niedziela, 2 września 2018

Aktualizacje "Zorra Call"



Dear beloved Gods and Goddesses, 
Drodzy umiłowani Bogowie i boginie, 
Cytat Zorry na dziś: 

"Nie spoglądaj w przeszłość, nie patrz w przyszłość. Spójrz TERAZ".

Przyjrzyjmy się głębiej. Prawdziwym powodem koncentracji na TERAZ jest pomoc w staniu się bardziej świadomym swojej świadomości. Jest to część procesu Przebudzenia. Oto bardzo krótki opis etapów Świadomości z tego konkretnego punktu widzenia. 
Pierwszym etapem jest nieświadomośćJest to etap, na którym zajmuje się masowa populacja. Nazywają to Matrix. Są zanurzeni w codziennych rutynowych czynnościach, które powtarzają dzień w dzień. Są one warunkowane i programowane. Są świadomi tylko rzeczywistości 3-4D i tego, że jest ona "prawdziwa", ponieważ to wszystko, co znają. To jest jak życie w pudełku. Ten etap ma wibracje o niższej gęstości. 
Drugim - trzecim etapem jest Świadomość.  W tym miejscu pojawia się świadomość dwoistości i pragnienie zmiany życia na lepsze. Rozumiesz, kim jesteś ze wszystkimi swoimi lękami, wadami, negatywem lub cieniem, jak również światłem. Postanawiasz stać się bardziej kochającym i współczującym zamiast być osądzającym lub nieuprzejmym. Podejmujesz działania na rzecz poprawy ludzkości. Teraz uświadamiasz sobie swoją boską moc i możesz stworzyć to, czego pragniesz. Przesunąłeś się na wyższy poziom częstotliwości wibracji.
Czwartym etapem Świadomości jest Oświecenie lub Pełna Świadomość swojej Świadomości. To jest samorealizacja. Jesteś Jednością ze wszystkim i wszystkimi wokół ciebie i na odwrót. Jesteś doskonałą czystą miłością, błogością, radością, pokojem i harmonią.
Miłując WSZYSTKICH - Jesteśmy JEDNYM
Jane / Quazar, Zaraya, Zorra i Sariya  
Witryna: https://zorraofhollowearth.com  

http://www.blogtalkradio.com/zorraofhollowearth/2018/09/01/9-1-2018-zorra-call-updates-special-guests-and-qa

                   PODRÓŻE DO WEWNĘTRZNEJ ZIEMI

Poniżej znajduje się niesamowita relacja z pierwszej ręki od pułkownika Sił Powietrznych USA na temat wnętrza naszej planety [ dziękiuprzejmości overtopsecret.com/onelight.com .] 
Informacje te zostały zebrane i zapisane za zgodą, z nagrania wykonanego telefonem 10 stycznia 2002 (Greg Gavin / Onelight.com): 
 
Nazywam się pułkownik Billie Faye Woodard z Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych. 

Przyjazd i indoktrynacja 
Najpierw stacjonowałem w rejonie 51, w stanie Nevada, 28 stycznia 1971 do 1982 roku. W tym okresie służby odwiedziłem Wewnętrzną Ziemię sześć razy, na głębokości 800 mil. Po moim przybyciu do Strefy 51 byłem indoktrynowany do istnienia tuneli pod Strefą 51, a wkrótce po tym, jak spotkałem kilku Podziemnych Operatorów Shuttle, którzy mają wysokość od 13 do 14 stóp. Te tunele, które przecinają świat, buduje gatunek istot, które istniały tu przed nami, bardzo dawno. 
Natychmiast po moim przybyciu do Strefy 51 poinformowano mnie o tunelach i wszystkich działaniach samego obiektu. Powiedzieli mi, że pierwsze 15 poziomów obiektu Area 51 zostało stworzonych przez człowieka; Poziomy 16-27 już tam były. Nikt z naszego rządu ich nie stworzył. Po prostu im to ułatwiliśmy. 

Mój ojciec przebywał w Roswell. W ramach mojego wprowadzenia do wojska poprosił mnie, abym stacjonował wraz z nim w Pentagonie. Tam powiedzieli: "Mamy dla ciebie nową stację roboczą, która będzie obiektem Area 51, Nevada", zwanym powszechnie S-4. Kiedy wszedłem do Pentagonu, byłem podporucznikiem. 

Kiedy przybyłem do Pentagonu, dali mi komisję terenową jako porucznik. Po trzech tygodniach pobytu wręczyli mi pełną rangę pułkownika, mówiąc: "musisz być pełnoprawnym pułkownikiem, który będzie stacjonował w tym następnym obiekcie". W tym obiekcie znajdowało się 150 000 osób, ok. 85% personelu wojskowego i 15% cywilnego. Po moim przybyciu zabrano mnie pod ziemię i nie widziałem światła dziennego przez 11,5 roku. 

Tunele i wahadłowce 
 
Ściany tuneli są bardzo gładkie. Jeśli chcesz wydrążyć pustą rurkę przez kulkę z gliny, możesz zorientować się, jak gładko. Ściany mają to, co jest podobne do marmuru, które są wykonane z substancji metalowej, nieprzeniknionej; powierzchnia ścian nie może zostać wniknięta nawet przez diamentowe wiertło, ani laser nie wniknie w powierzchnię. 

Pamiętajcie, że był czas, kiedy nieustannie widywaliśmy ruchy wojsk od punktu A do B na powierzchni Ziemi. To nie było tak dawno temu. Teraz rzadko to widzisz. Teraz używają tuneli, aby przenieść wszystkie te oddziały na duże odległości. Tunele są wystarczająco szerokie, aby prowadzić dwa obok siebie 18- kołowce. 

Wynurzając się z Obszaru 51, jeden prom wypływa na Ocean Spokojny - 350 mil na zachód od Monterey - gdzie znajduje się piramida; inny autobus jedzie do obiektu w Cheyenne Mountain 

Długość dużego wahadłowca wynosi około 1/4 mili. Mieszkańcy Wewnętrznej Ziemi korzystają z tych maszyn - ogromnego statku do szybkiego przemieszczania dużej liczby ludzi / istot / cokolwiek. Mniejszy wahadłowiec ma 50-60 stóp długości, to był ten rodzaj, w którym byłem. Prędkość wahadłowców jest szybsza niż prędkość dźwięku, mogą podróżować z Obszaru 51 do głównego wnętrza Ziemi w mniej niż 10 minut. W ciągu 5-6 minut jesteś tam.
Materiał, z którego wykonano promy, to ta sama substancja, która składa się na powłokę statku kosmicznego w Roswell. Wahadłowce działają na mocy elektromagnetycznej, korzystając z linii siatki Ziemi. Operatorzy, o których wspomniałem wcześniej, którzy mają wzrost 13-14 stóp, wyglądają jak my w ich wyglądzie, ale są znacznie bardziej rozwinięci i mówią telepatycznie. Mężczyźni mają brody lub nie, a skóra kobieca jest bez skazy, ma doskonałą cerę. Ich wyrazem dla ludzi jest dla nas troska - jak widzą, dokąd zmierzają ludzie. Istnieje siedem cywilizacji przebywających w Wewnętrznej Ziemi - które rządzą się zasadami harmonii. Rozumieją i mówią wszystkimi językami ziemi. Ich zrozumienie wiedzy medycznej jest fenomenalne. 

Moja osobista historia 
 
W wieku 12 lat, podczas spaceru przez pole kukurydzy z innym przyjacielem miałem paranormalne doświadczenie. Zostałem zabrany do wehikułu UFO i przetransportowany do Wewnętrznej Ziemi. Tutaj mieszkałem przez 6 miesięcy wśród mieszkańców Wewnętrznej  Ziemi. 

Możecie sobie wyobrazić cud moich rodziców, szczególnie mojego Ojca, który był w służbie wojskowej, w tym czasie, kiedy zniknąłem, a następnie w tajemniczy sposób powróciłem za 6 miesięcy. To dzięki temu doświadczeniu wierzę, że mój Ojciec upewnił się, że jestem zaręczony pod jego skrzydłem w Pentagonie, a później zostałem skierowany do służby w Obszarze 51. 

Nie jestem biologicznym potomkiem mojego ojca, ale adoptowanym dzieckiem, tak jak moja siostra. Moja siostra i ja zostaliśmy rozdzieleni, kiedy dostała się w ręce "tajnego rządu" do obserwacji. Próbowali znaleźć źródło naszych paranormalnych zdolności. Kiedy dowiedziała się o swoich planach odebrania życia, by przeprowadzić sekcję badawczą, wysłała telepatyczne wezwanie do Hollow Earth i na jej następne "wietrzenie" na powierzchni, była szybka, by podniósł ją jeden z aeroportów. 
Udało mi się walczyć z ich umysłem, który jest silniejszy i przetrwałem ich ataki. 

Mój ojciec, Zorra, jest naukowcem Hollow Earth, który odbył 150 000 podróży wokół Słońca. Moja siostra i ja pochodzimy z Wewnętrznej Ziemi. Nasi prawdziwi rodzice i rodzina żyją w Wewn. Ziemi. Kiedy nasz ojciec adopcyjny wziął nas za przybrane dzieci, mówiliśmy językiem nieznanym żadnej kulturze powierzchni. 

Mam nieznaną grupę krwi. Nigdy nie miałem żadnej choroby. Moja krew została zbadana medycznie i niszczy wszystkie infekcje wirusowe w połączeniu z innymi próbkami krwi w warunkach laboratoryjnych. 

Wewnętrznej Ziemi  wiry  
 
Mieszkańcy Wewnętrznej Ziemi mają zdolność dzielenia dna oceanu i tworzenia wiru, jak pokazuje Trójkąt Bermudzki. W tych wirach występuje 7 różnych poziomów, a sprzęt i istoty są wprowadzane i umieszczane zgodnie z tymi różnymi poziomami. 

Wiry działają jak drzwi wejściowe lub wyjściowe do wydrążonego wnętrza Ziemi. Istnieje więcej niż jeden obszar trójkąta na Florydzie, jeden na jeziorze Erie, a drugi na wybrzeżu Meksyku, jeden poza Japonią; a także inne geograficzne lokalizacje Ziemi. Są to tak zwane "ciche strefy". Te drzwi pozwalają stworom z wnętrza wyjść, z takich jak Sasquatch, LochNess ... itd. 
Wszystkie planety są puste jak Słońce, które jest naprawdę planetą. Istnieją cywilizacje w Słońcu, które mają kolonie w podziemnych regionach Ziemi. 

Szukam wpisu 
 
Aby zlokalizować wejście do Wewnętrznej Ziemi, gdziekolwiek jesteś pod ziemią, wszystko, czego potrzebujesz, to twój kompas. Kompas będzie się kręcił tak, jakbyś stał na biegunie północnym przy wejściu do tunelu na Wewnętrzną Ziemię. 
Kiedy opuściłem Służbę Wojskową, nie miałem już możliwości wejścia do wewnątrz Ziemi. Konieczne było, aby szukać innej drogi. Ja i grupa zainteresowanych poszukiwaczy wynajęliśmy samolot, który zabrał nas na sam brzeg bieguna północnego. 

Lud Wewnętrzny 
 
Ludzie we wnętrzu byli bardzo wolni, pokazując mi wszystko, bardzo wyartykułowani, pokazując ci, co się właściwie dzieje - niczego nie powstrzymują. Zawsze proszą o pozwolenie, gdy pracują z Naturą, proszą rośliny o pozwolenie, zanim je skonsumują lub wycinają, proszą Matkę Ziemię, zanim się na niej opierają, i robią to zgodnie z układem ziemi, który najlepiej pasuje do ich otoczenia, praktyka podobna do Indian amerykańskich; w związku z tym starają się zachować harmonijny stan przez cały czas; chcąc być zawsze z Nią; są bardziej zaawansowani duchowo niż mieszkańcy powierzchni i wielce szanują Matkę Ziemię. 

Atmosfera jest krystalicznie czysta, z reguły niekiedy pojawiają się chmury, ale niczym chmury deszczu. Temperatura jest stała 73 stopnie F. 
Ludzie we wnętrzu rozmawiają bezpośrednio ze zwierzętami, a zwierzęta przemawiają bezpośrednio do ludzi we wnętrzu. 

Nie ma potrzeby gromadzenia, ponieważ wszystko jest wolne, nie ma potrzeby tworzenia w obfitości, ponieważ wszystko jest wystarczające. Proces barterowy jest bardziej powszechny niż handel pieniędzmi. 

Jest to w zasadzie utopijna kultura bez depresji prowadzącej do przemocy. Żadna ze stron nie chce prowadzić wojny i zyskać dominacji nad sobą. Nie ma bogatszych ani biedniejszych. 

Istnieją statki powietrzne (określane na powierzchni jako latające spodki ), w których część ich osobowości, część ich osobowości przechodzi w tworzenie statku powietrznego poprzez proces myślenia, ze względu na ich bardzo potężne umysły. To sprawia, że ​​aero-statki są doskonałe w projektowaniu i wykonywaniu w ruchu. Tylko kilka osób z powierzchni ma podobne zdolności do tworzenia, ze względu na represje tych umiejętności w dzieciństwie przez religię, edukację i lęki rodzinne. Ludzie z wnętrza mogą wejść w przestrzeń swojej wyobraźni, jeśli chcą, i tam tworzą. Choroba nie wejdzie w ich ciała - bo nie jest dozwolone. 

Gdy powierzchnia Ludzkości wejdzie w nadchodzącą fazę 4-wymiarową, ludzie z Ziemi Wewnętrznej wystąpią naprzód i głębiej będą pracować z nami na powierzchni. Ludzie na powierzchni są obecnie tak zaangażowani w poczucie "ja", że nie mogą żyć razem w harmonii. 

Ludzie powierzchni, którzy poprzez medytację starają się dotrzeć do mieszkańców Inner Earth, otrzymają ją. Dzieci, które rodzą się teraz, stają się coraz bardziej zdolne do korzystania z pełni swojego mózgu, co jest powszechną praktyką w wewnątrz Ziemi. 

Jedną z pierwszych rzeczy, które pokazali nam we wnętrzu, była ich zdolność do podróży międzyplanetarnych i podróży w czasie. Podstawa podróży w czasie jest porównywana do  gięcia przestrzeni, która przychodzi poprzez moc medytacji i akceptację bycia bytem nieograniczonym. Jeśli ćwiczysz swój umysł na poziomie podświadomości, że jesteś nieograniczoną istotą, wszystko jest możliwe.
Na powierzchni, możliwości doświadczania tej nieskończonej mocy są łatwiejsze do przebudzenia w takich portalach jak Mt. Shasta, który służy jako portal czasu kosmicznego bezpośrednio do Wewnętrznej Ziemi. Kiedy jesteś w okolicy Mt. Shasta możesz być wciągnięty w "stan harmonii". W moich doświadczeniach na Mt. Shasta Telosianie w swojej podziemnej cywilizacji w tej okolicy stwarzają aurę wielkiej harmonii w cudownej atmosferze. 

Obszar 51 
 
Ze wszystkiego, które widziałem w Strefie 51, 95% pozostają ukryte przed opinią publiczną. Wejście na Strefę 51 jest jak wejście w inny świat, gdzie strasznie boją się, że inne kraje i inne partie otrzymają "tę" informację. Ich myśli brzmią: "jeśli przyznamy, że Ziemia jest pusta, z centralną inteligencją, spowoduje to niezgodę i strach". Ten proces strachu jest generowany przez prywatne firmy, które starają się kontrolować i rozwijać własne potrzeby i osobiste programy poprzez Obszar 51.
 
Opuściłem Siły Powietrzne ze względu na ich dominujące sposoby przez tych, którzy starali się zachowywać jak maniacy kontroli, którzy byli w stagnacji mojej zdolności do myślenia i działania w sposób twórczy. Przyjmując rozkazy, aby nie mówić o takich informacjach, przyjmują za pewnik, że automatycznie się podporządkuje. 
Ze względu na moje otwarte chęci dzielenia się informacjami i informowania ogółu społeczeństwa moją emeryturę za usługi i wszystkie moje świadczenia i prawa, takie jak korzystanie z usług komisarza, dentystycznego i medycznego, zostały odebrane. 

Byłem w wojsku od 13,5 roku, od podstawowego do Pentagonu, a następnie do Obszaru 51. Inżynieria genetyczna, która odbywa się w Strefie 51, jest z naszym młodszym pokoleniem. "Dzieci z kartonu mleka", których zdjęcia były powszechnie widywane na rynkach w przeszłości, zostały uprowadzone i zabrane do Strefy 51. 

Istnieje sieć podziemnych tuneli, które docierają aż do Europy, Ameryki Południowej - na kilka kontynentów. Istnieje również przenikanie się tej wielkiej sieci tuneli na całym świecie, z których korzysta wiele rządów. Niech Bóg was błogosławi i niech będzie z wami, 

Pułkownik Bill Faye Woodard

https://zorraofhollowearth.com/billie-faye-woodard-story

tłumaczenie z translatorem 
Opublikowano , autor:

1 komentarz:

  1. Dlaczego nie interweniują tylko przyglądają się barbarzyństwu na Ziemi ?
    Czy Ludzie na Ziemi wykonują jakieś Dzieło-Zadanie, które tylko Oni mogą wykonać w tych ciałach przy tych parametrach Ziemi ?
    Czy to jest eksperyment, hodowla, czy przypadkowość ?

    OdpowiedzUsuń