sobota, 12 listopada 2022

Z czym wkrótce zmierzy się zwykły obywatel: Góra smutku, rzeka łez



12 listopada 2022 r. przez Steve Beckow

Prawda cię wyzwoli, ale też sprawi, że będziesz chory. Czy wiemy, o co prosiliśmy?

Jako zwykły obywatel, który stara się nadać rzeczom sens, mogę wiedzieć tylko to, co wiem.

"Znasz Simona?"

"Nie, nigdy nie spotkałem Szymona, więc nie, nie znam go".

Mów do mnie o czymś, czego nie znam, co nie jest obecne i trudno mi to sobie wyobrazić. Wyobraź sobie bigozaura.  Małego? Nic nie powstaje?

Ręce zaczynają mi się trząść, gdy piszę to, co zaraz napiszę: To, co zobaczyłem ostatniej nocy w Xenia Retreat Center, 17 września 2018 roku, z którego musiałem zostać wyszarpnięty przez duchowe doświadczenie następnego dnia (18 września, znasz tę historię), (1) jest czymś, czego nigdy nie podejrzewałem, że dzieje się na Ziemi w moich najgorszych koszmarach.

Nie wiedziałem o tym. Przed moim oglądaniem tamtej nocy, takie sceny nie były w moim banku pamięci.

To czego dowiedziałem się tamtej nocy - oraz to co później odkryłem - nigdzie nie leżało w domenie moich poprzednich doświadczeń ani w sferze przyszłych ludzkich możliwości.

A teraz jest.

Według wszelkiego prawdopodobieństwa, gdybym opisał to, co widziałem, to wtórnie uległoby to traumie. (2)

Nie znasz tego. Nie wiesz o tym. I nie wiesz, że nie wiesz.

I, poza sytuacją, gdyby losy światowej cywilizacji zależały od tego, żebyś o tym wiedział, prawdopodobnie nigdy byś się nie dowiedział.

Nadal trudno mi zaakceptować, że niektórzy ludzie na Ziemi robią takie rzeczy.

Moje ciało się trzęsie. Moje ręce drżą.

I to był rewanż Illuminatów. Albo, mówiąc dokładniej, Hillary Clinton i Huma Abedin, "Ubezpieczenie na życie" Anthony'ego Wienera, jak dokonywały niewypowiedzianych czynów.

Głębia deprawacji, o której mówią te filmy i zdjęcia, przyprawiała nowojorskich policjantów o wymioty. I nadal te dokumenty nie są, o ile wiem, przed sędzią.

Zatrzymaj świat. Chcę wysiąść.

Czy wyobrażacie sobie, z czym zwykły obywatel będzie musiał się zmierzyć wkrótce w ramach Dziesięciu Dni Ujawnienia? A oni nie wiedzą tyle, co my, lightworkerzy. Nie mieli lat na opłakiwanie społeczeństwa i siebie.

Myślę, że dla zwykłych obywateli będzie to dziesięć dni filmów eksplodujących paradygmat, druzgocących objawień, głęboko szokujących prawd. Ich najcenniejsze przekonania pójdą z dymem.

Dziesięć dni, w których nasz świat rozpadnie się w płomieniach. Dziesięć dni brania tyle ile możemy wziąć bez krzyku i szaleństwa (aby uciec).

To jest prawda, której my, poszukiwacze prawdy, szukaliśmy. Czy wiemy, o co prosiliśmy? (3)

Moje ręce się trzęsą. Moje nogi się trzęsą, ponieważ pamiętam, co widziałem tamtej nocy.

W Alegrii, bohater cyrkowy musiał wspiąć się na górę i przekroczyć rzekę, zanim mógł poślubić córkę wodzireja.

Być może będziemy musieli wspiąć się na górę smutku i przekroczyć rzekę łez, zanim dotrzemy do Ziemi Obiecanej.

I to nie tylko zwykły człowiek. My, lightworkerzy, też. Przed tym 2018 przedsięwzięciem w króliczą dziurę, nie wiedziałem nic o tym, co przyszedłem zobaczyć. Teraz nie mogę nawet myśleć o tym bez wybuchania łzami, jak piszę....

 


Przypisy

(1) We wczesnych opisach Widzenia Jaźni, duchowego doświadczenia (18 września), które wyrwało mnie z rozpaczy i przerażenia, nawet nie wspominam o tym, co oglądałem poprzedniej nocy (17 września). Nie mogłem się zmusić, by to omówić.

Zobacz na przykład: "Original Innocence", 21 września 2018 na https://goldenageofgaia.com/2018/09/21/original-innocence-2/, gdzie nie pojawia się żadna wzmianka.

Dopiero znacznie później byłem w stanie nawet zidentyfikować, co widziałem.

Zobacz na przykład: "The Higher Management of Our Enlightenment Experiences - Part 2/2", June 13, 2021, at https://goldenageofgaia.com/2021/06/13/the-higher-management-of-our-enlightenment-experiences-part-2-2/

Szczerze wątpię, że to co widziałem będzie częścią Dziesięciu Dni Ujawnienia.

Proszę, nie mówcie mi o tym, co jest w dobrym guście, a co nie. Sprawy są już daleko za tym. Takie zachowanie musi się skończyć na całym świecie - bez tego, abyśmy sami nie stali się barbarzyńcami.

(2) Na ten temat patrz: "Secondary Traumatization", 4 października 2022, na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/10/04/secondary-traumatization/.

(3) Większość społeczeństw próbuje złagodzić cios, używając urządzenia "uczciwych świadków prawdy" do zarządzania sytuacją. (Patrz "Every Society Needs Honest Witnesses to the Truth", 5 stycznia 2021, na stronie https://goldenageofgaia.com/2021/01/05/every-society-needs-honest-witnesses-to-the-truth/).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz