wtorek, 8 listopada 2022

Numerologia listopada i 11/11 Rytuał

 

Listopad jest zawsze szczególnym miesiącem, ponieważ posiada wibrację liczby 11.

W numerologii, 11 jest Master Number, związane z wyższych sfer, boskości i duchowych przebudzeń. Symbolizuje również całkowite zestrojenie się z prawdziwym i najwyższym "ja".

Liczba 11 jest również przypomnieniem, że podczas gdy wydajemy się być oddzielnymi jednostkami, tak naprawdę wszyscy jesteśmy połączeni i stanowimy część większej całości.

Widać to w liczbie 1 powtórzonej dwa razy i w fakcie, że kiedy cyfry są dodane razem, 11 daje nam 2.

Jesteśmy Jednością, ale jesteśmy też sobą nawzajem.

Wszyscy razem jesteśmy Wszechświatem wyrażającym się jako człowiek. Jesteśmy świadomością, która ożyła i chociaż każdy z nas ma swoje ścieżki, jesteśmy również połączeni i jesteśmy w tej podróży razem.

11 jest również liczbą związaną z wyższymi sferami. Nawet sama liczba 11 wygląda jak dwa filary lub dwa portale pomiędzy tym światem a następnym.

Przez cały listopad możemy podłączyć się do wyższych wibracji i uzyskać dostęp do boskich sfer z większą łatwością. Możemy znaleźć więcej postępów poprzez medytację, spędzanie czasu w naturze, pisanie dzienników i skupianie się na wdzięczności.

Chociaż cały listopad zawiera specjalne kody liczbowe, oto kilka z bardziej wyjątkowych dni:
1 listopada

Kod numerologiczny dla tego dnia to 111, który jest również liczbą anielską.

111 oznacza, że Twoi aniołowie stróże i przewodnicy duchowi są przy Tobie i wysyłają wiązki ochrony w Twoją stronę.

Kiedy widzisz 111 regularnie, jest to znak, że otrzymujesz Boskie wsparcie i że Twoi aniołowie troszczą się o Ciebie. Wskazuje również na wydarzenia losowe lub na to, że to, przez co obecnie przechodzisz, jest częścią przeznaczenia twojej duszy.

111 zwiększa naszą zdolność do manifestacji oraz do wzięcia rzeczy z naszego serca i umysłu i umieszczenia ich w świecie.

Energie 111 prowadzą nas również do połączenia i harmonizacji naszego umysłu, ciała i duszy.

Zatrzymaj się na chwilę i poczuj jak to jest być wewnątrz swojego ciała. Zapytaj siebie - czego potrzebuje moje ciało? I bądź spokojny, czekając na odpowiedź, która się pojawi.

Następnie zapytaj - czego potrzebuje mój umysł? I znów bądź spokojny, czekając na odpowiedź.

I wreszcie zapytaj siebie - czego potrzebuje moja dusza? I słuchaj tego, co się z tobą dzieli.

Słuchanie jest potężnym narzędziem, więc szczególnie tego dnia upewnij się, że słuchasz zarówno swojego wewnętrznego, jak i zewnętrznego świata - kto wie, jakie wiadomości i spostrzeżenia możesz otrzymać?
11 listopada

Słynny 11/11! Specjalny dzień dla tak wielu! Ten dzień posiada kod liczbowy 1111, który jest liczbą mocy w astrologii, a także liczbą aniołów.

Jeśli jest coś, co chcesz zamanifestować lub życzenie, które chcesz spełnić, to jest to dzień na ustalenie swoich intencji!

1111 zwiększa naszą zdolność do tworzenia i pozostawiania śladu na gobelinie, którym jest całe życie. Wskazuje również, że jesteśmy w pełnej harmonii i wyrównaniu z całą naturą.

Z tego stanu wyrównania łatwiej nam poczuć się uziemionym i połączonym z naszym życiem tu na Ziemi, ale także z magią i mądrością wyższych sfer.

11 listopada to także niezwykle potężny dzień na otwarcie serca i wzmocnienie energii pola serca.

Jeśli czujesz się zablokowany, jeśli chodzi o sprawy serca, lub jeśli zmagasz się z połączeniem z pragnieniem swojego serca, ustaw intencję i poproś swoje anioły i przewodników o pomoc w uwolnieniu wszelkich blokad, które nie są już potrzebne.

Przez cały dzień staraj się świadomie utrzymywać swoje serce otwarte i w wibracji miłości, zrozumienia, przebaczenia i współczucia, szczególnie wobec siebie!

(Jeśli chciałbyś uzyskać dodatkowe wsparcie w otwieraniu energii serca, wypróbuj moją darmową Medytację Czakry Serca).

Jeśli jest coś, co chcesz przyciągnąć, zamanifestować lub stworzyć, jest to również potężny dzień na modlitwę, pracę rytualną, ale także na podjęcie działania.

Pomyśl o czymś co chciałbyś stworzyć i przyciągnąć do swojego życia, a następnie podejmij trzy kroki (nawet jeśli są one małe), które pomogą ci przekształcić to w rzeczywistość.
Rytuał 1111

Różne dni na wykonanie tego rytuału: 1, 10, 28 i 29 listopada.

Aby wzmocnić efekty tego rytuału, zacznij od wykonania Kosmicznej Medytacji Prowadzącej na listopad.

Krok 1: Rozpocznij swobodne pisanie przez 11 minut o wszystkich rzeczach, które otwierają twoje serce i przynoszą ci radość w twoim życiu. Może to obejmować rzeczy, które obecnie przynoszą ci radość lub rzeczy, które chcesz wprowadzić do swojego życia w przyszłości. Kiedy piszesz w wolnym tempie, chodzi o to, aby pisać bez podnoszenia pióra z kartki, więc pozwól sobie na pisanie czegokolwiek, aby utrzymać pióro w ruchu.

Krok 2: Przejdź przez to, co napisałeś i podkreśl wszystkie kluczowe działania lub słowa uczuć, które wyróżniają się dla ciebie. Te słowa i/lub działania dostarczą ci wskazówek, gdzie powinieneś skupić swoją energię i czas.
Krok 3: Wybierz 3 najlepiej czujące się słowa lub czynności, które w tej chwili najbardziej z Tobą rezonują, a następnie zapisz je na osobnej kartce. Teraz umieść rękę nad sercem i powtórz dla każdego -.

"Daję sobie pozwolenie na to, aby czuć/robić (tu wstawić uczucie/aktywność) Daję sobie pozwolenie na to, aby wnieść więcej tej energii do mojego życia, zaczynając od dzisiaj".

Krok 4: Teraz zamknij oczy i wizualizuj, jak będzie wyglądało Twoje życie, gdy wprowadzisz całą tę piękną energię. Zobacz siebie osiągającego wszystko, co chcesz i czującego się radosnym i szczęśliwym. Medytuj nad tym przez 11 minut.

Krok 5: Mając w głowie swoją wizję, napisz jasną intencję tego, co chcesz zamanifestować w swoim życiu. Spróbuj zwięźle uchwycić w jednym zdaniu jakie emocje, uczucia i rzeczy chcesz wprowadzić do swojego życia. To pomoże Ci wysłać jasne życzenie do Wszechświata. Oto kilka przykładów-.

    "Mój zamiar iść naprzód jest przynosić więcej relaksującą i pokojową energię w mój życiu więc mogę czuć wyrównany i łączyć z mój najwyższą ścieżką".
    "Mój zamiar iść naprzód jest dawać sobie pozwolenie bawić się i czuć młodego i radosnego znowu".
    "Mój zamiar ruszający naprzód jest słuchać i czcić mój intuicję więc mogę posuwać się naprzód dalej w mój karierze i przynosić w więcej obfitości".
    "Mój zamiar iść naprzód jest otwierać mój serce dla nowej miłości i dzielić nowe wspomnienia z innym."

Nie ma dobra lub zła, jeśli chodzi o twoją intencję, po prostu spróbuj sformułować ją w pozytywny sposób. Kiedy już masz swoją intencję, trzymaj ją gdzieś, gdzie możesz ją regularnie oglądać lub wypowiedz ją na głos kilka razy.

Krok 6: Umieść swoje ręce w pozycji modlitewnej, podziękuj swojej drużynie duchowej i zamknij afirmacją - "Jestem zestrojony, jestem zestrojony, jestem zestrojony".

"Jestem wyrównany, jestem Jednością, tworzę życie mojej najwyższej ścieżki, gdzie wszystkie moje życzenia są spełnione. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję."

**By Tanaaz

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz