sobota, 16 marca 2019

Sananda - Koniec piątej epoki



Sananda
Ojciec Bóg przez Sion, 3 marca 2019 r
Per Staffan 13 marca 2019 r
Ojciec / Matka Bóg (przekazy channelingowe)
Koniec piątej epoki
Wiadomość od Ojca przekazana przez Siona - Meksyk

Eony czasu skróciły się na tej pięknej planecie Ziemi, moje dzieci spełniły wszystkie swoje misje i jesteśmy bardzo dumni z was wszystkich.
Energia, która dociera do was dzisiaj, aby zmieść tę wspaniałą niebieską planetę, to promienie nadziei i miłości, które Matka i ja wysyłamy z wielką miłością do was wszystkich.
Nadszedł czas, przygotuj się!
W końcu ta ziemia ujrzy skradzione światło, a jej jasność rozwinie się we wszystkich wszechświatach i galaktykach, a każda istota ujrzy chwałę Matki / Ojca Boga z całym swoim światłem i mocą nad tą małą galaktyką i tą piękną planetą pełną wielkiego światła istoty, które z dużą ilością miłości, poświęcenia i poświęcenia osiągnęły klęskę ciemności, która ich dotknęła.
Moje dzieci, jestem waszym Ojcem, którego nazywacie Bogiem i życzycie z całego serca dziękować wam za dotrzymanie obietnicy miłości dla mnie, abyście pomogli mi uratować swoich małych braci i siostry i przynieść je do domu.
Moje serce przepełnia radość, widząc, że wszyscy Chrystusowie są obudzeni i gotowi na ostatnią twarz tej honorowej misji. Nasze serca śpiewają z radości, aby zobaczyć, jak każda boska iskra jest zapalona na tej planecie i jak twoje wspaniałe światło świeci w każdym ciemnym kącie, gdzie zło uwięziło dusze i przynosi je do mnie.
Jestem tym, kim jestem i nic ani nikt nie może wyłączyć tego światła miłości, pokoju i szczęścia, które teraz otacza tę planetę, która jest uzdrawiana z jej rdzenia i wkrótce będzie znowu wspaniałym rajem, który stworzyłem.
Wydarzenia, które mają się wkrótce rozwinąć, zmienią życie, jakie znacie dzisiaj, każde z tych wydarzeń jest przeznaczone do czynienia dobrze, nawet w ich pozornym caos. Są błogosławieństwami, które zmienią twoją perspektywę tego, kim i kim jesteś.
Wszyscy twoi wielcy bracia są tutaj ze mną i Matką, tylko czekamy na świętą chwilę, w której niebiańskie zasłony będą otwarte, a prawda objawiona światu tak, jak jest, a wtedy nic nie będzie takie samo dla ciebie ani dla nas.
Ten moment będzie oznaczał na zawsze i wiecznie zmianę nie tylko na tej ukochanej planecie, ale w całej świadomości moich dzieci we wszechświecie i będzie cudowny. Nadeszła nowa era, a wraz z nią pokój, światło i prawdziwa i bezwarunkowa miłość.
Moje dzieci są ważne, aby być czujnym i czujnym, aby móc przeżyć wszystkie wydarzenia, które mają się rozpocząć w tym miesiącu i które rozpoczną najbardziej cudowną transformację, jaką kiedykolwiek widziały wszystkie moje dzieci tutaj.
Ponieważ wzniesiecie się w waszych żywych ciałach wzdłuż swojej umiłowanej Gai, a obie wasze przemiany będą wielkim pokazem światła, miłości i życia, które przekazałem mojej ukochanej, wielkiej Matce, za przemianę całego wszechświata.
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i wesprzeć Cię światłem miłości dla najbardziej spektakularnych zmian, jakie kiedykolwiek miały miejsce. Ten ostateczny czas transformacji może być trudny, ale wiem, że każdy z was przyszedł ze wszystkimi darami i przygotowaniem w swoim sercu na tę chwilę życia, którą wszyscy będziecie żyć. Zaufajcie sobie, tak samo jak ufajcie mi i nam wszystkim, pamiętajcie, że jesteśmy wiecznie jednością.
Nadszedł czas, nadszedł czas, nadeszła chwila, zegar er wkrótce się zatrzyma i oznaczy koniec zła na tej Ziemi i nadejście nowej ery światła, obfitości, pokoju, radości, szczęścia , życie, miłość, wiedza, prawda i spokój, których tak bardzo pragniesz.
Moje piękne dzieci kochamy każdego z was niezmiernie i wiemy, że zrobicie to z doskonałością. Pomóż swoim braciom i siostrom, które nadal śpią, w iluzji matrycy i tak jak w przypadku młodych owiec, poprowadź je z miłością, cierpliwością i troską do ścieżki światła, która otworzy się wraz z portalem z 21 marca 2019 r., W którym pragną zrobić więc i będą gotowi, aby przejść przez nas i zjednoczyć się z nami w świetle i miłości, wypełnić wasze kołczany pokoju, mocy i darów, aby powrócić, aby służyć ludzkości, która może potrzebować więcej czasu, aby się obudzić.
Ale dla was wszystkich, którzy czują, że wołanie mojego głosu słucha głośno i wyraźnie, CZAS JEST NAD GODNY !!!
Niniejszym kończę tę erę , piąta era dobiega końca, nowa Ziemia i nowe niebo rodzą się dla wszystkich moich umiłowanych dzieci. To wezwanie jest bardzo ważne, ponieważ jest dzisiaj i jest dla was, mój ukochany.
¿Czy jesteś gotowy do mnie przyjść?
Jestem gotowy z otwartymi ramionami, aby cię przytulić i podziękować za całą twoją służbę miłości. Odpocznij w moim ramieniu, dziecku! Kocham Cię, dziękuję i szanuję Cię za wszystko, co zrobiłeś, więc proszę Cię…
¿Czy jesteś gotowy, aby wrócić na planetę, aby pomóc wszystkim innym wrócić do domu?
Weź moją rękę i razem powrócimy na dół, aby być światłem na ścieżce innych, którzy przyjdą do ciebie, szukając odpowiedzi i wskazówek.
A wy, moje dziecko, pokażecie im: „ Ja jestem drogą, prawdą, życiem i nikt nie dostaje się do Ojca, ale przez siebie samego ”
Czy kluczem, który zawsze był w tobie, jest plan powrotu do domu!
Jestem z tobą tu i terazkocham Cię
OJCIEC
Wiadomość przekazana przez Siona - Victory to the Light !!!
Meksyk, 3 marca 2019 r

Źródło: www.sananda.website
Wiadomości publikowane na stronie www.sananda.website mogą być dowolnie publikowane przez innych Lightworkers z odpowiednim rozpoznaniem kanału i tłumacza, a także źródła strony internetowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz