niedziela, 7 kwietnia 2024

Jak natura wpływa na twoje wniebowstąpienie


Autor: Diana Cooper

Natura wspiera nas na każdym poziomie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jeśli jesteśmy odcięci od drzew, trawy, ptaków, kwiatów lub jakiegokolwiek aspektu natury, ich kosmiczna energia nie jest dla nas dostępna. Stajemy się odłączeni od Matki Ziemi i jesteśmy pozbawieni jej mądrości i uzdrawiającej mocy, a także jej prany. Ważne jest, aby angażować się w kontakt z ziemią, lasami, górami i wodami, które wzbogacą nas fizycznie i duchowo.

Archanioł Purlimiek jest Aniołem Natury, który jest ogólnie odpowiedzialny za naturę. Istnieją również mistrzowie żywiołów odpowiedzialni za różne jej aspekty.

Kto jest odpowiedzialny za burze, huragany, trzęsienia ziemi, pożary lasów, tsunami lub powodzie?

Wielki Mistrz Posejdon jest strategiem stojącym za wszystkimi ruchami natury. Jako jeden z pierwszych arcykapłanów Złotej Ery Atlantydy, jest kierownikiem operacyjnym, który omawia i decyduje o planach. Świątynia Posejdona została nazwana jego imieniem. Stał się również bogiem w mitologii greckiej. Jest mistrzem polityki.

Jak wywołuje się burzę?

Posejdon może zdecydować, że należy wywołać burzę, aby oczyścić określone obszary. On przekazuje te informacje Domowi, władcy żywiołów powietrza, który wydaje polecenia sylfom, które są sylfom, które są żywiołakami powietrza. Żywiołaki są posłuszne, ale wymykają się spod kontroli, gdy przywiązują się do nich emocje ludzi. Wtedy wkraczają anioły aby chronić ludzi i naturę, dlatego często widuje się anioły ochrony podczas ekstremalnych warunków pogodowych. podczas ekstremalnych warunków pogodowych.

Jak planowane są trzęsienia ziemi?

Lady Gaia jest odpowiedzialna za Ziemię, a jej dusza obejmuje całą planetę. Jest Tronem, jednym z najwyższych w anielskiej hierarchii. Jeśli potrzebne jest trzęsienie ziemi, na przykład w celu usunięcia głęboko zakorzenionej negatywnej energii z danego obszaru lub duchowego przebudzenia ludzi, którzy tam mieszkają, Posejdon i Lady Gaia skonsultują się i wspólnie podejmą decyzję. Oboje wydają polecenia żywiołakom ziemi, gnomom, chochlikom, wróżkom i goblinom, które działają zgodnie z nimi.

A co z powodziami i tsunami?

Wody są świetnymi środkami czyszczącymi i oczyszczającymi, choć może się tak nie wydawać, jeśli twój dom został zalany. Na poziomie emocjonalnym i psychicznym żywioł ten zmywa to, co stare. Jeśli więc Posejdon zdecyduje się stworzyć powódź, przekaże swoje rozkazy władcy żywiołów - Neptunowi. Neptun z kolei będzie dowodził żywiołakami wody, syrenami, wodnymi duszkami i kyhilami. Żywiołaki poruszą wody.

Kto organizuje pożary lasów?

Posejdon planuje strategię i przekazuje ją Thorowi, mistrzowi żywiołu ognia. On z kolei dowodzi salamandrami. Gdyby ludzie w krajach narażonych na pożary lasów nauczyli się łączyć z salamandrami, pożary byłyby wzniecane tylko w celu oczyszczenia i regeneracji. Zniszczenia, które czasami obserwuje się, gdy żywiołaki wymykają się spod kontroli, należałyby już do przeszłości.

Czy ludzie mogą wpływać na gwałtowność burzy?

Tak. Twoje myśli i emocje mają ogromny wpływ. Żywiołaki otrzymują

otrzymują polecenia, aby oczyścić dany obszar i zrobią to z siłą, ale z szacunkiem. Są jednak otwarte na myśli i emocje ludzi, więc ludzki strach doprowadza je do szału. To właśnie wtedy dochodzi do wielkich zniszczeń.

Niedawno zapowiadano wielką burzę, która miała uderzyć w część kraju, w którym mieszkałem, więc pobłogosławiłem i podziękowałem drzewom i kwiatom w moim ogrodzie i wysłałem im miłość. Trochę martwiłem się o ogromną trampolinę, która stała na trawniku dla moich wnuków, ale kiedy zrobiłem zdjęcie podczas ciszy przed burzą, była pełna aniołów ochrony Orbs. Anioły ochrony znajdowały się również przed żywopłotami. Poprosiłem żywiołaki, aby były łagodne wokół mojego domu. Potem poszedłem spać i spałem spokojnie. Rano odkryłem, że na sąsiedniej drodze zostały powalone drzewa i sporo uszkodzeń w pobliskich domach, ale mój ogród pozostał nietknięty.

Zaadaptowano z Wniebowstąpienie przez kule

© 2024 Diana Cooper

**Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz