czwartek, 5 października 2023

Wieloryby Syriusza B: Łączenie punktów zakotwiczenia światła i równowagi

 

Kanał: Galaxygirl 

 Pozdrawiam lądowych wędrowców. Jesteśmy wielorybami Syriusza B. Od eonów jesteśmy w kontakcie z waszymi stworzeniami z głębin waszego wodnego świata. Razem tworzymy sieć wysokiej inteligencji i miłości, uziemiając światło i mądrość w najgłębszych ciemnych wodach. Nie widzimy w ciemności, ale podążamy za naszym własnym wewnętrznym światłem, naszą własną wewnętrzną wiedzą. Widzimy, że może to być korzystne dla wędrowców. 

Wewnętrzne przewodnictwo i wewnętrzna wiedza, podążanie za światłem wewnętrznej latarni morskiej; jako fraktale Źródła masz wewnętrzną latarnię morską, która wzywa cię do domu, a jednak dom jest wewnątrz i na zewnątrz, jest połączeniem pomiędzy wszystkimi rzeczami i wszystkimi nie rzeczami. Wszystko jest jednym. Nadchodzą niepokojące czasy w waszym wodnym świecie. Pomagamy Gai, wysyłając nasze światło i energię do naszej ziemskiej rodziny waleni. Łączymy światło i równoważymy punkty zakotwiczenia między wymiarami, ale nie w czasie, jak to wszystko ma miejsce teraz. W wodnistej ciemności żyjące tam istoty muszą podążać za swoim własnym światłem, swoją wiedzą i przewodnictwem. 

 Każdy ruch jest ruchem wiary, zaufania, że Wielka Matka będzie nas prowadzić i obejmować w ciemnej głębinie. Tak jak ona obejmuje Cię podczas Twoich ciemnych, głębokich wędrówek po wodzie. (Widzę bioluminescencyjne stworzenia wszelkich rozmiarów i kształtów, stworzenia mi nieznane. Niektóre wyglądają jak świecące grzyby, które przybierają kształt kałamarnicy i odpływają. Inne są ciekawskie i płyną w moją stronę, otaczając mnie bioluminescencyjnym światłem. Wieloryby są wokół mnie Czuję ich obecność. Jest to przestrzeń wypełniona wszechogarniającą miłością). Dzieci Ziemi, wędrowcy lądowi wśród galaktyk, widzimy was. Widzimy was naszymi sercami, widzimy was takimi, jakimi jesteście, jako wielkich, którzy zgłosili się na ochotnika, aby przyjść i popłynąć w głębiny, aby zaświecić waszymi światłami, aby inni wokół was mogli zobaczyć i zdać sobie sprawę, że oni również mają wewnętrzne światło. Wszyscy jesteście świecami zapłonowymi Stwórcy. 

Wszyscy jesteście magiczni w swojej kreatywności. Nie bój się tego, co nadejdzie, nie bój się swojego wewnętrznego światła. Światło jest tym, co cię tu sprowadziło i to światło jest powodem, dla którego przyszedłeś. To twoje przeznaczenie. Bo ty z tego jesteś. (Wieloryby puszczają wokół mnie bańki i widzę w nich twarze ludzi, którzy odnajdują w sobie światło.) Jesteś oceanem, a nie tylko falami, jak powiedziano w twoim świecie. Nasze światy składają się głównie z wody, jest niewiele lądu z wyjątkiem głębin, gdzie żyją inni. Otaczamy nasz świat światłem i dźwiękiem. Nasz śpiew zawiera wibracyjne klucze do uzdrowienia. Wysyłamy teraz do was te wibracje pieśni. Maluchy, jesteście obciążeni. Wielu z Was zastanawia się, co jeszcze może zrobić, aby pomóc.  

Pomagamy, wnosząc światło do ciemnej wody, podnosząc wibracje wód, aby planety mogły śpiewać. Nie wątp w swoją ścieżkę. Obecnie pływasz w czymś, co przypomina ciemność, ale jest otoczone światłem. (Widzę miskę rybną z ciemną wodą otoczoną oślepiającym światłem). My, wieloryby Syriusza B, jesteśmy znacznie więksi niż wieloryby z waszego świata. Nasze energie oddziałują na duże odległości, tak samo jak wasze energie. Nie bójcie się głębin i głębin. Magia leży tam i czeka na odkrycie. Wierzymy, że tą magią jesteś Ty. Jesteśmy Wielorybami Syriusza B. Zastanawiasz się, czy nasze przesłanie jest kompletne? Nasze przesłanie płynie nieustannie niczym przypływy i przyciąganie księżyca. Jesteśmy z tobą zawsze. 

Twoja ścieżka w wodzie będzie oświetlona światłem księżyca, które rządzi twoimi wodami. I stanie się jasne, którą ścieżką masz podążać. Światło do światła. Istnieją światy z wieloma stworzeniami z głębin, zbyt licznymi, by je zliczyć. Stworzenie stale się rozwija. Wypatruj nowych prądów z cieplejszymi wodami, które pociągną Cię w najwyższym kierunku. Jesteśmy Wielorybami Syriusza B. Pokoju.  

Kiedy będziesz zmęczony, pływamy z tobą, możesz odpocząć na naszych plecach. Jesteśmy twoimi przyjaciółmi z głębin. Jesteśmy zawsze z tobą. Jesteśmy jednością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz