sobota, 12 listopada 2022

Ten, który służy i Shoshanna: Szepty

 

Ten Który Służy: Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla Ciebie! Ten Który Służy jest tutaj. Shoshanna jest tutaj.

I jesteśmy gotowi kontynuować ten program, ten proces, który został rozpoczęty, jak powiedział Saint Germain dawno, dawno temu. I byliśmy z wami przez cały ten czas. Nie tak bardzo jak teraz jesteśmy z wami, gdzie dosłownie możecie usłyszeć nasze głosy mówiące do was, ale byliśmy jako szept, jako olbrzym, przez całą drogę. I tak bardzo czekamy na nadchodzące czasy, w których będziemy mogli być czymś więcej niż tylko głosem, ale dosłownie będziemy tam w waszej obecności i będziemy mogli dzielić się z wami i łamać z wami chleb. I tak, na cześć Saint Germain, nawet wypić z wami trochę wina. Tak, to wszystko nadchodzi! I bardzo się na to cieszymy.

Jesteśmy gotowi na wasze pytania, jeśli je macie. Możecie odłączyć wyciszenie telefonów i zadać swoje pytanie. Jeśli są jakieś pytania.

Gość: Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Dzisiaj rano śniłem i usłyszałem dzwonek telefonu. Ale to chyba telefon dzwonił we śnie i od razu wyrwało mnie to ze stanu snu, a ja nie byłam w pełni rozbudzona. Byłem pewien, że moja komórka będzie dzwonić, jak to był znak, że moja komórka będzie dzwonić, która jest obok mojego łóżka, ale to nigdy się nie stało. Zastanawiałam się tylko, czy to mógł być jakiś znak, że ktoś próbuje się ze mną porozumieć?

OWS: Mój Boże, Droga Siostro, to jest wołanie do Ciebie, czyż nie?

Gość: Tak.

OWS: Dzwoniący telefon, wołanie. Dzwonek do drzwi - wezwanie, widzisz? I od ciebie zależy, czy odpowiesz na to wezwanie, czy w stanie śnienia, czy w stanie czuwania. Ale ostatnio będzie się to działo coraz częściej w waszym stanie przebudzenia, w miarę jak będziemy się tu poruszać. To jest wołanie. Oni wołają do was. Wasi różni przewodnicy, wasze Wyższe Boskie Ja, wszyscy wybierają telefon. Już nie tyle wybierają, co naciskają guziki. Ale tak, oni was wzywają. I coraz więcej z was będzie odbierać te telefony, tak jak jesteście na to gotowi. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

SHOSHANNA: (Wyższe Ja JoAnny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Otrzymujemy coś w tej sprawie. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę.

Shoshanna: Są tu dwie rzeczy. Pierwszą rzeczą jest to, że pragniesz wyciągnąć do kogoś rękę. Ale wahasz się. I czujemy, że ty o tym wiesz. Że wahasz się, czy wyciągnąć rękę, ale czekasz, aż oni wyciągną rękę do ciebie. Więc sugerujemy, abyście wyciągnęli rękę. To jedno.

Druga rzecz to pomysł, że - jak podał Ten, Który Służy - powołanie. Jest ktoś, kto pragnie waszej rady, kto pragnie waszego wkładu, a wy się wahaliście. Więc teraz musicie ruszyć z tym do przodu. Namaste.

Gość: Dziękuję bardzo.

OWS: Bardzo dobrze. Czy są jeszcze jakieś pytania, tutaj?

Gość: Cześć, Ten, który służy.

OWS: Tak?

Gość: W tym czasie Archanioł Michał wyłożył wiadomość, że nadszedł czas na pewną nową aktywację punktów energetycznych dla posiadaczy kluczy. I wspomniał konkretnie o rejonie Mount Shasta i o pustyni Nevada w Lake Tahoe. Tak więc rozpocząłem podróż, aby udać się na pustynię w Tahoe, która jest oddalona o około cztery godziny, ale trafiłem na drogę, która była litym lodem i musiałem zawrócić. Więc mogę zrobić podróż latając, wynajmując samochód i wynajmując hotele, aby wykonać tę misję. Ale na początku chciałbym wiedzieć, czy jest ktoś, kto już odpowiedział na wezwanie i kto się tym zajął, czy mam wymagane kody, aby nawet to zrobić. Więc zastanawiam się, czy możecie mi coś doradzić.

OWS: Przede wszystkim są tu dwie wiadomości. Jeden jest dla tych, którzy chcą uczestniczyć w tym na fizycznym, trzeciowymiarowym poziomie tutaj. I są też tacy, którzy są wezwani do zrobienia tego na bardziej obrazowym poziomie, gdzie mogą to zrobić z dowolnego miejsca, w którym się znajdują. Niekoniecznie muszą znajdować się w fizycznej bliskości, o której była tu mowa.

Możecie być gdziekolwiek chcecie i nadal tam być, ale być tam w swoim ciele świetlnym, widzicie? Macie teraz taką możliwość. Zostało wam to pokazane. Otrzymaliście szkolenie, aby rozpocząć ten proces bycia coraz bardziej w swoim ciele świetlnym. A wasze ciało świetlne może być gdziekolwiek chcecie, widzicie? Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Będziemy się tym dzielić. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę bardzo.

Shoshanna: Wyrażamy uznanie dla ciebie. Chwalimy twoją determinację, by odpowiedzieć na wezwanie, by realizować swoją misję. Chwalimy cię. I jeśli wezwanie jest wystarczająco silne, jeśli pociąg jest wystarczająco silny, zrobisz wszystko, co jest potrzebne, aby uczestniczyć w tym, gdzie chcesz, jeśli wezwanie jest wystarczająco silne.

Jednak zgodzimy się z Tym, Który Służy, że możecie uczestniczyć nie będąc w fizycznej bliskości. Jednakże stwierdzamy, że istota, którą jesteście, jest bardziej użyteczna, gdy jesteście obecni w fizycznej zdolności. Namaste.

 OWS: Bardzo dobrze. Czy są tu jeszcze jakieś pytania?

Gość: Ja mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Dziękuję. Kiedy po raz pierwszy zacząłem czytać twoje przekazy, to było przez stronę internetową, i w zasadzie kiedy pojawiła się część z pytaniami i odpowiedziami, zdałem sobie sprawę, że była świadomość, że jakby widzę jaskinię z dużą ilością ludzi w niej, i to było uczucie, że to była jaskinia. Pomyślałem, że wyłożę to na wierzch, jeśli jest w tym jakiś sens. To było bardzo wygodne, ciepłe uczucie. I wtedy cała ta sprawa, że byłeś buddystą tybetańskim, to miało dużo sensu, ponieważ studiowałem to w tym życiu.

OWS: Nie do końca jednak rozumiemy, jakie jest twoje pytanie.

Gość: Więc czy jest coś takiego, że wiele osób tutaj, większość z nas, albo wszyscy, są w jaskini studiując z tobą jako mistrzem w pewnym momencie?

OWS: Ach, mówisz o wielowymiarowości, w tym sensie, gdzie jesteś teraz na swoim wezwaniu tutaj, rozmawiając z nami, a także w jaskini czy klasztorze gdzieś indziej jako inna część ciebie, czy o to właśnie pytasz?

Gość: W większości. I mógłbyś to ująć również jako inne życie, zebrałbym.

OWS: To może być jedno i drugie, tak. Z pewnością większość z was, jeśli nie wszyscy, na tym wezwaniu, z którymi pracujemy, miała życia, w których dążyliście do tego typu doświadczeń w jaskiniach i klasztorach. Tak, robiliście to wcześniej. Jednak nie było to dla was do zrobienia w tym czasie. Ale jest jeszcze inna część was, która jest albo tutaj na tej planecie, albo na innych planetach, innych systemach, nawet teraz w tym czasie. Wasze wielowymiarowe jaźnie, o których mówiono tutaj wiele razy. I otrzymujecie szkolenie i wszystko to tutaj, tak jak wasze wielowymiarowe jaźnie mogą otrzymywać szkolenie w innych miejscach, a może nawet przeprowadzać szkolenie w innych miejscach, będąc nauczycielem i będąc nauczanymi tutaj, widzicie? Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Będziemy się dzielić. Czy możemy się podzielić, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę. Dziękuję.

Shoshanna: Droga Siostro, Twoja wizja jest prawidłowa. Wszyscy byliście razem. Wszyscy jesteście rodziną dusz. Wszyscy jesteście jednym. Twoja wizja jest dokładna. I powiemy ci, że musisz zaufać swojej wewnętrznej wizji. Namaste.

Gość: Dziękuję.

OWS: Bardzo dobrze. Czy są tu jeszcze jakieś pytania, zanim wypuścimy kanał? Nic więcej, w takim razie kończymy na ten czas. Shoshanna, czy masz coś, co chciałabyś przekazać tutaj jako wiadomość?

Shoshanna: Nie mamy.

OWS: Bardzo dobrze. W takim razie mówimy tylko, żebyś trzymał nos przy kamieniu szlifierskim - nie jesteśmy pewni, czy tak się tu mówi, ale jest blisko; albo żebyś zapiął pasy, albo żebyś założył kapelusz, czy cokolwiek innego. Ponieważ sprawy będą się tu toczyć dość ciekawie. To wszystko.

Shanti. Pokój niech będzie z wami. Be the one.

**Channel: James McConnell and JoAnna McConnell

**Source 1 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz