sobota, 12 listopada 2022

Ye mówi, że jego matka została 'poświęcona' przez hollywoodzką elitę: 'Chcą się zmonetyzować i straumatyzować'.

 

Raper i potentat mody Ye stwierdził, że przedwczesna śmierć jego matki nie była przypadkiem, ale wynikiem "poświęcenia" przez elitę Hollywood.

W wywiadzie dla "The Shade Room" na początku tego tygodnia, Ye, znany wcześniej jako Kanye West, wyjaśnił, że hollywoodzka machina jest wściekła, że nie mogą zatrzymać go na oficjalnym scenariuszu.

"Nie mogą mnie kontrolować" - stwierdził ze swojego pojazdu. "Mogą kontrolować Shaqa. Mogą kontrolować Charlesa Barkleya. Mogą kontrolować LeBrona Jamesa. Mogą kontrolować JAY-Z i Beyoncé. Ale nie mogą kontrolować mnie. Widzicie, że to nie jest żadne nazwisko, którego nie wymienię. It's up."

https://theinfowar.tv/watch?id=63700b463e4b6733673ae159


Ye następnie dokonał zaskakującego twierdzenia, że jego matka została "poświęcona" przez elitę Hollywood, zanim wymienił inne gwiazdy, które mogły być ofiarami podobnego spisku.

"Mojej mamy tu nie ma", stwierdził Ye. "Moja mama została złożona w ofierze. Michael Jordan, co z nim? Jego tata, prawda? Bill Cosby, jego syn. Dr. Dre, jego syn. W Hollywood, wielu ludzi zaginęło. Czuję, że to może być wiele z tego, aby kontrolować, traumatyzować."

"Chcą monetyzować i traumatyzować", kontynuował, "I Boże kochaj mnie, uderzyli mnie, Gap, Adidas, zabrali to wszystko. Mimo to Forbes, który mnie nienawidzi, prawda, musiał napisać, wartość netto 400 milionów dolarów. Jezus jest królem. Bóg mnie kocha."

Matka Ye, Donda West, podobno zmarła z powodu choroby serca, gdy cierpiała na "wiele czynników pooperacyjnych" po operacji plastycznej w 2008 roku.

Szokujący wywiad Ye'a idzie wirusowo w mediach społecznościowych, pomimo tego, że został usunięty ze strony internetowej Shade Room i strony Instagram.

Dzieje się to po tym, jak Ye ujawnił wiadomość tekstową od swojego osobistego trenera Harleya Pasternaka, grożąc mu "instytucjonalizacją" i przymusowym narkotykiem, jeśli nadal będzie mówił o "szalonych rzeczach".

"Zamierzam ci pomóc na jeden z kilku sposobów" - napisał Pasternak. "Po pierwsze, ty i ja siadamy i mamy kochającą i otwartą rozmowę, ale nie używasz słów przekleństwa, a wszystko, co jest omawiane, jest oparte na faktach, a nie jakieś szalone rzeczy, które głupi przyjaciel powiedział ci, lub widziałeś w tweecie".

"Druga opcja, mam cię zinstytucjonalizowanego ponownie, gdzie oni leczą gówno z ciebie i wracasz do Zombieland na zawsze. Play date z dziećmi po prostu nie będzie takie samo".

Ye w ostatnich tygodniach wygłaszał kontrowersyjne oświadczenia sugerujące nieproporcjonalny wpływ żydowskich interesów w przemyśle rozrywkowym, w wyniku czego liczne korporacje zerwały więzi z raperem i potentatem mody.

Anti-Defamation League zorganizowała nawet globalny bojkot korporacyjny przeciwko Twitterowi za to, że nie zrobił wystarczająco dużo, aby ocenzurować wypowiedzi Ye na platformie.

Fakt, że te filmy są usuwane w całym internecie, tylko podkreśla punkt Ye, że jest celowo uciszany za mówienie swojego zdania.

**By Jamie White

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz