sobota, 26 listopada 2022

Eksperyment: Umysł Absolutnego Zaufania w Boską Matkę



Listopad 26, 2022 przez Steve Beckow


Grupa Arkturian: Wszystko przebiega zgodnie z planem. Nigdy nie obawiajcie się, że Boski Plan może być manipulowany lub zatrzymany przez tych, którzy chcą to zrobić, ponieważ istnieje tylko jedna Moc i na tę moc nie mają wpływu trójwymiarowe, uwarunkowane działania. (1)

Obserwuję siebie, jak sprawy stają się coraz bardziej realne, (2) coraz bardziej przerażające.

Obserwuję siebie coraz bardziej wycofującego się, aby utrzymać spokój ducha.

Znam wynik. Wiem, że to jest teatr. Wiem, że mimo wszystko rozgrywa się to naprawdę, pod ziemią, na górze i na dole, i że giną ludzie.

Wiedząc o tym, nadal uważam to za mój najlepszy wkład w utrzymanie spokoju ducha. Jak nazwał to Seng-T'san (Sosan)? Umysł absolutnego zaufania?  (3)

Postrzegam swoje życie jako eksperyment. Intuicyjnie widzę tu eksperyment dla mnie.

Stawka staje się coraz wyższa i wyższa. Odpowiedź będzie wzywana do coraz wyższych stanów. Czuję się wezwany do dokonania wyboru.

Jest kilka czynników w mojej sytuacji, które wpływają na mój wybór:

    Już zaangażowałem się w boskie cechy.
    Poprosiłem Matkę, aby uczyniła mnie latarnią swojej miłości.
    Mój umysł jest nieruchomy.
    Jestem osobą piszącą o świadomości.
    Jestem aniołem, tak jak i ty.

Ważne jest teraz, aby działanie odpowiadało potrzebom czasu. Jeśli jesteś pisarzem, to leży to w słowach.

Mój eksperyment nabiera kształtu w mojej głowie. W jednym zdaniu jest to pokładanie absolutnego zaufania w Boskiej Matce.

Tak, jestem świadomy, że trochę pozmieniałem Sosana. On nie powiedział "umysł absolutnego zaufania w...". Powiedział: "absolutne zaufanie". (kropka)

Bezczelnie dostosowuję jego słowa do sytuacji - niedualne do dualnego - i przepraszam za jakikolwiek dyskomfort, który wywołuję. (4)

***


To co jest trudne, to publiczne zadeklarowanie, że pokładam absolutne zaufanie w Matce i realizacji jej Planu. W dzisiejszych czasach wydaje się to zapraszać do kontroli, testowania i wyśmiewania.

Ale to jest właśnie wyzwanie.

Dlaczego absolutne zaufanie do Matki nie jest trudne? Dlaczego czuję, że mogę się z tym pogodzić? Przypuszczam, że dlatego, że czuję to tak głęboko.

Wszystko, co widzę, pytam siebie: "Czy to może być częścią Planu Matki?".

Matka pomaga nam w tym względzie. Pamiętajcie, że powiedziała:

"Nie popełnij błędu, Słodka, Miłość zwycięży, ponieważ taki był zawsze Mój Plan". (5)

Aby działanie było częścią Planu Matki, musiałoby powstać z miłości, być przyjazne dla miłości lub prowadzić do miłości.

Michał powiedział mi, jak mam odpowiadać:

"Nie zapuszczaj się tam, gdzie nie ma miłości. Bo jeśli nie ma miłości, to nie ma prawdy. A jeśli nie ma prawdy, nie będzie pokoju, a [pokój], Słodki, jest Planem." (6)

Jako reporter nie mogę się powstrzymać od relacjonowania - lub przynajmniej zwracania uwagi - na to, co się dzieje, czy jest to z miłości, czy nie. (7) Ale nie zapuszczam się osobiście tam, gdzie nie ma miłości.

Albo przynajmniej tam, gdzie miłość nie jest przyjazna, nie reaguje na nią przychylnie lub nie ma dla niej miejsca.

Ale, tak, umysł absolutnego zaufania do Boskiej Matki. Dokąd on doprowadzi?

Przypisy

(1) "Grupa Arkturian" przez Marilyn Raffaele, 28 lutego 2021, na https://goldenageofgaia.com/2021/02/28/the-arcturian-group-through-marilyn-raffaele-feb-28-2021/.

(2) Odnoszę się w szczególności do "UK: One in 310 Boosted Individuals Died within 48 Days of Vaccination", November 21, 2022, at https://goldenageofgaia.com/?p=340290

(3) Seng-Ts'an, "The Mind of Absolute Trust", na stronie https://selfdiscoveryportal.com/cmSengTsan.htm.

(4) Nauka Sosana jest niedualną nauką oświecenia.  Nie byłoby ono warunkowe, tak jak byłoby nim "zaufanie do" kogoś lub czegoś. Moja jest dualistycznym, karma-jogicznym zastosowaniem i nie ma na celu oświecenia.

(5) Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 30 kwietnia 2019.

(6) Archanioł Michał, osobisty odczyt, 17 czerwca 2020.

(7) Na ten temat patrz "Każde społeczeństwo potrzebuje uczciwych świadków prawdy", 5 stycznia 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/01/05/every-society-needs-honest-witnesses-to-the-truth/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz