czwartek, 10 listopada 2022

Kolektyw: Więcej o transformacji






Caroline Oceana Ryan

https://tinyurl.com/74xp59z4

Przesłanie do Lightworkerów - 8 listopada 2022 r.

W tym tygodniu wskazówki od Wzniesionych Mistrzów, Galaktyków, Żywiołów Ziemi, Starszych Fae, Anielskich legionów, Archaniołów i innych Boskich Istot znanych jako Kolektyw.

Pozdrawiamy was, drodzy! Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy ten czas, aby ponownie porozmawiać z wami dzisiaj.

I tak, siedząc przy tym pięknym strumieniu wody, który tak naprawdę jest tylko energią, pomyślcie jeszcze raz o tym temacie, o którym ostatnio mówiliśmy, czyli o Transformacji.

I nie tylko Transformacja z miejsca, w którym jesteście fizycznie, lub tego, czego doświadczacie na zewnątrz, ale tego, kim czujecie, że jesteście - większym źródłem wzmocnienia dla was, innymi słowy.

Więc ponownie poprosimy was o danie sobie tej chwili, kiedy wyobrażacie sobie, czego naprawdę chcielibyście doświadczyć, lub mieć, lub uzdrowić.

I postawcie się w tej sytuacji w pełni.

Tak więc poszliśmy naprzód od wyobrażenia sobie tego, co byłoby cudowne do doświadczenia, i wzywania tego energetycznie, a teraz następnym krokiem jest ucieleśnienie tego.

Stwierdzenie pełnej własności tej pięknej zmiany w waszym życiu.

I to może być wiele rzeczy, drodzy Państwo.

Tak, większość ludzi chce uzdrowić sprawy cielesne, i poprawić swoje dochody, i być z właściwym partnerem, albo odtworzyć lub odrodzić związek, w którym teraz są.

I większość ludzi chciałaby wiedzieć, jaki jest ich cel życiowy, jeśli jeszcze tego nie wiedzą.

Chcieliby doświadczyć wiedzy: "Dlaczego przyszedłem na Ziemię w tym czasie?".

I wielu ma inne problemy. Może to być coś w waszej rodzinie, albo w waszej społeczności. Albo po prostu chcecie, aby NESARA się wydarzyła!

Cokolwiek to jest, przynieście to teraz do przodu.

Zamknijcie oczy lub wpatrujcie się w płynącą wodę...

I zacznijcie twierdzić, że to nie jest coś [w przyszłości], czego pragniecie, ale coś, co już istnieje i co woła do was tak samo, jak wy do niego wołacie.

Jest to absolutnie piękny sposób na uświadomienie sobie, że wasze wyższe dobro chce was w takim samym stopniu, w jakim wy go pragniecie!

Bądźcie otwarci na przyjęcie tej wspaniałej rzeczy lub sytuacji - nowego początku, wewnętrznego lub zewnętrznego uzdrowienia - bądźcie gotowi i otwarci na przyjęcie jej w jakikolwiek sposób dla waszego wyższego dobra.

Chcemy, abyście teraz wezwali swoją drużynę duchową. Po prostu powiedz: "Moje Anioły, moi przewodnicy duchowi, moje wyższe ja, wiem, że zawsze jesteście ze mną, ale usiądźcie ze mną teraz, ponieważ jest to ważne i potrzebuję waszej pomocy.

"Teraz, oto moja wizja" i pokaż im swoją wizję tego, co chcesz stworzyć.

A potem chcesz powiedzieć: "Oczekuję prawdziwego ruchu w tej sprawie! Jeśli muszę zrobić coś na zewnątrz, aby tego zażądać, to pokaż mi, co to jest. "Jeśli muszę skorzystać z jakiejś mądrości, jakiegoś urzeczywistnienia i zrozumienia, którego jeszcze nie mam, to wskaż mi je! "Ty przyprowadziłeś mnie, abym się rozwijał, a ja przyprowadziłem mnie, aby się rozwijać, i tak oto jesteśmy! Zamierzam ucieleśnić tę Transformację - nie zamierzam tylko jej pragnąć."

Tak więc, z zamkniętymi oczami w tej chwili, wyobraź sobie, że to już miało miejsce, cokolwiek to jest.

Spójrz na siebie w dół [w tej wizji] - zobacz, co masz na sobie. Zobacz, gdzie jesteś, na zewnątrz. W pokoju lub na zewnątrz w Naturze, tak jak nasz pisarz jest teraz.

Wyobraź sobie to i ciesz się z tego! Umieść siebie w pełni w tym obrazie! Pamiętaj, że nie widzisz siebie z daleka. Jesteś w sobie. Jesteś w swoim własnym ciele, w tym obrazie.

A jednak coś się zmieniło; coś przeniosło się na wyższy poziom.

Czy potrafisz zaakceptować wzrost i wewnętrzną Przemianę wymaganą, abyś mógł, mogła ją mieć?

Często będzie to uzdrowienie lub uwolnienie energetycznych wpływów, które po prostu nie są tobą.

I zgadzamy się, że może być trudno w niektóre dni wiedzieć dokładnie, gdzie jest to, że trzeba przesunąć, zmienić i uzdrowić.

Tak więc, to dlatego sprowadzacie swoje wyższe ja, kochani. A my jesteśmy w stanie pomóc, jeśli jest to dla was trudne.

Przepływamy energie do was właśnie teraz, aby pomóc wam w pozwoleniu waszej pięknej drużynie duchowej wiedzieć: "Wymagam, aby posunąć się naprzód w tym obszarze, i nie wymagam walki, aby tam dotrzeć!

"To, o co Cię wołam - to, o co wołam od Wszechświata - to wzrastanie poprzez Radość, poprzez spokojną akceptację i poprzez uwalnianie wszelkich zmagań w tym obszarze.

"Nie było mi pisane walczyć. Nie przyszedłem tutaj, aby walczyć! Nie ma teraz takiej potrzeby. Nie teraz, kiedy całe to piękne Światło wlewa się na planetę i przekształca wszystko i wszystkich."

Tak więc, uzyskajcie to uczucie w swoim ciele, kochani, że to już jest! Bardzo ważne.

Robicie ten czas cały czas w swoim stanie snu. Podróżujecie nieustannie w swoim stanie snu.

Czasami poruszacie się w górę i w dół linii czasu, i rozwiązujecie sprawy. Uzdrawiacie rzeczy, kończycie stare kontrakty.

I jeśli jest teraz jakiś stary kontrakt, który powstrzymuje was przed zaakceptowaniem tej pięknej nowej zmiany w waszym życiu, to po prostu go wyciągnijmy!

Jest to piękne, praktyczne narzędzie, którego używamy dość często, ponieważ jest dość potężne.

Wyobraźcie sobie ten kontrakt, ten ślub, przysięgę, obietnicę, umowę - to po prostu wylatuje z waszej przestrzeni serca, z waszych energii, do Fioletowego Płomienia Transformującego Saint Germain i wraca do czystej energii. To już nie może was powstrzymywać.

I chcielibyśmy, abyście powiedzieli: "Jestem teraz wolny! Jestem od tego wolny."

I powiedzcie wszystkim grupom, które kiedykolwiek znaliście, wszystkim jednostkom, które kiedykolwiek znaliście w jakimkolwiek życiu: "Wszystkie umowy, porozumienia, śluby, zobowiązania między nami - wszystko to - rozwiązane teraz, chyba że nadal są na miejscu jako służące mojemu wyższemu dobru i waszemu."

I to, co robicie, drodzy państwo, to uwalnianie się z uścisku starych i pułapek - starych zakleszczonych wzorców z przeszłości.

Mamy wielu ludzi, którzy wysyłają do nas e-maile i pytają: "Jak mogę ominąć to utknięte uczucie, którego doświadczam w tej czy innej dziedzinie życia?".

Oni absolutnie mają rację, że to jest to, co trzyma wielu ludzi z tyłu. Można powiedzieć, że jest to wzorzec utknięcia.

Popracujmy również nad tym... [oferując pracę z energią]

Otwórzcie ręce i puśćcie to, czego nieświadomie się chwytacie. Może myślisz, że to cię ochroni w jakiś sposób.

Może twoja podświadomość czuje, że, "Cóż, to po prostu zawsze było w ten sposób. To stary nawyk. Będę go utrzymywać w miejscu". Otwórzcie ręce i odpuśćcie, podczas gdy my pracujemy z wami energetycznie. Po prostu wyciągamy te stare wpływy, które was powstrzymują.

Wyciągamy ciasne umysły, z którymi byliście wychowywani w wielu życiach - ofiara, strach przed przetrwaniem - wyciągnijcie to teraz.

Wszystko, czego się boicie - przywołajcie to. Przywołaj te emocje... . . .odłączymy je od twojego ducha i wyślemy do Światła. . .

Cudownie! Wydychaj... wydychaj całą tę starą energię.

Wdychajcie nową energię - wyższe Światło, które odwiedza planetę i które jest tak istotne dla waszego Wzniesienia i waszej ewolucji teraz.

Wspaniale, drodzy! Oferujemy ten rodzaj pracy energetycznej w podcaście Abundant Living w każdą 2 i 4 środę miesiąca.

Jeśli wejdziecie na kanał YouTube naszego pisarza, powinniście być w stanie to znaleźć. A jeśli wejdziecie na formularz zapisu do Abundant Living, który znajdziecie na tej stronie w AscensionTimes.com, dostaniecie link i będziecie dobrze poinformowani z wyprzedzeniem, za każdym razem zanim pojawi się [podcast].

[Uwaga: Ta strona będzie ponownie dostępna w czwartek, 10 listopada].

I program Abundant Living istnieje również, drodzy, jeśli chcielibyście bardziej spersonalizowanej pomocy i wsparcia.

Tak więc przywrócimy teraz naszego pisarza i dziękujemy wam za moc waszej obecności w tych dniach, kiedy tak wiele jest ustalane!

COR: Cześć wszystkim! (Przepraszam za szaloną pracę kamery!) Mówi Caroline i chcę, abyście wiedzieli, że program Abundant Living jest dla was.

Jeśli nie chcecie zostać członkami subskrypcji, społeczność jest tam dla was, jak mówili Kolektyw, w każdą 2 i 4 środę miesiąca [poprzez podcast YouTube Live Abundant Living].

I będę otwierać drzwi do nowego programu Abundant Living - poprzednio Grupy Obfitości - w czwartek - 10 listopada.

Więc mam nadzieję, że zajrzycie, a ja będę wysyłać e-maile na ten temat.

Ceny będą niższe, a bonusy naprawdę wspaniałe [przez pięć dni począwszy od czwartku, 10 listopada]. Ale musicie się zapisać do północy w poniedziałek wieczorem, 14 listopada [aby skorzystać z niższych cen i bonusów].

Przesyłam wiele Miłości i wiele błogosławieństw - powiem tylko krótko, że to nauki wewnętrznego uzdrawiania i Przemiany całkowicie przemieniły moje życie, począwszy od lat 90-tych, cofając się o 30 lat.

Byłam w złym miejscu na wielu poziomach i kiedy dowiedziałam się, że istnieją piękne wyższe istoty gotowe nam pomóc i pracować z nami w każdy sposób, i że nigdy nie byliśmy sami, i że absolutnie zasługujemy i możemy pozwolić na obfitość, i zerwać z tymi starymi energetycznymi wzorcami, które nas od tego powstrzymują - byłam zachwycona!

Ponieważ oznaczało to, że [mamy możliwość stworzenia] spełnienia w każdym obszarze życia.

Nie tylko finansową obfitość, nie tylko fizyczne uzdrowienie, ale rodzaj wewnętrznego uzdrowienia, które przywraca was do waszego [autentycznego] Ja.

Tak więc przesyłam wiele Miłości i wiele błogosławieństw - wiem, że dzieje się tak wiele, co jest wymagające w tej chwili. Ale grupa taka jak ten program prezentuje może wiele dla was odwrócić, z dużą ilością specjalistycznego wsparcia, tak długo jak chcecie.

I tak, dużo Miłości i namaste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz