piątek, 21 października 2022

Dramatyczne filmy z UFO nad Pacyfikiem zostały ujawnione


 

Seria dziwnych incydentów z UFO nad Pacyfikiem tego lata została uchwycona na wideo i w nagraniach kontroli ruchu lotniczego po obserwacji przez dziesiątki pilotów.

Doświadczeni kapitanowie i jeden były pilot F-18 powiedzieli DailyMail.com, że widzieli jasne światła poruszające się w wydłużonych kręgach lub "torach wyścigowych" przez wiele godzin wysoko na niebie, gdy lecieli na trasach z Japonii i Hawajów w kierunku zachodniego wybrzeża USA w sierpniu i wrześniu.
Video Player
00:00
00:09

Incydenty zostały zgłoszone do FAA, a badacz uzyskał dramatyczne audio pilotów zgłaszających dziwne obserwacje do Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego w Los Angeles (ARTCC).

Piloci próbowali również filmować ze swoich kokpitów grupę od trzech do pięciu jasnych obiektów, które wydawały się latać w obszarze nieba, gdzie znajduje się "gałka" konstelacji Wielkiego Dippera.

Niektórzy ze świadków powiedzieli DailyMail.com, że teraz ich pracodawcy każą im milczeć i apelują o lepsze procedury zgłaszania spotkań z "niezidentyfikowanymi zjawiskami powietrznymi". (UAPs).

 

A graphic shows the location and dates of the several reported UFO sightings, mainly in the Pacific Ocean, that occurred in August and September of this year
 
Grafika przedstawia lokalizację i daty kilku zgłoszonych obserwacji UFO, głównie na Pacyfiku, które miały miejsce w sierpniu i wrześniu tego roku.
Sześć różnych linii lotniczych lecących w kierunku USA widzi możliwe obserwacje UFO.
 
Pilot Chris Van Voorhis, 63, told DailyMail.com he saw between three and five objects, far brighter than the stars around them, fading in and out with no discernable pattern and moving in a 'race track' circular motion, while he was flying from Honolulu to Los Angeles in August

Pilot Chris Van Voorhis, lat 63, powiedział DailyMail.com, że widział od trzech do pięciu obiektów, znacznie jaśniejszych od otaczających je gwiazd, pojawiających się i znikających bez wyraźnego wzoru i poruszających się ruchem okrężnym po "torze wyścigowym", podczas gdy leciał z Honolulu do Los Angeles w sierpniu.


Dwóch pilotów można usłyszeć w nagraniach ARTCC z 18 sierpnia, uzyskanych na podstawie Freedom of Information Act przez Bena Hansena, byłego agenta FBI i gospodarza programu Discovery+ "UFO Witness".

'Mamy tutaj kilka samolotów na naszą północ i on kręci się w kółko, na znacznie wyższej wysokości niż my. Jakieś pomysły, czym one są?' Mark Hulsey, pilot lecący czarterowym odrzutowcem Gulfstream u wybrzeży Los Angeles odezwał się przez radio.

'Uh, nie, nie mam' - odpowiedział zdumiony kontroler. 'Nie wchodzisz w żadną [wojskową] przestrzeń powietrzną ani nic. Nie jestem pewien.

Pilot opisał, że widział tam 'może trzy samoloty', po czym zadzwonił do ARTCC 23 minuty później, stwierdzając, że 'jest ich teraz chyba siedem' i szacując, że są 'co najmniej 5 lub 10 000 stóp nad nami'.

Poproszony przez kontrolera o rozwinięcie tematu, zdenerwowany Hulsey dodał: "Po prostu chodzą w kółko". Byłem pilotem F-18 w Korpusie Piechoty Morskiej i mówię ci, robiłem wiele przechwyceń, nigdy nie widziałem czegoś takiego".

W pewnych porach dnia satelity mogą odbijać słońce i jawić się pilotom jako jasne światła na niebie. Jednak eksperci lotniczy twierdzą, że ich zdaniem ruch kołowy i czas trwania obserwacji - niektóre przez wiele godzin - wykluczyły satelity.

Chris Van Voorhis, lat 63, powiedział DailyMail.com, że widział od trzech do pięciu obiektów, znacznie jaśniejszych niż gwiazdy wokół nich, zanikających i znikających bez wyraźnego wzoru i poruszających się ruchem kołowym "na torze wyścigowym", podczas gdy leciał z Honolulu do Los Angeles w sierpniu.

Van Voorhis, który latał od 14 roku życia i ma 32 000 godzin doświadczenia, powiedział, że obiekty wydawały się być na orbicie Ziemi lub nawet dalej w przestrzeni kosmicznej, biorąc pod uwagę ich stałą pozycję w pobliżu konstelacji Wielkiego Dippera, gdy leciał nad oceanem przez wiele godzin.

'Inne linie lotnicze mówiły, Hej, czy widzicie to, co my widzimy?' powiedział pilot-weteran.

'Były to światła, które włączyłyby się bardzo jasno, zobaczyłbyś, że się poruszają, a następnie zgasły.

'To musiało być na bardzo, bardzo wysokiej orbicie, a właściwie nawet w przestrzeni kosmicznej dość daleko od czegokolwiek, co byłoby satelitą, ponieważ za każdym razem, gdy to widzieliśmy, było to w prawym dolnym rogu Wielkiego Chochlika, bez względu na to, gdzie byliśmy na świecie.

'Trwało to przez tak długi czas, że faktycznie stało się nudne, prawie.

'Jeśli był to [system satelitarny Elona Muska] Starlink, lub coś w tym stylu, to będzie poruszać się w sposób liniowy, a wszystkie z nich będą poruszać się w tym samym kierunku. Te nie były. Poruszały się w różnych kierunkach".

Van Voorhis powiedział, że jego pracodawca, którego DailyMail.com nie zdecydował się wymienić, powiedział mu, aby 'przestał i zaprzestał' nawet wspominać o tym incydencie publicznie, i że obawiał się, że jego praca może być zagrożona za zgłoszenie swojej obserwacji.

Gulfstream captain and former F-18 pilot Mark Hulsey's saw a UFO sighting on August 18 by Santa Catalina, an island off the LA coast

Kapitan Gulfstream i były pilot F-18 Mark Hulsey's widział UFO 18 sierpnia nad Santa Catalina, wyspą u wybrzeży Los Angeles.

This image shows the brightness of the UFO compared to the three circled stars, which are much dimmer

Ten obraz pokazuje jasność UFO w porównaniu z trzema zakreślonymi gwiazdami, które są znacznie ciemniejsze

Two UFOs (also called UAPS - unidentified aerial phenomena) are seen in this photo, grabbed from a video of the encounter

Dwa UFO (nazywane również UAPS - niezidentyfikowane zjawiska powietrzne) są widoczne na tym zdjęciu, pobranym z nagrania wideo ze spotkania

Hansen zebrał relacje pilotów Southwest Airlines, Hawaiian Airlines i innych pomiędzy 6 sierpnia a 23 września, którzy twierdzą, że widzieli te same światła na niebie co Van Voorhis.

'Wielu z tych pilotów jest bardzo pewnych, że światła nie zmierzały tylko w jednym kierunku, ale w obu kierunkach, co jest bardzo nietypowe dla satelitów.

'W przypadku Marka szły z północy, a następnie faktycznie przechodziły nad jego jednostką, gdzie musiał dźwigać szyję, aby zobaczyć je z czaszy.

'Widziało je nawet 15 różnych lotów komercyjnych. I co najmniej sześciu pilotów jest gotowych pójść na rekord z ich nazwiskami i wszystkim, jeśli zostanie poproszony o to przez jakiekolwiek agencje śledcze.

'W tym przypadku mamy globalne zjawisko od tak daleko na zachód jak Japonia, do tak daleko na wschód jak prawdopodobnie Miami. Cokolwiek to jest, piloci widzą to z połowy świata'.

Ale Hansen powiedział, że obecnie nie ma odpowiedniego procesu zgłaszania takich obserwacji - nawet dziwnych obiektów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa komercyjnych linii lotniczych.

'Cywilni piloci nie mają zorganizowanego, solidnego procesu, który jest im publicznie udostępniony, gdzie mogą zgłaszać UAP,' powiedział DailyMail.com.

'Powodem, dla którego piloci nie zgłaszają przede wszystkim jest to, że nie sądzą, że FAA podejmie odpowiednie działania, lub co gorsza zostaną wyśmiani'.

Rzecznik FAA powiedział DailyMail.com: 'Federalna Administracja Lotnictwa dokumentuje obserwacje Niezidentyfikowanego Zjawiska Lotniczego (UAP) zawsze, gdy pilot zgłasza je do placówki kontroli ruchu lotniczego.

'Jeśli raport pilota można potwierdzić informacjami pomocniczymi, takimi jak dane radarowe, jest on udostępniany grupie zadaniowej UAP' - jednostce Departamentu Obrony, która bada UFO, obecnie oficjalnie nazywanej All-domain Anomaly Resolution Office.

Raport Dyrektora Wywiadu Narodowego z 2021 roku ostrzegał, że "UAP zagrażają bezpieczeństwu lotów i, być może, bezpieczeństwu narodowemu" z powodu 11 bliskich spotkań lotników marynarki wojennej z nieznanymi obiektami.

Van Voorhis' powiedział, że obserwacje UFO są dość powszechne wśród pilotów.

'Spośród moich znajomych pilotów, co najmniej 50% widziało jakiś rodzaj anomalii', powiedział.
 

Two of the pilots can be heard in ARTCC recordings from August 18. 'We've got a few aircraft to our north here and he's going around in circles, much higher altitude than us. Any idea what they are?' Mark Hulsey radioed in

Two of the pilots can be heard in ARTCC recordings from August 18. ‘We’ve got a few aircraft to our north here and he’s going around in circles, much higher altitude than us. Any idea what they are?’ Mark Hulsey radioed in

'Uh, no, no I do not,' the baffled controller responded. 'You're not entering any [military] airspace or anything. I am not sure'
‘Uh, no, no I do not,’ the baffled controller responded. ‘You’re not entering any [military] airspace or anything. I am not sure’

Incydenty zostały zgłoszone do FAA, a badacz uzyskał dramatyczny dźwięk pilotów zgłaszających dziwne obserwacje do Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego w Los Angeles (ARTCC)


Sierpniowa obserwacja nie była jego pierwszą. W lutym 2004 roku podczas lotu dla japońskich linii lotniczych Jalways powiedział, że wraz z załogą innego samolotu widział trzy 'dyski' zstępujące spoza atmosfery, 'zatrzymujące się' w środku powietrza, następnie nagle obracające się o 30 stopni, zachowując swoją trójkątną formację i wystrzeliwujące poza horyzont z prędkością tysięcy mil na godzinę.

'Wracałem z Japonii do Honolulu. Byliśmy na wysokości 39 000 stóp, przechodząc przez Ocean Spokojny. Była 5:30 rano czasu lokalnego. Coś przykuło moją uwagę z lewej strony samolotu. Były tam trzy duże dyski', powiedział.

'Były na tyle wysoko w atmosferze, że odbijały światło ze słońca, które jeszcze nie wzeszło.

'Nadleciały w trójkątnej formacji i zatrzymały się. Obróciły się w formacji, nie zakręciły ani nic takiego, nic aerodynamicznego, po prostu się obróciły. A potem wystartowali nad horyzontem.

'To nie było tak, że przyspieszyli. Po prostu mieli prędkość i zniknęli nad horyzontem. Cała sprawa trwała około 15 sekund.

'Samolot przed nami też to widział. Powiedzieli 'czy zamierzacie komuś powiedzieć?', a my odpowiedzieliśmy 'nie'.

Kapitan Gulfstream i były pilot F-18 Hulsey 18 sierpnia obserwował UFO nad Santa Catalina, wyspą u wybrzeży Los Angeles.

Słynne, lotnicy US Navy z lotniskowca USS Nimitz ścigali w 2004 roku UFO w kształcie 'tic tac' w pobliżu wyspy Santa Catalina.

Tic tac uniknął asa Top Gun, komandora Davida Fravora, manewrując i przyspieszając w sposób, który wydawał się przeczyć prawom fizyki. Następnie zniknął przed zadziwiającym ponownym pojawieniem się 40 mil dalej w czasie krótszym niż jedna minuta, w punkcie CAP lotnika, miejscu rendezvous znanym tylko przez pilota i jego dowódcę.

W lipcu 2019 roku, w tym samym rejonie, wiele dziwnych obiektów przez kilka dni nękało okręty wojenne amerykańskiej marynarki wojennej.

Pentagon twierdził, że były to drony, ale nie mógł potwierdzić pochodzenia ani operatorów jednostek. Źródło bliskie dochodzeniu w sprawie incydentu powiedziało DailyMail.com, że pobliski chiński statek towarowy o nazwie Bass Strait, uważany za sprawcę, został przeszukany bez śladów dronów.

**By DailyMail

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz