sobota, 12 listopada 2022

Ten, który służy i Shoshanna: Warriors of Light

 


Ten Który Służy: Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla Ciebie! Ten Który Służy jest tutaj. Shoshanna jest tutaj.

I co to była za wiadomość od Archanioła Michała! Przynosi jego moc do tej grupy. Przynosząc jego moc tym, którzy będą czytać te słowa lub słuchać ich po. Wiedzcie, że nawet jeśli ci, którzy czytają lub słuchają ich po, nie byli tutaj obecni w tej chwili, to energia niesie się dalej. Jego energia niesie się dalej. I Jego Światło Prawdy porusza się przez was wszystkich. Wszyscy, którzy są gotowi przyjąć tę energię, przyjąć tę prawdę, to światło i rozprzestrzeniać je wszędzie. Bo po to właśnie tu przyszliście. Tak właśnie jesteście Wojownikami Światła.

Jesteśmy teraz gotowi na wasze pytania, jeśli je macie. Możecie wyciszyć swoje telefony.

A Shoshanna jest gotowa i chętna, aby przynieść swoje specjalne zrozumienie i sposób przynoszenia tych prawd do przodu dla was wszystkich. Przynosi inny punkt widzenia, powiemy tutaj, nawet od tych z nas, którzy mówią do was jako Ci, którzy służą.

Gość: Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Mówiłem o śnie, który miałem z [prezydentem] Trumpem, i o szczególnym uczuciu, że skupił się dokładnie na mnie, i zastanawiałem się właśnie, czy to ma coś wspólnego z energią Chrystusa. Bo tak naprawdę nie mogłam tego odnieść koniecznie do [prezydenta] Trumpa, ale to było takie bardzo pozytywne i wspaniałe.

OWS: Możemy ci powiedzieć, że jesteś na dobrej drodze, z pewnością, dla energii Chrystusowej przychodzącej szybko na całej planecie, coraz bardziej, jako że siatka Świadomości Chrystusowej, lub siatka krystaliczna kontynuuje ponowne połączenie, powiemy, w wielu miejscach na całej planecie, łącząc się z tymi świętymi przestrzeniami, tak jak robiliśmy to z tobą w twojej kierowanej medytacji każdego tygodnia tutaj. Więc z pewnością tak jest. Ale także ten, o którym mówicie, o prezydencie Trumpie, i połączenie, nie to, które wy sami osobiście macie z tym jednym, ale wy jako kolektyw macie z tym jednym.

I ten ktoś wraca. Ten jest bliski powrotu tutaj i powrotu, który musi nastąpić, aby wypełnić tę część planu. Nie możemy dać więcej zrozumienia lub informacji na ten temat w tym momencie. Może Shoshanna może dać inną perspektywę tutaj? Ale to jest wszystko, co możemy powiedzieć.

SHOSHANNA: (Wyższe Ja JoAnny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Będziemy się dzielić. I jak zrozumiemy pytanie, będziemy się dzielić. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę.

Shoshanna: Tak. Odpowiedź brzmi tak. Jego energia była skupiona bezpośrednio na Tobie, tak jak masz to doświadczenie, a Ty za tym tęskniłaś. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Namaste.

OWS: Czy byłyby tutaj inne pytania?

Gość: Ja zadam swoje pytanie. Prowadziliśmy dyskusję na ten temat i chciałam o to zapytać. Czuję się bardzo blisko z ludźmi Mer, a nawet syrenami. Uważam, że Mer i syreny to to samo i że jest wielka kampania dezinformacyjna, żeby wyglądało, że mają jakieś negatywne cechy. Ale ta druga osoba mówi, że słyszała, że syreny nie mają duszy, są elementalami bez duszy. I to nie bardzo zgadza się z tym, co ja zdaje się pamiętać. Ale może istnieją mroczne syreny. Ale nie wydaje mi się. Więc czy istnieją mroczne syreny i syreny? Czy syreny i syreny to to samo? Czy istnieją ciemne syreny i syrenki, czy też to wszystko było wielką kampanią dezinformacyjną, aby trzymać nas z dala od Światła?

OWS: Powiemy wam, że jest wielka kampania dezinformacyjna, która trwa już od dłuższego czasu. I są te wyrażenia, jak wiecie o syrenach, o szmaragdach i o tym wszystkim, jak również wiele z Elementarnego Królestwa, które zostało tutaj źle nazwane, powiemy, włączając wasze smoki i wszystkie te mityczne stworzenia. Nie tak bardzo mityczne, chociaż, ponieważ jest tak wiele rzeczywistości w tym wszystkim. Wiele z tych wyrażeń po prostu przeszło do innego wymiaru, więc ci, którzy nie mają oczu, aby widzieć, nie mogą ich zobaczyć ani usłyszeć, rozumiecie?

Tak więc z pewnością istnieje zrozumienie, jak to macie tutaj, że są tacy, którzy nie są tak bardzo światłem, tak jak w każdym wyrażeniu. Ale w większości te wyrażenia, o których mówicie, są z pewnością ze światła i są chętne i gotowe, aby powrócić do waszego zrozumienia, aby być tam z wami ponownie i połączyć się z wami na bardziej fizycznym poziomie, chociaż nie fizycznym, jak rozumiecie to tutaj teraz w waszej fizycznej formie. Ponieważ, jak wiecie, wasze fizyczne formy są w trakcie procesu zmian, jak również. Dobrze? Tak, abyście mogli utrzymać światło w sobie o wiele bardziej niż teraz. Ponieważ w wyższych częstotliwościach wymiarowych wasze ciało fizyczne nie byłoby w stanie przetrwać w tym, co jest teraz. Ale to się zmienia. Shoshanna, czy masz tutaj więcej perspektywy?

Shoshanna: Mamy tutaj pewną perspektywę. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę.

 Shoshanna: Droga Siostro, te istoty, które mają w swoim imieniu zaszyte imię morza, są wspaniałymi istotami. Są one ze światła. Są częścią zapisów duszy. I, możemy podzielić się dalej, chcemy podzielić się dalej, nawet jeśli informacje, które damy, są naprawdę niedozwolone, ale damy je, ponieważ (chichocze) chcemy je dać i poniesiemy konsekwencje karmy, albo zrobi to JoAnna. Ale damy to. Drodzy Państwo, byliście częścią tej ewolucji. Byłaś jedną z tych pięknych istot i jest to w twoim zapisie duszy. I dlatego jesteście zafascynowani. Dlatego jesteście blisko. Dlatego bronicie się. Dlatego wiecie, że to, co inni powiedzieli, że jest "dezinformacją", jak to nazywacie, jest fałszywą informacją, nie jest prawdą, ponieważ byliście jedną z tych pięknych istot. I powiemy wam również, że ktoś, kto was kocha i jest bardzo blisko was, był również w tej ewolucji, a także w jej zapisie duszy, i nie chcemy ujawniać kto, nie możemy właściwie, ale ona wie, że była jednym z wami.

A ci, którzy są nazywani "syrenami", jak to wymyślił człowiek, są po prostu częścią tej ewolucji, która ich chroni. Chroni ich przed złem, które spotkało ich w przeszłości. To są niesamowite piękne istoty, z którymi jesteście bardzo związani. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Wow. A więc syrena jest aspektem, który chroni Mirów. O.

Shoshanna: Tak.

Gość: Wow. Bo ja zawsze miałam obietnicę dla syren, nawet to też było - nope, nope! Ok, dziękuję. To jest takie pomocne. Doceniam to.

Shoshanna: A ponieważ jesteś istotą, Droga Siostro, która chroni innych, więc odnosiłabyś się do tego. Namaste.

Gość: Dziękuję.

OWS: Bardzo dobrze. Czy są tu jeszcze jakieś pytania?

Gość: Jeśli mogę się czymś podzielić?

OWS: Czy to jest w formie pytania?

Gość: Hm, tak jest, tak jest.

OWS: Bardzo dobrze. Tak?

Gość: Najpierw chciałbym podziękować Archaniołowi Michałowi za przybycie z tą potężną, mocną mową, którą nam przekazał, tym przekazem, który przyniósł dla nas wszystkich. Wychodziłem z mojego siedzenia. Wymachiwałem rękami z mieczem w górze. Wiesz, on mnie nakręcił! Czułem to wszystko. Po prostu bardzo potężne. Bardzo wdzięczny. I mam nadzieję, że wszyscy inni też byli; tak myślę (śmiech). Ale chciałem mu za to podziękować. I będę władał jego mieczem wobec wszystkich ludzi na tym świecie. Nigdy o tym nie myślałem. By władać nim w prawdzie. I od tej pory zacznę to robić. I dziękuję ci, Ukochany Archaniele Michale.

Moje pytanie brzmi: jakieś trzy noce temu miałem doświadczenie, gdy budziłem się ponownie. Wiesz, czasami widzę rzeczy w moim trzecim oku, gdy się budzę. To występuje pomiędzy tym snem i nieświadomością a świadomością. Więc to co zobaczyłem wyglądało prawie jak słońce. Wyglądało to jak wybuch słońca, wiesz, z promieniami wysuwającymi się na zewnątrz, i nie były one wszystkie połączone. Promienie nie były połączone, ale mogłem zobaczyć, że był tor tego wychodzący jako promienie. A potem to ciągle wchodziło i wychodziło z mojej wizji. Nie chciałem tego stracić, więc po prostu byłem spokojny i pozwalałem temu robić to, co robiło, starając się nie zwracać na to zbyt wiele uwagi, ale próbując dowiedzieć się, co to jest, wiesz (śmiech). W moim rozumieniu, to było prawie jak gwiezdne wrota. I widziałem już wcześniej gwiezdne wrota w moim trzecim oku, a one były inne. Były prawie jak mechaniczna rzecz, wiecie, poruszająca się po okręgu. To był gwiezdny wybuch. Chciałem tylko zobaczyć, czy widzisz, co to mogło być.

OWS: Zadamy ci pytanie: czy czułeś to podczas medytacji z Archaniołem Michałem o drugim słońcu?

Gość: Och, (śmiech) wiesz, byłem bardzo wdzięczny za tę wypowiedź o drugim słońcu. Myślałem o tym. I tak, wiesz co? Tak było!!! Czy ja widziałem drugie słońce, czy ja widziałem drugie słońce? Tak! Wow" Okay, dziękuję! Bardzo dobrze. Nie zdawałam sobie sprawy, bo byłam tak podekscytowana tym, przez co wszyscy przeszliśmy, że wyleciało mi to z głowy. Ale dziękuję! Tak, właśnie tam!

OWS: Bardzo dobrze. Shoshanna, czy masz jakąś perspektywę?

Shoshanna: Nie możemy się do tego doczepić.

OWS: Bardzo dobrze. Tak. Dodamy tutaj, że to jest dopiero początek tego przedstawiania drugiego słońca. Najpierw wizualizacja drugiego słońca, a potem rzeczywiste postrzeganie tego drugiego słońca twoimi oczami. Z waszym trzecim okiem szeroko otwartym i waszymi fizycznymi oczami dostającymi jego przebłyski. To nadchodzi. Czy byłyby inne pytania zanim wypuścimy kanał?

Gość: Tak. Czy to drugie słońce mogłoby siedzieć tuż obok słońca i czy byłoby niebieskie?

OWS: Możemy ci powiedzieć, że jest to słońce wymiarowe. Nie jest w waszym trzecim wymiarze, jest w wyższym wymiarze. I to teraz zaczyna się, jak macie powiedzenie, "krwawić przez", powiemy tutaj.

Gość: Dziękuję.

OWS: Czy rozumiesz?

Gość: Tak.

Shoshanna: Możemy się podzielić.

OWS: Tak. Proszę to zrobić.

Shoshanna: Drogi Bracie, czy możemy się podzielić?

Gość: Tak, proszę.
Shoshanna: Idea, że ta rzecz, to słońce, jest niebieskie, jest wiadomością dla Ciebie, Kochana. To jest wiadomość dla Ciebie. Kolor jest szczególnie związany z informacjami, których tutaj potrzebujecie.

I ta istota będzie się pojawiać różnie dla wielu, w zależności od informacji, którą wysyła, którą przekazuje istocie, która ją widzi. Ta, która jest JoAnną, widzi to jako mozaikę, jako wielobarwną istotę z wieloma wymiarowymi kolorami nałożonymi na siebie. Tak więc jest to zależne od tego, kto to widzi, i jest to specyficzne dla tej osoby, która to widzi. Namaste.

OWS: I dodamy tutaj, że niektórzy zaczną to widzieć jako nieco cienisty zarys słońca waszego układu słonecznego. Nieco, co można powiedzieć, za nim. Ale początkowo jako zarys cienia, powiemy. Wkrótce będziecie wiedzieć, o czym mówimy.

Gość: Dziękuję.

OWS: Czy byłyby tutaj jeszcze jakieś pytania?

Gość: One Who Serves, widziałem w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdjęcia i filmy z dwoma rzeczywistymi, co wygląda jak dwa, wiesz, żółto-białe, słońca na niebie. I wiesz, ludzie z małą kamerą wideo będą patrzeć w jednym kierunku i tu jest słońce, a potem przesuwają się i widzą inne słońce. Albo będzie ich kilka blisko siebie. Więc, nie wiem, oni wydają się całkiem autentyczni do mnie. Więc zastanawiam się, co się tam działo, czy były to fabrykacje? Czy ci ludzie rzeczywiście coś widzieli? Bo wyglądają na prawdziwe.

OWS: Powiemy, że część z nich pochodzi po prostu od tych, którzy je produkują. Ale inni rzeczywiście zaczynają otrzymywać, czy dostawać te przebłyski, o których tu mówiliśmy.

Dodamy jeszcze jedno: zaufajcie sobie, swoim uczuciom, kiedy patrzycie na tego typu rzeczy i to, co w sobie czujecie. A jeśli nie jest to uczucie, które was ogarnia, lub jeśli po prostu "czy to prawda" lub "nieprawda", to powiedzielibyśmy, że możecie to w tym momencie odrzucić. To przychodzi jako uczucie w tobie.

Gość: Okej. Wiem, że nawet technologia, aparaty fotograficzne mogą uchwycić zjawisko elektronicznego głosu lub ducha, mogą uchwycić esencje energetyczne duchów i rzeczy w innych wymiarach za pomocą technologii. Więc czy to jest jakby możliwe, co się tutaj dzieje? Czy to jest technologia wideo, czy to jest widzenie w innym wymiarze, które niekoniecznie ludzie stojący na ziemi mogliby zobaczyć, czy to jest to, co się tutaj dzieje?

OWS: Nie do końca widzimy waszą technologię jako zdolną do uchwycenia tego całkiem w tym momencie, ale zmierza ona w tym kierunku. Więcej twojego trzeciego oka jest tym, co będzie potrzebne tutaj, aby móc to uchwycić. Shoshanna, może masz inną perspektywę?

Shoshanna: Powiemy tylko, jeśli możemy się tym podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, dziękuję.

Shoshanna: Powiemy tylko, że jest wiele fabrykacji. Jest wiele sztuczek z kamerą, które są używane, aby uchwycić publiczność. To nie znaczy, że to jest to, co widziałeś, ale to jest to, co się dzieje na wielu poziomach tutaj. Ponieważ dla wielu istot tutaj na planecie, jest to po prostu zabawa. Powiemy, że jedyna prawdziwa prawda, którą znajdziecie o tej rzeczywistej istocie, tym rzeczywistym bycie, tym rzeczywistym słońcu, jest poprzez uchwycenie tego obrazu w waszym własnym umyśle poprzez wasze trzecie oko, jako że istota, którą jesteście jest instrumentem, który to uchwyci. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. Musimy teraz wypuścić kanał tutaj. Shoshanna, czy masz jakieś pożegnalne przesłanie?

Shoshanna: Mówimy tylko, że prawda jest w tobie, nie poza tobą. Namaste.

OWS: Tak. I powtarzamy przekaz Archanioła Michała tutaj wcześniej o linii czasowej, którą wybraliście, czy raczej, którą stworzyliście tutaj. I po prostu wiedzcie, że jesteście na tej linii czasu i poruszacie się po niej swobodnie i w pełni w tym momencie. Nie po to, aby powrócić do starszej linii czasowej, która została zaplanowana, ale się nie wydarzyła.

Shanti. Pokój niech będzie z tobą. Bądź tym.

**Kanał: James McConnell

http://www.meetup.com/ancient-awakenings


http://www.ancientawakenings.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz