sobota, 7 stycznia 2023

Czy Imperatywy Bezpieczeństwa Narodowego skompromitować COVID-19 Bezpieczeństwo szczepionki?

 

Era of Light: Czy to możliwe, że śmiertelny zastrzyk jest projektem amerykańskiego wojska? Gdzie kończą się miliardy do Pentagonu, za które nie mogą się rozliczyć?

Departament Obrony USA (US DoD) miał dominującą rolę w odpowiedzi na wirusa SARS-CoV-2 oraz w rozwoju, i dystrybucji szczepionek Covid 19, co jest faktem ukrywanym przed opinią publiczną. W procesach tych pominięto lub ominięto wiele standardowych kroków i procedur, skądinąd wymaganych dla produktów farmaceutycznych.

Określenie tych szczepionek jako "środki zaradcze", a nie terapeutyczne, pozwoliło na ich przyspieszone przejście do procedury dopuszczenia do użytku w nagłych wypadkach oraz na ich szerokie rozpowszechnienie. W wyniku tej tajnej wojskowej reakcji na problem zdrowia publicznego pojawiło się wiele negatywnych konsekwencji. Dlaczego rządy na całym świecie, w tym Australia, planują dalsze znaczące inwestycje w tę pospieszną technologię szczepionek napędzaną przez wojsko USA?
Operacja Warp Speed

Wraz z wydaniem przez Amerykańską Agencję Żywności i Leków pozwolenia na użycie awaryjne szczepionek COVID-19 (FDA, 2020) i tymczasowym zatwierdzeniem pierwszej szczepionki COVID-19 w Australii (TGA, 2021), środki te zostały okrzyknięte przez przemysł farmaceutyczny innowacyjnymi, ratującymi życie odpowiedziami na śmiertelną globalną pandemię.

Powiedziano, że rozwój, testowanie i zatwierdzenie regulacyjne leków tych nowatorskich szczepionek opartych na genach COVID-19 przy użyciu technologii messenger ribonucleic acid (mRNA) zostało wykonane w mniej niż jeden rok, podczas gdy rozwój i zatwierdzenie konwencjonalnych szczepionek zwykle zajmuje około 10 lat. (Seneff i Nigh, 2021). Opinii publicznej powiedziano, że pomogło w tym finansowe wsparcie firm produkujących szczepionki przez rząd USA w ramach operacji Warp Speed.

Opinii publicznej powiedziano, że te szczepionki oparte na genach COVID-19 były "bezpieczne i skuteczne" (CDCa, 2022): że zapobiegną zakażeniu i szansom na poważną chorobę i śmierć z powodu wirusa, a także zapobiegną przenoszeniu wirusa. Obecnie wiemy, że nie zapobiegają one zakażeniu ani transmisji i nie zapobiegły utrzymującej się wysokiej zachorowalności na COVID-19. Ponadto są one związane z niespotykaną w historii przemysłu farmaceutycznego częstością występowania poważnych zdarzeń niepożądanych i zgonów w porównaniu z jakimikolwiek innymi lekami. (Turni i Lefringhausen 2022; Altman, 2022; CMN, 2022; Blaylock, 2022).

Na podstawie amerykańskiego CDC Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), odnotowano 1 476 227 zgłoszeń zdarzeń niepożądanych związanych z tymi "szczepionkami" (CDCb, 2022). do 2 grudnia 2022 r., które obejmują 32 621 zgłoszonych zgonów i 185 412 hospitalizacji. Ponadto na całym świecie odnotowano wzrost niewyjaśnionych zgonów zbieżnych z ich wprowadzeniem. W Australii do sierpnia 2022 r. było 18 671 nadmiarowych zgonów (17 procent) więcej niż średnia, przy czym większość tych zgonów nie była spowodowana COVID-19 (ABS, 2022).  Stoimy prawdopodobnie w obliczu najgorszej katastrofy zdrowotnej w historii.

Jak przemysł farmaceutyczny, nasze rządy i nasze regulatory leków tak się pomyliły?  Wiarygodna odpowiedź na to pytanie pojawiła się w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Operacja bezpieczeństwa narodowego

Wbrew powszechnemu przekonaniu, że to firmy farmaceutyczne kierowały programem rozwoju szczepionki COVID, strona internetowa amerykańskiej FDA (FDA, 2020) ujawnia, że Departament Obrony Stanów Zjednoczonych (DoD) sprawował pełną kontrolę nad programem rozwoju szczepionki Covid od samego początku. DoD jest odpowiedzialny za rozwój, produkcję, badania kliniczne, zapewnienie jakości, dystrybucję i administrację, od tego czasu (FDA, 2020; Rees i Latypova, 2022; KEI, 2022; Medical Defense Consortium, 2022; Rees, 2022). Największe firmy farmaceutyczne zostały zaangażowane jako "Zespoły Koordynacji Projektu" skutecznie działające jako podwykonawcy DoD. Dyrektorem operacyjnym programu szczepionki Warp Speed jest Departament Obrony USA, a głównym doradcą naukowym - Departament Zdrowia i Usług Społecznych USA (HHS).
Charakter szczepionek opartych na genach

Prawdziwa natura "szczepionek" COVID-19 została w znacznym stopniu przeinaczona przez media głównego nurtu, wielkie firmy farmaceutyczne i rządy, i jest słabo rozumiana przez ogół społeczeństwa.  Określanie tych produktów mianem "szczepionek" sprawiło, że większość ludzi uznała je za stosunkowo bezpieczne i dobrze przebadane oraz łatwo zaakceptowała ich powszechne stosowanie. Jednak tak naprawdę nie są to szczepionki - to poważne interwencje oparte na genach, które nigdy nie zostały wdrożone na szeroką skalę w żadnej populacji, a zwłaszcza nigdy u zdrowych osób, w tym dzieci, niemowląt i kobiet w ciąży.  W tym sensie należy je uznać za eksperymentalne.

 COVID-19 "szczepionki" należą do specjalnej klasy środków terapeutycznych w ramach US FDA Office of Cellular, Tissue and Gene Therapies" zdefiniowanych jako "produkty terapii genowej", które obejmują "wprowadzenie nowego lub zmodyfikowanego genu do organizmu, aby pomóc w leczeniu choroby" (FDA, 2018). Do tej pory stosowanie produktów terapii genowej było ograniczone do leczenia zwykle rzadkich, poważnych i wyniszczających chorób lub warunków genetycznych. Potencjalnie mogą one powodować trwałe międzypokoleniowe uszkodzenia genetyczne, nowotwory i zakłócać zdolności reprodukcyjne.

FDA i inne agencje regulujące rynek leków mają określone zasady i wytyczne, które kierują producentami w zakresie rozwoju i testowania takich produktów, zarówno w przypadku badań przedklinicznych (FDA, 2013), jak i klinicznych (FDA, 2015).  Jednak FDA nie oceniła tych "szczepionek" COVID-19 zgodnie z tymi wytycznymi dotyczącymi terapii genowej.

Zamiast tego podjęto uzgodniony wysiłek, aby uniknąć odniesienia do nich jako produktów terapii genowej, opierając się częściowo na argumencie, że materiał genetyczny w szczepionkach COVID-19 nie był przeznaczony do włączenia do indywidualnego DNA ani do modyfikacji ekspresji genów. Nie było wcześniejszych informacji o bezpieczeństwie krótkoterminowym ani danych długoterminowych, na podstawie których można by przewidzieć przyszłe skutki. Żadne podobne produkty terapeutyczne nie zostały wcześniej zatwierdzone nigdzie na świecie.  Ich powszechne podawanie na całym świecie bez historycznych doświadczeń w zakresie bezpieczeństwa stanowiło bezprecedensowe ryzyko dla zdrowia ludzkiego.
Przyspieszenie rozwoju

Technologia platformy Messenger RNA była badana przez DARPA (Defense Advanced Projects Research Agency) od co najmniej 2012 roku (McCullough, 2022).  Na początku 2020 roku, w panice, aby opracować szczepionki COVID-19, pewne krytyczne procedury badawczo-rozwojowe zostały pominięte, ominięte, ograniczone lub nie zostały wykonane w logiczny sposób sekwencyjny lub zgodnie z ustalonymi standardami laboratoryjnymi lub produkcyjnymi. Chociaż białko kolca jest aktywnym lekiem i jest bezpośrednio odpowiedzialne za odpowiedź immunologiczną, jego farmakologia i toksykologia nie zostały zbadane na zwierzętach lub ludziach, co byłoby normalnie wymagane.

Inne znaczące braki obejmują brak krytycznych badań nad rakotwórczością, mutagennością, genotoksycznością i toksykologią reprodukcyjną na odpowiednich gatunkach zwierząt. W szczególności nie zbadano możliwości odwrotnej transkrypcji materiału genetycznego mRNA do indywidualnego DNA. Ponadto wytwarzanie na skalę było przedwczesne i brakowało odpowiedniej kontroli jakości, aby zapewnić, że produkt wytwarzany w dużych partiach jest taki sam, jak w mniejszych partiach.

Bez takich badań nie można zagwarantować siły działania, integralności mRNA, obecności zanieczyszczeń i stabilności "szczepionek". Takie niedopatrzenia są bezpośrednio odpowiedzialne za nieprzewidzenie poważnych niepożądanych reakcji na leki i śmiertelności, które obecnie zostały zgłoszone w związku z tymi szczepionkami.

Aby ograniczyć ryzyko, plan rozwoju szczepionek zakładał wykorzystanie wielu technologii, wielu obiektów i redundancji. Wykorzystano by również istniejące obiekty. Ze względu na celowość, planowano uniknąć stosowania tradycyjnych ścieżek od wczesnego rozwoju do produkcji na dużą skalę.  Uniknięcie standardów jakości i wytycznych, takich jak Dobra Praktyka Wytwarzania i Dobra Praktyka Laboratoryjna, było konieczne, aby przyspieszyć rozwój, a konwencjonalne zatwierdzenia New Drug Application (NDA) i Biologics License Application (BLA) zostały ominięte.

Zamiast tego proces przebiegał szybko, z wykorzystaniem skróconych ram czasowych i nakładających się na siebie etapów rozwoju, aż do uzyskania zezwolenia na zastosowanie w nagłych przypadkach (EUA). Rozszerzenie skali i produkcja wielkoseryjna były planowane równolegle z badaniami klinicznymi, a nie przed nimi, co również mogło naruszać przyjęte kodeksy dobrych praktyk wytwarzania. Takie podejście było prawdopodobnie receptą na potencjalną katastrofę. (Latypova, 2022; Watt i Latypova, 2022).
Ramy prawne

Kluczowe elementy legislacyjne umożliwiają rządowi USA wydawanie zezwoleń, finansowanie, zawieranie umów i kontrolowanie wielu programów badawczych DoD, co przedstawia się następująco:

    regulacje Emergency Use Authorisation (1997) pozwalają, w nagłych przypadkach, na udostępnienie nowego leku z mniej wspierającymi danymi dotyczącymi bezpieczeństwa i skuteczności niż normalnie wymagane do pełnego zatwierdzenia.
    regulacje dotyczące innych transakcji (2015) pozwalają na transakcje umowne, które nie muszą być zgodne z federalnymi przepisami i regulacjami, oraz
    ustawa o gotowości publicznej i gotowości na wypadek sytuacji kryzysowych (PREP Act 2020) ustanawia ograniczoną odpowiedzialność firm zaangażowanych w uzgodnienia kontraktowe z DoD.

Dwie amerykańskie agencje DoD, Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) oraz Biomedical Advanced Research and Development Authority (BARDA), posiadają znaczne zasoby na badania, rozwój i zatwierdzanie różnych produktów. Ponadto zawierają one umowy z dużą liczbą przedsiębiorstw na realizację takich funkcji.

 Produkty tych programów, w tym szczepionki COVID-19, są czasami klasyfikowane jako "środki zaradcze", "prototypy" lub "demonstracje", a nie produkty farmaceutyczne. Takie oznaczenia pozwalają na uniknięcie długich konwencjonalnych ścieżek regulacyjnych, rozwoju handlowego i testowania, które normalnie wymagane są dla produktów farmaceutycznych (ICH, 2022), i na przejście do procedury zezwolenia na użycie w nagłych wypadkach.
Pośpiech w produkcji na dużą skalę

Pośpiech w udostępnianiu szczepionek Covid doprowadził podobno do zmienności pomiędzy partiami, przy czym niektóre partie wiązały się z wysoką częstością występowania niepożądanych reakcji poszczepiennych i śmiertelności (Gutschi, 2022). Ponadto, co najmniej 26 badaczy/zespołów badawczych w 16 krajach, stosując różne mikroskopowe metody analizy, zgłosiło obecność niezadeklarowanych mikroskopijnych struktur geometrycznych i rurkopodobnych zarówno w fiolkach szczepionki Covid, jak i we krwi osób z szeroko zaszczepionych populacji, dla których nie ma obecnie zadowalającego wyjaśnienia. Ponadto, różne spektroskopowe metody analizy wykryły obecność niezadeklarowanych i niespodziewanych metali (Niemiecka Grupa Robocza, 2022; Hughes, 2022).

W normalnych okolicznościach nawet niewielka część zgłoszonych problemów z jakością, skutecznością lub bezpieczeństwem związanych ze szczepionkami Covid doprowadziłaby do ich natychmiastowego wycofania, ale tak się nie stało. Regulatorzy farmaceutyczni na całym świecie wydają się być świadomie ślepi na problemy. Rządy i media głównego nurtu wydają się nie wykazywać zainteresowania odkryciem prawdy lub przeprowadzeniem publicznej debaty na temat tych krytycznych kwestii. Dlaczego?

Wydaje się, że odpowiedź jest taka, że w interesie bezpieczeństwa narodowego Departament Obrony USA przejął odpowiedzialność za finansowanie, rozwój i testowanie szczepionki Covid od samego początku postrzeganego zagrożenia na początku 2020 roku. We wczesnej panice, normalne ostrożne względy jakości, bezpieczeństwa i skuteczności zostały naruszone. Organy regulujące rynek leków odgrywały i nadal odgrywają przyzwalającą rolę w zatwierdzaniu i aprobowaniu tych szczepionek. Teraz widzimy, że był to błąd. Wiele osób jest zdania, że szczepionki Covid przyniosły więcej szkody niż pożytku (Dopp i Seneff, 2022). Odkrywanie prawdy było powolnym i żmudnym procesem, który został zaostrzony przez intensywną i bezprecedensową cenzurę lekarzy i naukowców, która trwa do dziś.
Wnioski

W sprawie szczepionek COVID pojawiło się wiele pytań dotyczących braku odpowiednich praktyk produkcyjnych, kontroli jakości, podstawowych badań farmakologicznych i toksykologicznych oraz braku odpowiednich badań klinicznych dotyczących bezpieczeństwa i skuteczności. Organy regulujące rynek leków wydają się niechętnie przyjmować do wiadomości bezprecedensowy poziom zgłoszonych poważnych działań niepożądanych i zgonów związanych z tymi produktami. Istnieją również poważne obawy dotyczące wzrostu liczby zgonów ze wszystkich przyczyn w wielu krajach, które podejrzewa się o ich stosowanie. Nasze władze zdrowotne niezłomnie odmawiają uznania, że winne mogą być same szczepionki.

Opinii publicznej powiedziano, że szczepionki COVID są "bezpieczne i skuteczne" bez zastrzeżeń, mimo że nie zostały w pełni zatwierdzone. Dlaczego nie poinformowano społeczeństwa, że przy opracowywaniu i testowaniu tych szczepionek nie zastosowano normalnych standardów jakości, bezpieczeństwa i skuteczności? Dlaczego utrzymywano to w tajemnicy? Dlaczego rządy na całym świecie, w tym Australia, planują dalsze znaczące inwestycje w tę niebezpieczną technologię szczepionek? Czy te ustalenia dotyczące bezpieczeństwa narodowego będą nadal obowiązywać w przypadku przyszłych szczepionek i innych produktów farmaceutycznych?

Los ludzkości i wszystkich przyszłych pokoleń znajduje się dosłownie w krytycznym punkcie krytycznym, a niewielu globalnych brokerów władzy i decydentów politycznych zdaje się zdawać sobie sprawę z powagi sytuacji.
Referencje

    Altman P, Rowe J, Hoy WE, Brady G, Lefringhausen A, Cosford R, Wauchope B. Did National Security Imperatives Compromise Covid-19 Vaccine Safety?

    Australian Bureau of Statistics - Provisional Mortality Statistics reference period Jan - Aug 2022. https://www.abs.gov.au/statistics/health/causes-death/provisional-mortality-statistics/latest-release
    Altman Report - The Time of COVID: 9 Aug. 2022 https://amps.redunion.com.au/hubfs/Altman%20Report%20Version%209-8-22%20FINAL%20FINAL_%20(1).pdf.
    BARDA - The Biomedical Advanced Research and Development Authority (BARDA), w ramach Office of the Assistant Secretary for Preparedness and Response w U.S. Department of Health and Human Services - 2022 https://www.medicalcountermeasures.gov/BARDA
    Biodefense w dobie biologii syntetycznej.  Rozdział 6 wydania z 2018 r.

    National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine; Division on Earth and Life Studies; Board on Life Sciences; Board on Chemical Sciences and Technology; Committee on Strategies for Identifying and Addressing Potential Biodefense Vulnerabilities Posed by Synthetic Biology.Washington (DC): National Academies Press (US); 2018 Jun 19.https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK535870/
    Blaylock Report - Raport COVID-19 "Szczepionki: Jaka jest prawda? International Journal of Vaccine Theory, Practice and Research 21 Sept. 2022. https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/57
    CDCa - Centers for Disease Control and Prevention - Safety of COVID-19 Vaccines updated Dec. 5 2022. https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/safety-of-vaccines.html
    CDCb - Centers for Disease Control Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) do 2 grudnia 2022. Otwarte dane VAERS. https://openvaers.com/covid-data
    Cosentino, M .and Marino, F.: Understanding the Pharmacology of COVID-19 mRNA Vaccines: Playing Dice with the Spike?  Int. J. Mol. Sci. 2022, 23, 10881. https://doi.org/10.3390/ijms231810881
    Dopp, K. and Seneff, S: COVID-19 and All-Cause Mortality Data by Age Group Reveals Risk of COVID Vaccine-Induced Fatality is Equal or Greater than the Risk of a COVID death for all Age Groups Under 80 Years Old as of 6 February 2022. https://vixra.org/pdf/2202.0084v1.pdf
    Ogłoszenie FDA 2020
    https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-takes-additional-action-fight-against-covid-19-issuing-emergency-use-authorization-second-covid
    FDA - US Vaccines and Related Biological Products Advisory Committee October 22, 2020 Meeting Presentation - Operation Warp Speed - Administration for Strategic Preparedness and Response - Unclassified Document from US FDA Website (dalej "Prezentacja FDA") https://www.fda.gov/media/143560/download
    FDA sierpień 2018 r: FDA zatwierdza pierwszą w swoim rodzaju terapię celowaną opartą na RNA do leczenia rzadkiej choroby. https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-approves-first-its-kind-targeted-rna-based-therapy-treat-rare-disease
    Niemiecka grupa robocza ds. analizy szczepionki COVID - Podsumowanie wstępnych ustaleń - 6 lipca 2022 r. https://guerrillatranscripts.substack.com/p/german-working-group-for-covid-vaccine
    Gutschi, M.: Quality Issues with mRNA Covid Vaccine Production. 2 Nov. 2022. https://www.bitchute.com/video/muB0nrznCAC4/
    Hughes, D.: Co znajduje się w tak zwanych "szczepionkach" COVID-19? Część 1: Dowody na globalną zbrodnię przeciwko ludzkości.  International Journal of Vaccine Theory, Practice, and Research 2(2), September 3, 2022 Page 455 https://doi.org/10.56098/ijvtpr.v2i2
    Międzynarodowa konferencja na temat harmonizacji - https://www.ich.org/page/ich-guidelines
    Knowledge Ecology International (KEI) - kontrakty COVID https://www.keionline.org/covid-contracts
    Latypova, S. - https://www.bitchute.com/video/BGIqC6ufcyjF/ Wywiad z Bitchute 25 października 2022 r.
    McCullough, P: Szczepionki z wektorów mRNA i DNA stworzone przez DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) - 3speak.tv grudzień 2022. https://3speak.tv/watch?v=rairfoundation/idclxvii
    Medical Defense Consortium - https://www.medcbrn.org/current-members/https://www.medcbrn.org/about-mcdc/
    Pfizer nie wiedział, czy szczepionka Covid zatrzymała transmisję przed wprowadzeniem na rynek, członek zarządu przyznaje. News.com.au 13 października 2022. https://www.news.com.au/technology/science/human-body/pfizer-did-not-know-whether-covid-vaccine-stopped-transmission-before-rollout-executive-admits/news-story/f307f28f794e173ac017a62784fec414
    List otwarty Covid Medical Network (CMN) Do Australian Technical Advisory Group on Immunisation (ATAGI), Australian Therapeutic Goods Administration (TGA) i Australian Federal Health Department. 8 marca 2022 r. https://www.covidmedicalnetwork.com/open-letters/open-letter-to-atagi.aspx
    Prep ACT Zwolnienie z odpowiedzialności osób wykonujących szczepienia COVID-19.  US Dept. of Health and Human Services. Marzec 2020. https://www.phe.gov/emergency/events/COVID19/COVIDVaccinators/Pages/PREP-Act-Immunity-from-Liability-for-COVID-19-Vaccinators.aspx
    Rees, H. i Latypova, S. Toxic by Design: Eksperci Big Pharma zabierają głos 22 listopada 2022 r. https://www.ukcolumn.org/video/toxic-by-design-big-pharma-experts-speak-out
    Seneff, S. i Nigh, G.: Worse Than the Disease?  Reviewing Some Possible Unintended Consequences of the mRNA Vaccines Against COVID-19. International Journal of Vaccine Theory, Practice, and Research 2(1), 10 maja 2021 r.
    TGA tymczasowo zatwierdza szczepionkę COVID-19 firmy Pfizer. 27 sierpnia 2021. https://www.tga.gov.au/news/media-releases/tga-provisionally-approves-pfizer-covid-19-vaccine
    Turni, C i Lefringhausen, A.: COVID-19 vaccines - an Australian Review. Journal of clinical and Experimental Immunology, Vol. 7, Issue 3, p491. 21 Sept. 2022. https://doi.org/10.33140/jcei.07.03.03

 Plan Departamentu Obrony USA - Alexandra (Sasha) Latypova - 4 listopada 2022 https://zeeemedia.com/interview/uncensored-bombshell-team-enigma-whistleblower-us-dod-plan-to-exterminate-population-sasha-latypova/
    Watt, K. and Latypova, S. - 8 listopada 2022 https://rumble.com/v1sjz4u-discussion-with-Katherine-Watt- regarding-American-domestic- bioterrorism-pro.html

**By Phillip Altman

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz