niedziela, 24 marca 2024

Ten film ma szczęśliwe zakończenie



24 marca 2024 r. przez Steve Beckow



Moim zdaniem powodem, dla którego ludzie nie gromadzą się wokół boskich cech, nie zapisują swoich nazwisk na liście oczekujących, nie ustawiają się w kolejce po bilety, jest to, że kiedy ktoś wzywa te ostatnie lub chce w nich być, niekoniecznie przychodzą one od razu.

Jak długo czekałem, aby doświadczyć miłości, zanim to zrobiłem? Sześćdziesiąt pięć lat? (1)

Moje związki były chaotyczne. Nie miałam nic do zaoferowania poza tym, co zastępuje miłość w naszym wymiarze - zazwyczaj pieniądze i uległość.

Teraz mogę przywołać miłość, kiedy tego chcę.  Wkrótce wszyscy będziemy w stanie to robić. Nadchodzi, gdy kundalini osiąga czwartą czakrę.

***


W ostatnich miesiącach zauważyłem, że mogę również przywoływać inne boskie cechy - pod warunkiem, że je rozpoznam. Ten akt rozpoznania - "Och, to jest błogość!" - wydaje się być niezbędny.

Celem życia jest przecież akt poznania: Poznanie tego, kim jesteśmy. (2) Nie powinno więc dziwić, że eksplozja mgiełki błogości powinna być wywołana rozpoznaniem lub urzeczywistnieniem.

Kilkadziesiąt lat temu, gdy tylko wspominano o boskich cechach, uśmiechałem się tępo.  Nie wiedziałem, co to jest współczucie, ekstaza, szczęście. Wykonywałem tylko ruchy.

Teraz te czynności zniknęły z mojego umysłu i jestem szczęśliwy po prostu będąc sobą i robiąc cokolwiek robię. Teraz ufam sobie. Ufam tej miłości.

 Pisząc to, czerpię miłość z mojego serca i jedną rzeczą, którą w niej zauważam, jest to, że jest ona podtrzymująca, odżywcza, odmładzająca. Niewiele rzeczy w moim życiu przed odkryciem tej miłości dorównywało jej pod względem zdolności do przebudzenia.

Całą satysfakcję czerpałem wtedy z pracy. Utknąłem w sferze intelektualnej. Otwarcie serca, które jest tylko pierwszym z naszych duchowych doświadczeń, było moim pierwszym smakiem prawdziwej miłości.

***


Ten film ma szczęśliwe zakończenie. Wszyscy doświadczymy tego samego otwarcia serca i wprowadzenia do boskich cech, które opisuję. Kiedy to zrobimy, zmieni się cały charakter życia na Ziemi.

Ludzie będą schodzić na plaże, spacerować po parkach, pracować jako wolontariusze, służyć i pomagać. Miłość, której wtedy doświadczymy, będzie wołać o dzielenie się nią i już samo to - przy braku czegokolwiek innego - popchnie nas w kierunku bycia ze sobą i naprawiania bolączek świata.

To z pewnością mnie popycha. Ale później nie będzie już chodziło o pracę. Dosłownie i w przenośni, będzie to wyrażanie, przyjmowanie i ponowne wysyłanie miłości. Wszystko, czego będziemy chcieli, to doświadczać jej więcej i dzielić się nią ze wszystkimi wokół nas.

Przypisy

(1) Otwarcie serca wywołane przez czwartą czakrę znane jest jako duchowe przebudzenie przez hinduistów i wejście w strumień przez buddystów.
Po nim przychodzi savikalpa samadhi lub kosmiczna świadomość, gdy kundalini budzi szóstą czakrę. Następnie Brahmajnana, Urzeczywistnienie Boga lub kevalya nirvikalpa samadhi w przebudzeniu siódmej czakry.

Dopiero potem opuszczamy Czwarty Wymiar, kiedy doświadczamy - jeśli obecne "zasady" mają zastosowanie - sahaja nirvikalpa samadhi, pełnego i trwałego otwarcia serca.

Ale wszystkie zasady się zmieniły:

Steve: Czy królestwo, które budujemy i do którego zabieramy nasze fizyczne ciała, jest zupełnie nowe?

Archanioł Michał: Tak, jest zupełnie nowe.

Steve: ... Zupełnie nowe, a zasady się zmieniły?

AAM: Zgadza się. (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 21 września 2015 r.).

Serce jest jednym z portali do wyższych wymiarów. Jest najbardziej znanym i najbardziej dostępnym dla nas.

Przypisy

(1) Powiedzmy, że po raz pierwszy poczułem brak miłości ze strony mojego Ojca w wieku 4 lat. Data arbitralna. Moje serce otworzyło się 13 marca 2015 roku.

(2) Zobacz The Purpose of Life is Enlightenment na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Purpose-of-Life-is-Enlightenment-3.pdf, szczególnie rozdział 13.

Nie pozostawię cię jednak w niepewności. Wizja, którą miałem w 1987 roku, pokazała mi, że celem naszego życia jest oświecenie.  Celem życia dla Boga jest umożliwienie Bogu spotkania się z Bogiem w chwili naszego oświecenia. Oznacza to, że wszyscy bez wyjątku wyruszamy w tę samą podróż od Boga do Boga. Wszyscy bez wyjątku uświadomimy sobie Boga - kim jesteśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz