzi i być może pomóc im wyjść z tego strachu. Sama Korona nie jest powodem do paniki. Korona oznacza również koronę, koronę korony czy coś. Jest bardzo lekka, tak ją odbieram. Efekty nie są tak złe jak w przypadku zwykłej grypy. Ale to pozwala nam być bezpiecznymi teraz, kiedy wielkie wojska naprawdę oczyszczają ziemię. Więc życzę wam, pozostańcie w swoim sercu, pozostańcie w radości, pozostańcie w zaufaniu, że wszystko, wszystko, wszystko jest dobre. Wszystko idzie zgodnie z planem, idzie świetnie. I możesz oczekiwać czegoś wspaniałego, Droga Ajuno.
 z Internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz