poniedziałek, 17 września 2018

Uosobienie Mahatmy. Rola Mahatmy Kosmicznego Logosu - Sacred School of OmNa


Uosobienie Mahatmy Rola Mahatmy Kosmicznego Logosu         

Za każdym razem, kiedy akceptujesz siebie takim, jakim jesteś teraz, podnosisz i rozszerzasz swoją wibrację, pozytywnie wpływasz na wszystkie dusze i istoty wokół ciebie, w prawdzie na całej Ziemi.

Iur
    Pozdrowienia Jestem Mahatma, zwanym Kosmicznym Logosem i nadzorcą Wszechświata Stwórcy przy najwyższej wibracjach. Moim celem jest utrzymanie wibracji i energii Stwórcy we wszystkich 352 wymiarach Wszechświata Stwórcy. Jestem świadomością lub źródłem, a nie pojedynczą osobą lub osobą. Uosabiam wszystkie przejawy i aspekty Stwórcy we Wszechświecie Stwórcy, a nawet poza nim. Podczas gdy jestem obecny w każdym stworzeniu, jestem również w stanie rozszerzyć moją wibrację, by połączyć się z energiami poza Wszechświatem Stwórcy, aby zwiększyć obecną wibrację. Kiedy poszerzam swoją energię, by połączyć się ze wszechświatem Stwórcy, to wtedy energia ładunku przepływa przez wszystkie wymiary, podnosząc wibracje wszystkich i dostosowując wszystko do większej prawdy w sobie.
Czy kiedykolwiek uważałeś, że jest to również twój cel, aby utrzymać, podnieść i rozszerzyć wibracje twojego własnego istnienia, twojego otoczenia i obszarów poza twoje obecne istnienie? Jest to proces myślowy i sposób bycia, który jest bardzo potężny i wzmacniający dla ciebie. Umieszcza cię w centrum twojej rzeczywistości jako twórcy twoich doświadczeń i bycia w stanie pozytywnie wpływać na innych. Rola polegająca na wzięciu odpowiedzialności, a nie pozwalaniu, by życie było twoim przywódcą. Poświęć czas, aby kontemplować moje pytanie do ciebie. Czy chcesz zaakceptować, że twoim celem jest utrzymywanie, podnoszenie i rozszerzanie wibracji twojej własnej istoty, twojego otoczenia i obszarów poza twoje obecne istnienie? Jeśli nie wierzysz, że jest to jeden z twoich wielu celów i ról na Ziemi, to dlaczego nie (sprawdzisz,spróbujesz)?

Utrzymywanie, podnoszenie i rozszerzanie wibracji twego bytu

     Po zaakceptowaniu swojej wewnętrznej mocy, zaufanie do siebie i poznania siebie, aby być źródłem drgań i miłości Stwórcy, a następnie skupić się na utrzymaniu, podniesieniu i rozszerzeniu wibracji twojej istoty, staje się to bardzo łatwe.
Najpierw trzeba być świadomym aktualnych wibracji, energii i częstotliwości światła, co wymaga obserwacji i zbadania wewnętrznego światła. Podczas medytacji lub w ciszy prosimy o uświadomienie sobie swojego wewnętrznego światła i pełne doświadczenie w tym momencie. Możesz chcieć wyobrazić sobie swoje światło w sobie i zdać sobie sprawę z tego, jak się czujesz lub jakie masz wrażenia. Poświęć czas, aby po prostu być z wewnętrznym światłem i doświadczaj, jak rozszerza się ono na całą twoją istotę. Możesz nie być w stanie wyjaśnić swojego światła lub jego częstotliwości słowami, jednak możesz zdobyć wiedzę lub uczucie swojego światła. Aby osiągnąć tę praktykę tak często, jak to tylko możliwe, należy utrzymywać światło, energię i wibracje.  Podniesienie wibracji energii jest zaproszeniem lub przywołaniem aktualizacji energii, które w naturalny sposób przepływają przez wymiary Wszechświata Stwórcy, aby zakotwiczyć i zagnieździć się w twojej istocie. Nowe aktualizacje i ulepszenia energii są nieustannie obdarowywane przez Stwórcę, filtrowane przez wymiary i dostępne dla każdej osoby do odbioru. Osiągając ten proces, zauważysz wzrost wibracji energii, przyspieszenie szybkości twoich świetlnych wibracji i manifestujące się nowe otwarcia lub uzdrowienia. Po prostu powiedz:
i-1
"Wzywam z najbardziej odpowiedniego poziomu Wszechświata Stwórcy podstawowe i odpowiednie zmodernizowane i zaktualizowane energie, aby w pełni zakotwiczyć na wszystkich poziomach mojego wsparcia dla wzrostu i przyspieszenia w moim świetle. Dzięki temu moje światło może być powiększane i wzmacniane, promieniując z większą ekspansją i jasnością. Zapraszam Mahatmy i moich przewodników do pomocy, wsparcia i nadzorowania tego całego procesu. Dziękuję Ci.'

Utrzymywanie, podnoszenie i rozszerzanie wibracji dla twojego środowiska

   Poprzez osiągnięcie praktyk, Ja, Mahatma, podzieliłem się z wami, będziecie wspierać przemianę waszego otoczenia, czyli rzeczywistość, w której się znajdujecie i doświadczacie jej codziennie, jakkolwiek mała lub duża może to rozciągać się na. Aby dalej to rozwinąć, możesz usiąść w medytacji lub spokojnym czasie i poczuć energię i światło swojej rzeczywistości jako całości, co czuje światło lub jakie uczucia łączą ze światłem twojej rzeczywistości, wyłaniając się z twojego wnętrza. istota?
Aby wzbudzić wibrację waszej rzeczywistości, należy zapytać w niej lub poprosić o wskazówkę, na jakie energie z Wszechświata Stwórcy wzywacie, aby przekształcić waszą rzeczywistość w czystszą, wyższą wibrację światła. Skoncentruj się na zakotwiczeniu światła źródła lub istoty z wewnętrznych płaszczyzn lub poproś o jakość od Stwórcy, by zagłębił się w twoją rzeczywistość. Zobacz, poczuj lub rozpoznaj światło wpadające w twoją rzeczywistość i pozytywnie wpływające na twoją rzeczywistość.
Aby rozszerzyć wibracje swojej rzeczywistości, możesz wezwać swoje wyższe ja, wyższą duszę lub jakąś etykietę, której chcesz użyć, aby pobrać swoją czystą i wysoką wibracyjną energię i percepcję do swojej istoty, oferując w ten sposób nowe spojrzenie na sposób, w jaki postrzegasz swoje rzeczywistość i nowa energia wibracji w waszej rzeczywistości. Ten wyższy aspekt ciebie pozwoli ci pobrać i obudzić w tobie wszystko, co jest potrzebne, aby rozpoznać twoją rzeczywistość z rozszerzonej świadomości i świadomości.
i

Utrzymywanie, podnoszenie i rozszerzanie wibracji poza Twoje obecne istnienie

   Warto podnieść i rozszerzyć waszą wibrację poza wasze obecne istnienie na Ziemi, aby to uczynić, aby dostosować waszą świadomość i całą istotę do Wszechświata Stwórcy, przyjmując wszystko, co Wszechświat Stwórcy musi dzielić z wami. Wszechświat Stwórcy jest tak rozległy i ekspansywny, że istnieje w twoim wnętrzu i we wszystkich aspektach Stwórcy. Aby zaakceptować energię Wszechświata, zachęcamy was, abyście puścili złudzenia, blokady, ograniczenia i stojące energie. Pozwalacie także Wszechświatowi Stwórcy kołysać się i wspierać was we wszystkich obszarach waszego istnienia i rzeczywistości.
"Mahatma, proszę, wspierajcie mnie w utrzymaniu, podnoszeniu i rozszerzaniu moich wibracji poza moje obecne istnienie, przez połączenie mnie z najbardziej odpowiednią i odpowiednią energią i wibracjami Wszechświata Stwórcy. Proszę, wsparcie mojego połączenia z Wszechświatem Stwórcy i umożliwienie mi otrzymania z łatwością i perfekcją niezbędnej energii. Moim celem jest uwolnienie się od iluzji, blokad, ograniczeń i stojącej energii, pozwalając Wszechświatowi Stwórcy ukołysać i wspierać mnie we wszystkich obszarach mojej istoty i rzeczywistości. Dziękuję Ci.'
Za każdym razem, kiedy akceptujesz siebie takim, jakim jesteś teraz, podnosisz i rozszerzasz swoją wibrację, pozytywnie wpływasz na wszystkie dusze i istoty wokół ciebie, w prawdzie na całej Ziemi.
Z ciągłą obecnością, miłością i wsparciem,
Mahatma, Kosmiczne Logos.
https://www.omna.org/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz