czwartek, 4 kwietnia 2024

Judith Kusel: Uczyń z tego swój codzienny i nocny biznes

 

Judith Kusel

http://www.judithkusel.com

Uczyń to swoim codziennym i nocnym zajęciem, aby po prostu stać się cichym i nieruchomym, a następnie odchyl trochę głowę do tyłu, zamknij oczy i ze środka własnego serca po prostu powiedz: "Dziękuję!".

Wymień wszystko, za co jesteś wdzięczny lub po prostu powtarzaj "Dziękuję!" w kółko, jak mantrę, a przekonasz się, że zostaniesz przeniesiony w znacznie wyższy stan.

Nagle twoje trzecie oko zacznie się budzić, a twoje wewnętrzne oko, wszechwidzące oko, przebudzi się między twoimi brwiami i będziesz wdzięczny, aż stanie się jak oślepiające słońce.

W tym stanie znajdziesz wewnętrzny spokój, ekspansję serca i stan głębokiej świadomości, który jest rzeczywiście prawdą twojej duszy!

Bardzo potężna afirmacja, która została mi dana, kiedy całe moje życie się rozpadło i musiałem rozpocząć zupełnie nowe życie na samej wierze, to ta:

" JESTEM wdzięczny, że Całe Życie przychodzi do mnie z łatwością, radością, miłością, mocą, obfitością i chwałą!".

A teraz dodaję: "Dziękuję za Wszystko Co Jest, takie jakie JEST!".

"JESTEM MIŁOŚCIĄ w myślach, słowach i czynach. JESTEM Boską Miłością, JESTEM TYM, KIM JESTEM".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz