niedziela, 1 stycznia 2023

Rozpocznij Nowy Rok z Aktywnością Światła od Kosmicznych Istot



Kosmiczne Istoty z systemów światów poza naszym Wielkim, Wielkim Centralnym Słońcem otrzymały od naszego Ojca-Matki Boga pozwolenie na zejście do atmosfery Ziemi, aby pomóc Ludzkości w potężny sposób, którego wcześniej nie byliśmy w stanie wytrzymać wibracyjnie.

Nasi Boscy Rodzice dali tym Istotom Światła pozwolenie na pozostanie tutaj i pracę z Obecnością JAM JEST każdej osoby od 22 września do 21 grudnia 2022 roku. Przed powrotem do swoich odległych domów w dniu przesilenia pobłogosławiły one ludzkość aktywnością Światła, która w cudowny sposób przygotowała każdego z nas do Boskiej Misji, do której wypełnienia zostaliśmy powołani w 2023 roku.

21 grudnia 2022 roku ta aktywność Światła została zakodowana we wzorcach dla Nowej Ziemi w Ciele Przyczynowym Boga i będzie intensyfikowana na poziomie komórkowym w każdej Ludzkiej Istocie za każdym razem, gdy będziemy uczestniczyć w tym Darze od Kosmicznych Istot. Jeśli masz do tego powołanie serca, proszę dołącz do mnie i Lightworkerów na całym świecie, gdy upełnomocniamy ten Dar z Wysoka dla każdego mężczyzny, kobiety i dziecka na Ziemi. I zaczynamy.

JESTEM moją Obecnością JAM JEST i jestem Jednością z moim Ojcem-Matką Bogiem. W miłującej wdzięczności wdycham moją Siłę Życia, która jest moim Darem Życia. Z każdym wzniesionym Świętym Oddechem, który biorę, moja Obecność JAM JEST konsekruje każdą myśl, uczucie, słowo i działanie, które wyrażam Światłem i Miłością w uznaniu dla mojego Daru Życia.

JESTEM także Jednością z Obecnością JESTEM każdego mężczyzny, kobiety i dziecka na Ziemi. Zbiorowo Obecności JAM JEST Ludzkości łączą się teraz w jedną Świetlistą Istotę Światła, która otacza Matkę Ziemię i WSZYSTKIE rozwijające się na niej Życie Boskością naszych zjednoczonych Płomieni Serca. Ludzkość, Królestwo Żywiołów i Matka Ziemia oddychają teraz unisono ze mną jako Jeden Wzniesiony Święty Oddech.

To, co przywołuję dla siebie tego dnia, przywołuję w imieniu każdej osoby na tej planecie, Królestwa Żywiołów i Matki Ziemi w doskonałej harmonii z Boskim Planem każdego z nich i Najwyższym Dobrem dla wszystkich zainteresowanych.

Teraz, Umiłowana Obecność Boga, JAM JEST, poprzez Boskość płonącą w Płomieniu Serca każdej osoby, przywołuję 5-wymiarowych Cichych Strażników i Kosmiczne Istoty, które wspomagają nas z Systemów Światów poza naszym Wielkim, Wielkim Centralnym Słońcem. Przywołuję Solarny Logos z linii Ziemi, w tym nasze Fizyczne Słońce - Heliosa i Westę, nasze Centralne Słońce - Alfę i Omegę, nasze Wielkie Centralne Słońce - Elohae i Eloha oraz nasze Wielkie, Wielkie Centralne Słońce - El i Ela. Przywołuję również Potężnych Elohim i wszystkie Istoty Światła służące ewolucji Ziemi z Królestw Iluminowanej Prawdy.

W tym świętym dniu, poprzez Boską Interwencję całej Kompanii Niebios zebranej teraz w atmosferze Ziemi, przywołuję z samego Rdzenia Stworzenia najbardziej zintensyfikowane częstotliwości 5-wymiarowego Krystalicznego Światła Słonecznego, jakie Ludzkość i Ziemia są w stanie otrzymać w tym czasie. Umiłowani, użyjcie tego Daru Światła, aby przyspieszyć Boską Alchemię, która przekształca oparte na węglu ziemskie ciała Ludzkości, Królestwa Żywiołów i Matki Ziemi w 5-wymiarowe krystaliczne ciała światła słonecznego.

Jednocześnie podnosimy nowo skalibrowane duchowe ośrodki mózgowe Ludzkości, jak również nasze ciała mentalne, nasze nadświadome umysły, nasze świadome umysły, nasze podświadome umysły i nasze fizyczne struktury mózgowe do zupełnie nowych poziomów Boskiej Świadomości.

To podniesione przesunięcie Świadomości upoważnia teraz WSZYSTKICH ludzi do wyraźnego słyszenia Wewnętrznego Głosu naszej Obecności JA JESTEM oraz Głosów Istot Światła służących nam z Niebiańskich Królestw, które pomagają nam osiągnąć stan Łaski Słuchania.

Z tej świętej przestrzeni słyszę Głos mówiący w najgłębszych zakamarkach mojego Płomienia Serca ... i słucham.

Boskie Słowa rozbrzmiewające w moim Płomieniu Serca przypominają mi, że JESTEM narzędziem Boga i że przybyłem na Ziemię w tym krytycznym momencie, aby być Sercem, Głową i Rękami Boga w fizycznym świecie formy. Kiedy słucham tych słów, przypominam sobie.

To wspomnienie wzbudza we mnie Wewnętrzną Wiedzę, że przez eony czasu przygotowywałem się do mojej Boskiej Misji podczas tego Kosmicznego Momentu. Głęboko w zakamarkach mojego Serca WIEM, że mam całą mądrość, siłę, umiejętności, wiedzę, talent i zdolności, których potrzebuję, aby odnieść sukces w wypełnieniu mojej misji Boga Zwycięzcy ... Mam również odwagę, aby działać TERAZ.

Nagle słyszę Głos Boga, który wzywa mnie do wyższej oktawy Boskiej Służby ... Odpowiadam z ochotą i entuzjazmem.

Głos Boga ujawnia mi, że z powodu pilności godziny plan awaryjny dla Ziemi został wprowadzony w życie i moja pomoc jest bardzo potrzebna, żeby plan się powiódł... Z radością zgadzam się służyć w jakimkolwiek charakterze JESTEM potrzebny.

 
Głos Boga przemawiający w moim Płomieniu Serca ujawnia, że czas jest krótki i że JESTEM potrzebny jako surogat w tym bezprecedensowym Boskim Planie, aby służyć jako Instrument Boga w imieniu WSZYSTKICH Ludzi. W głębokiej pokorze i współczuciu zgłaszam się na ochotnika.

Biorę głęboki Oddech i czuję, że wznoszę się spiralnie w górę migotliwego szybu Światła. W jednej chwili stoję przed sierpniową Obecnością Kosmicznych Istot, które przybyły tymczasowo, aby nam pomóc z systemów światów poza naszym Wielkim, Wielkim Centralnym Słońcem. Te Istoty Światła otrzymały pozwolenie od naszego Ojca-Matki Boga, aby pomóc Ludzkości podczas tego krytycznego aspektu Boskiego Planu Matki Ziemi w sposób, który nigdy wcześniej nie był dozwolony przez Prawo Kosmiczne. Jest to dozwolone teraz, ponieważ Miłość naszej Matki Boga wreszcie powróciła i teraz odzyskuje tę Ziemię.

Ta Boska interwencja jest monitorowana przez Obecność JAM JEST każdej osoby i będzie miała miejsce dla każdego Syna i Córki Boga w zgodzie z naszym najwyższym dobrem i maksymalną pomocą, którą jesteśmy w stanie bezpiecznie przyswoić.

Gdy patrzę na te Istoty Kosmiczne z zachwytem i podziwem, Światło tysiąca słońc wydaje się promieniować przez ich Płomienie Serca. Wspaniałe kolory, zapachy, muzyczne tony i częstotliwości wibracji przekraczające wszystko, czego kiedykolwiek doświadczyłem, zaczynają przenikać moją Istotę. Gdy to cudowne Światło wnika w Rdzeń Czystości w każdej atomowej i subatomowej cząsteczce i fali mojego ziemskiego ciała oraz we wszystkich przestrzeniach pomiędzy tymi cząsteczkami, uświadamiam sobie, że JAM JEST otrzymuję Chrzest Świętym Ogniem bezpośrednio z Serca mojego Ojca-Matki Boga, Kosmicznego JAM JEST, Wszystkiego Co Jest.

Teraz czuję Wezwanie mojego Serca i zbliżam się do świetlistej Obecności Kosmicznych Istot. Jako Jedna Świetlana Obecność kładą one swoje płonące Dłonie Światła na mojej głowie i dekretują:

    "Tym Chrztem Świętym Ogniem z Serca naszego Ojca-Matki Boga poświęcamy teraz wasze ziemskie ciała".

    "Poświęcamy wasz umysł, aby był jednym z Boskim Umysłem Boga".

Kosmiczne Istoty kładą teraz swoje Dłonie Światła na moim Sercu i dekretują:

    "Poświęcamy twoje Serce, aby było Otwartymi Drzwiami, przez które wszechstronna Boska Miłość i Bezgraniczna Obfitość naszego Ojca-Matki Boga będzie płynąć, aby błogosławić ciebie i całe Życie".

Istoty kładą teraz swoje Dłonie Światła na moich oczach i dekretują:

    "Poświęcamy twoje Oczy, aby postrzegały Prawdę i rozpoznawały doskonałość we wszystkich rzeczach".

Kładą teraz swoje Dłonie Światła na moich uszach i dekretują:

    "Poświęcamy twoje Uszy, aby usłyszeć cichy, mały Głos Boga w twoim Sercu dla przewodnictwa i iluminacji. Prawdziwie słuchaj i odpowiadaj z Miłością wszystkim, którzy się z tobą komunikują."

Kosmiczne Istoty kładą teraz swoje Dłonie Światła na moich ustach i dekretują:

    "Poświęcamy twoje usta, aby wyrażały tylko Prawdę i abyś komunikował się jasno, otwarcie i szczerze, kiedy tylko mówisz".

Umieszczają teraz swoje Dłonie Światła na moim nosie i dekretują:

    "Poświęcamy twoje nozdrza, abyś wdychał doskonale zrównoważony Święty Oddech Boskiej Męskości i Boskiej Kobiecości. Ten podwyższony Święty Oddech będzie teraz ożywiał, odmładzał i uzdrawiał wasze ziemskie ciała z każdym waszym oddechem."

Ich Dłonie Światła są teraz umieszczone na moich dłoniach i dekretują:

    "Poświęcamy twoje Dłonie, aby błogosławiły i uzdrawiały wszystko, czego dotkniesz".

Kosmiczne Istoty kładą teraz swoje Dłonie Światła na moich stopach i dekretują:

    "Poświęcamy twoje stopy, abyś kontynuując swój ziemski pobyt szedł Ścieżką Światła. Wypełniając swój Boski Plan, osiągniesz swój najwyższy potencjał jako Narzędzie Boga."

Kosmiczne Istoty dekretują teraz:

    "W imię Kosmicznego JA JESTEM, Wszystkiego Co Jest, dekretujemy, że ten Chrzest Świętym Ogniem i ta Konsekracja poprzez Nieskończone Światło naszego Ojca-Matki Boga zostały zwycięsko spełnione dla każdego mężczyzny, kobiety i dziecka na Ziemi. Ta aktywność Światła została trwale zakodowana w Ciele Przyczynowym naszego Boga Ojca-Matki. I tak jest."

W głębokiej Pokorze i Wdzięczności wyrażam moje uznanie dla możliwości bycia Instrumentem Boga w ten nowy i znacznie przyspieszony sposób. Ojcze-Matko Boże pozwól mi być Otwartymi Drzwiami dla Światła Bożego i Siłą Uzdrawiającą dla całego Życia, z którym się stykam podczas mojego ziemskiego pobytu. W mojej misji bycia Narzędziem Boga magnetyzuję do mojej strefy wpływów każdą osobę, miejsce, stan lub rzecz, którą mogę w jakikolwiek sposób wspomóc nieskończonym Światłem Boga. Daj mi Boskie Możliwości kochania całego Życia WOLNEGO na tej słodkiej Ziemi.

    JESTEM OTWARTY! JESTEM WOLNY! JESTEM PRZYJACIELEM! I JESTEM Wdzięczny!
    JESTEM Boskim Nieskończonym Światłem w działaniu na Ziemi!
    I tak jest, Ukochany JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Drogi, w tym tygodniu wejdź do środka i zapytaj swoją Obecność JAM JEST, jak możesz dodać do Światła Świata w najpotężniejszy sposób w tym niezwykle ważnym i cudownym czasie.

God Bless You,
Patricia Cota-Robles

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz