środa, 20 marca 2024

Ashtar: Aktualizacja

 

 autorstwa Ereny Velazquez https://tinyurl.com/54wmkhks  
 
Drodzy Bracia i Siostry, Nazywam się Ashtar, dowódca Galaktycznych Sił Światła i jestem tu dzisiaj, aby omówić kilka ważnych spraw dotyczących Wzniesienia, a także podzielę się moim pochodzeniem. Moi drodzy Bracia i Siostry, znowu mnie nie było i tym razem spotkałem się z inną grupą sojuszu, która jak dotąd bezpośrednio nie brała udziału w waszej przemianie na Matce Ziemi, to się zmieni w przyszłości. Spotkanie z nimi było koniecznością, będę potrzebować większej pomocy w niezbyt odległej przyszłości, kiedy sytuacja pomiędzy Mrocznymi Kontrolerami a ludźmi ulegnie eskalacji. Proces zmian na Ziemi osiągnie duże napięcie i doświadczycie burzliwych czasów, nie wszystko zostanie rozwiązane pokojowo. Ci, którzy sprawują kontrolę od milionów lat, nie są gotowi zaakceptować faktu, że przegrali wojnę ze Światłem.  
 
Od jakiegoś czasu bezskutecznie próbują rozpalić na waszej planecie III wojnę światową i jak dotąd ich taktyka nie działa. Za każdym razem ich plany kończą się niepowodzeniem i zostają zniszczone przez Boskie Światło. Ich spisane proroctwa o nadchodzącym końcu tego świata są fałszywe, mają jedynie na celu przestraszenie całej ludzkości i utrzymanie wszystkich w strachu i kontroli. Na Zepsute Dusze nic nie działa, ich ignorancja i głupota codziennie ujawniają się w waszej rzeczywistości. Usunięciem głównych Mrocznych Graczy zajmiemy się tym My, Galaktyczne Siły Światła. Spodziewamy się oporu ze strony Mrocznych Istot. Będą próbowali przerwać Proces Wzniesienia, wykorzystując przestrzeń do umieszczenia broni, aby wywołać chaos na planecie. Bazując na informacjach wywiadowczych i doświadczeniach z poprzednich zadań, zebrałem więcej statków, aby chronić Gaię przed kosmosem. Ich plany obejmują atak nuklearny spoza planety, aby zatrzymać przejście do piątego wymiaru. Kolejnym programem na ich liście jest wywołanie pozornych niedoborów żywności na świecie poprzez niszczenie obiektów żywnościowych, zabijanie inwentarza żywego itp.  
 
Proszę, nie traktujcie ich taktyki zastraszania poważnie, nie mogą zatrzymać Procesu Wzniesienia i wygrać z Boską Siłą. Mój zespół jest także przygotowany na nieoczekiwane wyzwania, jakie stwarzają Kontrolerzy Negatywni. Wszystko jak dotąd przebiega zgodnie z Boskim Planem, na planecie nasilają się wysokie wibracje i usuwają kolejne warstwy negatywnych energii, które przez wiele lat przenikały głęboko do Matki Ziemi. Przejście z Ciemności do Światła nadal następuje pomimo fałszywych pozorów 3D. Umieścili swoich Mrocznych sługusów wszędzie, nawet we Społeczności Światła, a wielu rzekomo mówiących prawdę jest kontrolowanych przez Ciemne Istoty, które rozpowszechniają swoje fałszywe informacje. 
 
 Teraz będę z wami rozmawiać o prawdzie o moim imieniu. Nie wszyscy, ale wielu członków Wspólnoty Światła nazywa mnie Ashtar Sheran, co nie jest poprawne. Właściwie mam dwa imiona. Mam ponad 500 000 lat i większość mojego galaktycznego życia była pozytywna, wnosząc światło do Kosmosu. Ze względu na moje oddanie służbie Światłu Galaktyczne Siły Światła nadały mi imię Pana Światła. Otrzymałem to imię za mój wkład w pomoc wielu cywilizacjom galaktycznym w ich dążeniu do wolności. Słowo Pan w naszym wymiarze nie oznacza tego samego, co w waszej rzeczywistości. W waszym świecie Pan oznacza przede wszystkim tytuł królewski, w naszym wyższym wymiarze oznacza kogoś, kto służy Światłu. 
 
 Moje drugie imię to imię mojego Galaktycznego Dowódcy Dowództwa Ashtar i Galaktycznych Sił Światła, czyli Ashtar. Wszyscy w naszym Wszechświecie nazywają mnie Ashtar, żadna Istota Galaktyczna nie nazywa mnie Ashtar Sheran. Cywilizacje galaktyczne nie mają nazwisk, posługują się jedynie imieniem. Tylko ludzie mają imię i nazwisko. Kiedy po raz pierwszy skontaktowałem się z ludzkością, podałem jedynie imię Ashtar, wymyślone przez ludzki kanał i nadało mi nazwisko Sheran. Sheran to żydowskie imię, nie jestem Żydem ani nawet człowiekiem. Jestem Pleaidianinem i noszę głównie imię Ashtar.  
 
Byłem pierwszym dzieckiem Pleaidian stworzonym na planecie zwanej Asztar i na cześć tego wydarzenia otrzymałem to samo imię, co planeta, czyli Asztar. W naszym plejadiańskim języku Ashtar oznacza gwiazdę. Słowo gwiazda w naszym społeczeństwie reprezentuje Światło. Pozostań pozytywny i silny w tym procesie do Nowej Ziemi. 
 
 Dziękuję Ambasadorze Galaktycznych Sił Światła.  
 
Ashtar
 
Przesyłam Moją Najwyższą Miłość moim braciom i siostrom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz