poniedziałek, 26 czerwca 2023

Zjednoczeni dla pokoju: Odległa obietnica z ponadczasowej krainy



26 czerwca 2023 r. przez Steve Beckow


 

Zawsze byłem świadomy tego, że mam w sobie skłonności do walki.

W rzeczywistości zgaduję, że niskopoziomowa przemoc, której doświadczyłem od mojego ojca, została zaprojektowana tak, aby utrzymać ten składnik z przeszłości na wolnym ogniu.

Gdy mija każdy dzień, a ja obserwuję zniszczenia na świecie - kolejne wykolejenia pociągów są tego dobrym przykładem - wszystko, co robię, to jeszcze bardziej uwydatnia to we mnie napięcie.

Michael kanalizuje je, ogłaszając się "wojownikiem pokoju". Przekierowanie napięcia wojennego w pokojowego wojownika? Tak, to byłoby dobre wykorzystanie. Organizowanie ostatecznego zakończenia wojny na tej planecie poprzez nadejście pokoju?  Tak. Mówienie prawdy do władzy? Tak.

Zjednoczeni dla pokoju. Tak. To jest bilet.

Nie tylko pokój jako zaprzestanie wojny. Ale pokój jako boski stan, taki sam jak miłość. (1)

Pokój, który ujawnia brak przywiązania do tego, co ulotne i silne przywiązanie do tego, co boskie.   Pokój, który całkowicie pozbawiony jest złych intencji i pragnie jedynie dobra drugiej osoby, jak również naszego własnego (wygrana/wygrana). Pokój, który sprawia, że czujemy się niewzruszeni.

Być może pamiętasz, że postrzegam triadę cech, na których chcę się skupić, jako prawdę, miłość i pokój.  Właściwie nie myślę o prawdzie jako o jakości; prawda jest tym, co jest, bez upiększania. Ale miłość i pokój postrzegam w ten sposób. Każda z nich jest namacalna.

***


Michael poprosił mnie o budowanie jedności dla pokoju. A ponieważ moim celem jest pokazanie ci, jak archanioł pracuje z jednym ze swoich wielbicieli, sług i współtwórczych partnerów, pozwól mi podzielić się moimi instrukcjami.

Nie dzielę się nimi, aby powiedzieć, jakim jestem dobrym chłopcem, ale aby zaoferować ci szablon do pracy z twoim archaniołem, biorąc pod uwagę, że mogłeś nie mieć z nim coverów.

Po pierwsze, mówi:

Archanioł Michał: Chcę, aby pokój zapanował w twoim ciele, sercu i umyśle i chcę, abyś o tym napisał.  (2)

Wydaje się, że demonstrowanie spokoju jest trochę nie na miejscu, gdy tak wiele mediów społecznościowych jest ekstremalnych i pełnych pasji. Ale takie jest zadanie.

Co więcej, chociaż będę zaangażowany w finanse i kontakty między gwiazdami a rodziną, chce, żebym zawsze pisał:

AAM: Na liście rzeczy do zrobienia niech [pisanie] będzie zawsze ostatnią rzeczą, która z niej wypada. (3)

Jaki rodzaj pisania?

AAM: Jesteś przekazicielem jasności. Więc w tym wszystkim [komunikuj] swoje słowa, wiadomości, artykuły, doświadczenia i zrozumienie. 

To jest twoje zadanie numer jeden. (4)

Tak więc jasna świadomość pisząca o boskich stanach, jak również, w "tym wszystkim" (prawdopodobnie zewnętrznym chaosie), o moich doświadczeniach, zrozumieniach itp. Mogę to zrobić.

Następnie przedstawia szersze zadanie:

AAM: Twoim zadaniem jest uczestniczyć i przewodzić w ogólnoświatowej pokojowej rewolucji, dla pokoju nadszedł czas. ...

I nie mamy na myśli braku wojny. Mamy na myśli obecność pokoju, tak jak to opisałeś. (5)

Gdybym się nie wahał, dodaje:

AAM: Wiedziałeś, że nadejdzie czas, kiedy poprosimy cię o pracę na bardzo globalnym poziomie. I to jest początek tego przedsięwzięcia. Zbudowałeś już bardzo solidne podstawy, aby to się stało i za to ci dziękujemy i błogosławimy. (6)

Później opisuje zadanie bardziej szczegółowo:

AAM: Ty, mój ukochany przyjacielu, pomagasz mi w tym zadaniu, ponieważ tak, częścią pokojowej podróży wojownika jest oczywiście wkroczenie do świadomej rzeczywistości, a czasem na linię frontu, ale najsilniejszą bronią, najsilniejszą obroną, inną niż czyste serce, jest w rzeczywistości, w twoim królestwie, rozpowszechnianie informacji, które docierają do mas, które są jasne, dokładne i pochodzą z miejsca absolutnej miłości.

Jak dotąd brzmi to dla mnie wykonalnie. Absolutna miłość? Jeszcze tam nie jestem!

Ale teraz nadchodzi naprawdę trudna część:

[Zrównoważony głos] nie osądza. Nie potępia. Nie wybiera stron. Pochodzi z miejsca równości i otwartości. Nie oznacza to, mój drogi przyjacielu, że rozeznanie nie jest bardziej krytyczne niż kiedykolwiek i błędem byłoby sądzić, że wszystkie opinie są trafne. Albo że muszą być po cichu rozpowszechniane. Tak nie jest. I właśnie dlatego ważne jest, aby mieć jasność, tak, swoje rozeznanie. (7)

Ale ja osądzam. Potępiam. Z całą pewnością wybieram strony. Yay, Q! Hura, białe kapelusze! To jest ta część, która sprawia mi kłopoty.

Jednocześnie wiem, że nie da się wykonywać tej pracy, jeśli nie porzuci się wszelkich osądów, potępiania i opowiadania się po czyjejś stronie. Wydaje mi się, że bycie w danej chwili i nieosądzanie idą ze sobą w parze jak koń z karetą. W tym miejscu czeka mnie więc ciężka praca.

***


Ponownie mówię to nie po to, by dmuchać we własny róg. W rzeczywistości to żenujące, że jestem tak przejrzysty i idę naprzód pomimo zażenowania.

Dzielę się tym, tak jak myślę, że Kompania Nieba ma nadzieję, że to zrobię, abyście mogli obserwować, jak archanioł pracuje ze swoim ucieleśnionym współtwórczym partnerem. 

Patrz, jak wskazuje mi drogę. Patrz, jak przypomina mi o moich możliwościach, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych. Ty też jesteś aniołem. (8)

Nawet przy całej tej czułej, kochającej opiece, wciąż zadaję sobie pytanie: Czy dam radę?

Michał mnie uspokaja:

Archanioł Michał: Myślisz, że zostawilibyśmy cię bezradnego?

Steve: Nie, mam nadzieję, że nie.

AAM: Nie, drogie serce, nie taki jest plan.

Steve: Dobrze! Nawet świadomość istnienia planu jest pocieszająca.

AAM: Jest nie tylko plan, Sweet One. Jest strategia, aby wdrożyć ten plan. (9)

Więc wszystko zostało przemyślane. Nie mógłbym prosić o silniejszy zespół wspierający mnie (i ciebie).

***


Możesz nie być w stanie rozmawiać z archaniołami, ale możesz zorganizować kilka sygnałów.  Dzięki temu możesz być gotowy do pracy.

Wiesz już, co kochasz robić, więc początkowe kroki powinny być ... tylko rozwinięciem tego, czego zawsze chciałeś.

A jeśli jesteś aniołem, jak możesz nie być wojownikiem pokoju? Te dwie rzeczy wydają się być synonimami.

W Kundun jest wspaniały wers, w którym regent mówi przyszłemu Dalajlamie, że jego zadaniem jest po prostu kochać.

Ta linijka z Kundun tak bardzo rezonuje ze mną w dzisiejszych czasach, jakby pochodziła z odległej obietnicy z ponadczasowej krainy.

Z pewnością sama miłość przynosi pokój.

Przypisy

(1) Zobacz "Pokój i spokój", 22 czerwca 2021, na https://goldenageofgaia.com/2021/06/22/peace-and-stillness.

(2) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 6 maja 2013. (dalej AAM.)

(3) AAM, 7 lutego 2013.

(4) AAM, 30 marca 2011.

(5) AAM, 18 lutego 2011.

(6) AAM, 30 listopada 2011 r.

(7) AAM, 3 marca 2011 r.

(8) AAM, 17 czerwca 2020 r.

(9) Każdy na planecie w obecnym czasie jest najwyraźniej aniołem. Zob. Eksplozja znaczenia człowieczeństwa na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-12.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz