wtorek, 2 kwietnia 2024

Inicjowanie największych korzyści z płomienia zmartwychwstania

 

autor: Patricia Cota Robles
www.eraofpeace.org

Równonoc marcowa to czas w roku, kiedy Anioł Zmartwychwstania i jego Boskie Uzupełnienie Anioł Odnowy i Przywrócenia zaczynają zalewać Ziemię przez kilka tygodni Płomieniem Zmartwychwstania Matki Perły. Jest to coroczne wydarzenie, które ma miejsce w imieniu Ludzkości, Królestwa Żywiołów i Matki Ziemi. W 2024 roku jesteśmy nie tylko błogosławieni corocznym napływem Płomienia Zmartwychwstania, ale doświadczamy wyjątkowej Serii Zaćmień.

Ta seria zaćmień rozpoczęła się bardzo potężnym zaćmieniem Księżyca w pełni 25 marca i zakończy się niezwykłym zaćmieniem Słońca w nowiu 8 kwietnia. Wzmocnienie Światła przepływającego przez Zbiorowy Puchar Świadomości Ludzkości podczas tej Serii Zaćmień pozwala Aniołowi Zmartwychwstania i Aniołowi Odnowy i Przywrócenia na projekcję wyższych częstotliwości 5-wymiarowego Płomienia Zmartwychwstania poprzez Kręgosłupy Słoneczne Ludzkości 5D i nasz System Dwunastu Krystalicznych Czakr Słonecznych 5D. Ta znacznie zintensyfikowana częstotliwość odmładzającej mocy Płomienia Zmartwychwstania pomaga Obecności JAM JEST każdej osoby w kolejnym ważnym kroku w naszym procesie Wzniesienia.Wraz z napływem tego Świętego Ognia, Matka Ziemia i WSZYSTKIE rozwijające się na niej Życie wznoszą się teraz do WYŻSZYCH niebiańskich i kosmicznych współrzędnych w systemie naszego Wielkiego Centralnego Słońca. Nowo dostosowana pozycja Matki Ziemi pozwala Ludzkości, Królestwu Żywiołów i Matce Ziemi pobierać potężniejsze Kody Światła Słonecznego przez nowo otwarte Portale naszego Wielkiego Centralnego Słońca. Te szczególne Kody Światła Słonecznego są związane z Płomieniem Zmartwychwstania 5D.

Ta Kosmiczna Siła 5D Płomienia Zmartwychwstania Matki Perły delikatnie przygotowuje Obecność JAM JEST każdej osoby na Ziemi do przyjęcia Świętej Wiedzy związanej z naszym 5-wymiarowym Słonecznym Kręgosłupem, naszym Dwunastoma 5D Krystalicznym Słonecznym Systemem Czakr i naszymi Dwunastoma 5D Słonecznymi Pasmami DNA.

Delikatnie odrywam teraz moją uwagę od świata zewnętrznego i z szacunkiem wkraczam w Boskość mojego Płomienia Serca. W tej świętej przestrzeni mój Ojciec-Matka Bóg otacza mnie najwyższymi częstotliwościami 5D Płomienia Zmartwychwstania Matki Perły, które JESTEM w stanie wytrzymać na poziomie komórkowym. Ten Święty Ogień zaczyna wskrzeszać moje fizyczne, eteryczne, mentalne i emocjonalne ciała do wyższych częstotliwości mojej Obecności JAM JEST.

Oddycham głęboko i na moim Świętym Oddechu uświadamiam sobie, że JESTEM teraz Wznoszącym się w Świadomości do samego Serca mojego Boga Ojca-Matki. Natychmiast JAM JEST otoczony niezgłębioną Mocą i Wszechogarniającą Boską Miłością moich Boskich Rodziców. Słyszę melodyjne dźwięki i wchłaniam Niebiański zapach tej Boskiej Mocy i Miłości.

Ponownie oddycham głęboko i nagle czuję, jak Płomień Zmartwychwstania 5D unosi mnie do coraz wyższych częstotliwości Jedności, Szacunku dla WSZYSTKIEGO Życia, Wiecznego Pokoju i Nieskończonej Obfitości Boga. Przebijam się do Rdzenia Czystości w każdym z tych Niebiańskich wzorów i blask tych Chwalebnych przejawów nowego planu awaryjnego Matki Ziemi przenika moją Istotę.

JAM JEST doświadcza teraz Przebudzenia wykraczającego poza wszystko, co kiedykolwiek znałem. Nowy poziom Boskiej Mądrości jest wskrzeszany w moim sercu i umyśle. W przebłysku Oświecenia wiem i w pełni rozumiem, jak JAM JEST przekazać tę Jedność, Boską Miłość i Szacunek dla WSZYSTKIEGO Życia masowej Świadomości Ludzkości. Ta świadomość jest zakodowana w moim Świadomym Umyśle i będzie teraz namacalnie dostępna dla mnie, ilekroć będę musiał przywołać tę Świętą Wiedzę w mojej służbie dla Ludzkości i całego Życia.

W głębokiej pokorze i wdzięczności przyjmuję możliwości, które mój Ojciec-Matka Bóg teraz mi przedstawia. Poprzez moją Obecność JAM JEST, konsekruję mój Święty Oddech i moją Siłę Życiową, aby były Otwartymi Drzwiami, przez które przepłynie teraz pełne spektrum Płomienia Zmartwychwstania 5D, aby pobłogosławić całe Życie na Ziemi. Przez wzniosłą chwilę asymiluję to doświadczenie, wdychając i wydychając powietrze, powoli i głęboko.

Z każdym wdechem wznoszę się coraz wyżej do wielowymiarowych niebiańskich częstotliwości Płomienia Zmartwychwstania 5D, a z każdym wydechem wdycham ten Święty Ogień, aby poświęcić Ludzkość, Królestwo Żywiołów i Matkę Ziemię.

Gdy każdy Syn i Córka Boga jest konsekrowany pełnym potencjałem 5D Płomienia Zmartwychwstania Matki Perły, nasza Obecność JAM JEST aktywuje określone kody genetyczne w naszych strukturach DNA. Kody te zawierają Niepokalaną Koncepcję, która jest Boskim Planem dla indywidualnych i zbiorowych Boskich Misji Ludzkości.

Ta Aktywność Światła upoważnia każdego mężczyznę, kobietę i dziecko do wypełnienia ich Boskiego Celu i Powodu Istnienia na Ziemi w tym pomyślnym czasie. Poprzez tę Aktywację umysł i emocje każdej osoby są oczyszczane i dostosowywane do ich najwyższego Boskiego Potencjału.
To oczyszczenie toruje drogę dla Świadomego Umysłu i Nadświadomego Umysłu w każdej osobie do połączenia się i stania się Jednością. W tym stanie zjednoczenia nasza Obecność JESTEM wysuwa się na pierwszy plan i przejmuje kontrolę nad naszym życiem. Gdy następuje ta Boska interwencja, życie, ciało, umysł i dusza w każdym z nas zostają przyspieszone i wskrzeszone do stanu oświecenia, który otwiera drogę do wypełnienia Boskiego Planu i współtworzenia wzorców doskonałości dla 5D Krystalicznej Solarnej Nowej Ziemi.

Teraz, w doskonałej zgodności z Wolą Bożą, ta aktywność Światła została zwycięsko zrealizowana przez Boga i będzie wzrastać w mocy i potędze codziennie i co godzinę z każdym moim oddechem.

I tak jest. Umiłowany JESTEM, Umiłowany JESTEM,
Umiłowany JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz