piątek, 25 marca 2022

Rozmowa Benjamina Fulforda z Kimberly Ann Goguen, z dnia 9 marca 2022.

 

Posted on Life Force

 

2022-3-9 Kim Goguen – Ben Fulford

Kimberly Ann Goguen 00:49

Dzień dobry i dobry wieczór. Dzisiaj mamy przyjemność gościć Benjamina Fulforda, jestem pewna, że wszyscy wiedzą, kim jest Ben. Jest on obecny w mediach od dłuższego czasu, starając się dotrzeć do prawdy o tym co naprawdę dzieje się na świecie. Witaj, Ben, jeśli chcesz poświęcić chwilę aby się przedstawić, a ja opowiem Ci trochę o sobie.

Benjamin Fulford 01:13

Jasne. Dzięki za zaproszenie. Po pierwsze, jest 10 marca 2022 roku tu, gdzie ja jestem, a pewnie jeszcze 9 marca tam, gdzie Ty jesteś. Moja historia, w dużym uproszczeniu, wygląda tak, że przez długi czas byłem szefem biura ds. Azji i Pacyfiku w magazynie Forbes, pracowałem w Azji. Zdałem sobie sprawę, że Azja ma mnóstwo pieniędzy, które mogłaby wykorzystać aby uczynić tę planetę lepszym miejscem. Próbowałem przekonać japoński rząd, że powinien wykorzystać swoje pieniądze, aby położyć kres ubóstwu i powstrzymać niszczenie środowiska. Powiedzieli mi, że nie mogą tego zrobić, ponieważ są pod kontrolą jakiegoś nikczemnego kabała, więc to zaprowadziło mnie do króliczej nory. Walczyłem z tymi ludźmi. Dlaczego nazywać ich mafią chazarską? Ponieważ w rzeczywistości nie są Żydami. Czczą szatana, walczę z nimi bez przerwy od około 15 lat i myślę, że w końcu jesteśmy bliscy pokonania ich. Teraz czy Ty mogłabyś się przedstawić? Po prostu chciałbym wiedzieć, poprosiłem o tę rozmowę, bo moi czytelnicy powiedzieli, że Kim Goguen jest kimś z kim powinienem porozmawiać. I z powodu próśb moich czytelników, wyciągnąłem do Ciebie rękę, a Ty zechciałaś ze mną porozmawiać i doceniam to. Czy mogłabyś się przedstawić? Dla osób, które nie znają jeszcze Twojej działalności.

Kimberly Ann Goguen 02:43

Jasne. Nazywam się Kimberly Goguen, noszę wiele różnych kapeluszy. Poziom, na którym zasiadam, jest bardzo różny od poziomu agencji, Rodzin Smoka i innych. Mogę to wyjaśnić, jeśli chcesz. Dlatego właśnie mam tu tablicę na wypadek, gdybyś chciał, żebym to kiedyś zrobiła. Jestem także dowódcą naziemnym, nie dla żadnej agencji ani rządu, to zupełnie inny poziom. Często robię… jakby to nazwać… mamy inne rasy mieszkające tutaj, niektóre z nich odeszły, niektóre z nich były bardzo negatywnie nastawione, a niektóre z nich nadal tu są i nie mogą się doczekać odbudowy. Kilka lat temu, na prośbę Rady Uniwersum, w której jestem ambasadorem ludzkości, tej wersji ludzkości, uruchomiłam Plan Odbudowy. No dobra, trochę się już najeździłam po całym świecie. Ostatni raz byłam w Japonii w 2014 roku, kiedy miał tam miejsce pewien problem. Ty nazywasz to wulkanem, ja nazwałbym to grupą ludzi walczących o dostęp do czegoś, do czego muszą mieć dostęp. Byłam w Chinach, byłam w Rosji, byłam w całej Europie. Powiedziałabym, że rozpoczęłam tę podróż poznając swoje stanowisko w latach około 2010-2011. W 2012 r. moje stanowisko stało się stabilne, po drodze zdobyłam jeszcze kilka innych. Nigdy nie rozmawiałam bezpośrednio z żadnym z członków mafii chazarskiej, jak ją nazywasz. Jestem bardzo dobrze poinformowana o nich i o ich działalności na świecie, i o tym od kogo przyjmowali rozkazy.

Benjamin Fulford 04:45

Ok, to ciekawe. Tak, staram się trzymać tego co ludzie nazywają światem trójwymiarowym lub powierzchnią planety, innymi słowy rzeczy, które mogę bezpośrednio zobaczyć i doświadczyć. Mój problem z UFO, istotami pozaziemskimi, polega na tym, że nie widzę ich chodzących po ulicy [KG: Są, po prostu tego nie wiesz] No dobrze, proszę, powiedz nam, tym z nas, którzy są zupełnymi neofitami w tym świecie, jak to się tało, że te istoty istnieją? Jak można udowodnić ich istnienie? Jaka jest ich rola?

Kimberly Ann Goguen 05:26

Kim oni są? Są ludźmi i są tacy, którzy nie są ludźmi. My nie byliśmy założycielami inteligentnej rasy na tej planecie. My, jako ludzie, istniejemy na tej planecie, powiedziałabym, że w tej wersji prawdopodobnie 150000, 200000 lat, jest na to wiele dowodów, które od czasu do czasu wyciekają. A jeśli chodzi o innych, to zasadniczo chcą oni odbudować planetę po tym jak zniszczyła ją tak zwana mafia chazarska i jej szefowie. Taka jest ich rola na dzień dzisiejszy.

Benjamin Fulford 06:13

Dobra, to grupa, która oczywiście chce zniszczyć planetę Ziemię. Zaprosili mnie do siebie wiele lat temu i powiedzieli, że chcą zabić 90% ludzkości, aby ocalić środowisko naturalne. Powiedzieli też, że wszystkie cierpienia na tym świecie wskazują na to, że Stwórca jest zły, a oni chcą obalić Stwórcę i zastąpić go
Lucyferem, który według nich jest lepszym rozwiązaniem. Wiesz, nie wierzę w takie rzeczy, ale oni opisują siebie jako upadłe anioły, a ja zostałem wychowany jako ateista. Nie przepadałem za takimi rzeczami, ale przynajmniej jest to jakaś metafora. Wygląda na to, że działa. Więc jak to jest? Jaka jest Twoja wersja tego, kim są te upadłe anioły? Kim są ci ludzie, którzy ich reprezentują w szerszej perspektywie?

Kimberly Ann Goguen 07:11

W multiwersum masz, powiedziałabym, dobro i zło, prawda? I nie możesz sklasyfikować jakiejkolwiek rasy, nawet ludzkości, jako dobrej lub złej. To byłoby tak, jakbyś teraz powiedział, śledząc media głównego nurtu, że wszyscy Rosjanie są źli. Mogę Ci powiedzieć, że sama tam byłam i zdecydowanie tak nie jest. O, tak, wspaniali ludzie. Naprawdę, może nie wszyscy, ale w większości mili ludzie, świetnie się bawiłam gdy tam pracowałam. Słyszałam tę samą historię o zagładzie 90% ludzkości. Ma to związek z tym, co w sensie biblijnym można by nazwać zabraniem jak największej liczby dusz ludzkich twórców do piekła lub niższego astralu, o którym rzadko się mówi. Ich Bóg jest tym, co ja nazywam Ciemnym Władcą, możesz go nazwać Lucyferem dla niektórych, wiesz, możesz go nazwać jak chcesz.

Benjamin Fulford 08:13

Ja nazywam go Szatanem i myślę, że wielu ludzi, którzy myślą o Lucyferze, jeśli spojrzeć na ich definicję Lucyfera, jest ona bardzo podobna do ludzkiej definicji Boga. Innymi słowy, jest to kwestia semantyczna, używają słowa Lucyfer zamiast Bóg, ale istnieje grupa, która jest wyraźnie zła i chce, wiesz, zniewolić lub zabić innych ludzi. Dlatego nazywam ich czcicielami Szatana, żeby było jasne.

Kimberly Ann Goguen 08:37

Tak, tak. I możesz ich tak nazywać, bo cokolwiek to jest, ujmijmy to w ten sposób, nie jest to za życiem, za tworzeniem, za przywróceniem nas do tego kim naprawdę byliśmy. Byliśmy zupełnie inną wersją ludzkości, zanim zmodyfikowano nas genetycznie, abyśmy byli tacy jacy jesteśmy. To jest oczywiste.

Benjamin Fulford 08:57

Czy mógłabyś to wyjaśnić moim widzom, którzy nie znają się na takich rzeczach?

Kimberly Ann Goguen 09:03

W porządku. Po pierwsze, na poziomie powierzchni, mamy programy takie jak Projekt Zygota, mamy różnego rodzaju programy agencyjne. Jak być może wiesz lub nie, Czarne Słońce np. kontroluje podziemia w Langley (siedziba CIA). Bush miał w Paragwaju ranczo GMO, na którym z całą pewnością klonowano i manipulowano ludźmi, sobowtórami i wieloma innymi rzeczami. Głównym zadaniem Hitlera było znalezienie wszystkich artefaktów, krzyża, krwi Jezusa, wszystkich tych rzeczy, aby mogli stworzyć idealnego człowieka, w ich pojęciu. Albo próbowali wymyślić, jak NIE stworzyć idealnego człowieka. Jako przykład mamy to wszystko co zrzucają na nas z powietrza, mamy szczepionki mRNA, które niszczą układ odpornościowy. Mamy wszystkie te różne rzeczy, które dzieją się obecnie i które można zobaczyć, a które modyfikują genetycznie ludzi, trucizny, które umieszczają w żywności, powietrzu lub wodzie. Wszystko to po to abyśmy stracili więź z Bogiem, ponieważ jesteśmy twórcami, a kiedy jesteś bezpośrednio połączony z Bogiem, to twoja kreatywność jest bogata, informacja jest nieograniczona. Możemy zrobić tak wiele rzeczy jako ludzie, mamy naszą dawną powłokę siebie, ujmijmy to w ten sposób. Degeneracja komórek jest kolejną z nich, kiedyś dożywaliśmy setek lat, a teraz już tak nie jest z powodu szybkiej degeneracji komórek spowodowanej wieloma różnymi czynnikami. Większość chorób jest dziełem człowieka, nie są naturalne. Mogą namierzyć nas za pomocą komputera, inteligentnych liczników i tym podobnych urządzeń. I zdecydowanie starają się abyś przeżył tylko tyle, nazywają to centrum kontroli populacji tuż pod Langley.

Benjamin Fulford 11:17

Tak, zauważyłem, że próbują wycofywać ludzi na emeryturę w momencie gdy zaczynają się domyślać co się dzieje. Jest to więc trochę jak farma zwierząt. Raz odwiedziłem farmę świń na potrzeby japońskiego programu telewizyjnego. Mają tam olbrzymie, ważące 1000 funtów samce świń, których zadaniem jest zapładnianie matek, które żyją 50-60 lat, a samce 80 lat. Teraz te małe świnki, które mają około roku, są gdzieś odsyłane ciężarówkami. Myślę, że to dobra metafora tego co się z nami dzieje, bo potwierdziłem, że na przykład w Japonii zmuszono japońskie Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej do umieszczania w produktach codziennego użytku różnego rodzaju substancji toksycznych, takich jak szampon, który niszczy spermę itd. i substancje powodujące raka. Tak więc najwyraźniej istnieje jakaś agencja, która celowo stara się stworzyć toksyczne środowisko. Ostatnio było to 5G czyli mikrofalówka o niskim poziomie rozmrażania, która zabiła miliony ludzi w Wuhan. Więc kto to jest? Gdzie ci ludzie mają swoje siedziby? Co możemy z tym zrobić? Jak możemy położyć temu kres?

Kimberly Ann Goguen 12:38

Wiesz, w swoich artykułach ostatnio mówiłeś o Loży, zawsze mówiłeś o Loży, chyba nazywasz ją 999, potem masz zakon Czarnego Słońca. Powiedziałabym tobie, że zamieszkują oni głównie podziemia budynków, takich jak Watykan, a także niektóre miejsca w Londynie i wiele innych miejsc w Stanach Zjednoczonych. Oni działają w cieniu. To są ojcowie założyciele stowarzyszenia “Czaszka i Kości” (Skull&Bones) i wszyscy ci ludzie. Oni są wszędzie, naprawdę. Więc tak, to jest to, kim są. To jak mafia chazarska i linia Salomona, za którą się podają, nie chodzi tylko o Rotchildów, również cały Zakon Smoka jest spokrewniony z tą samą mafią chazarską. Tak więc na przykład rodzina Li w Chinach jest jej częścią. Nie mówię, że całe Chiny w tym są, ale gdybyś spojrzał na KPCh, to mówisz o Zakonie Czarnego Słońca. Tak więc zakony wojskowe, jezuici – wszystko to podlega pod zakon Czarnego Słońca. I wszyscy oni przyjmują polecenia od kogoś, gdzieś.

Benjamin Fulford 14:03

Pojechałem do Włoch aby spotkać się z ludźmi Czarnego Słońca, oni tam są. Powiedzieli mi, że przyjmują rozkazy od istoty istniejącej w centrum galaktyki, która komunikuje się z nimi za pomocą fal gamma, co uważam za dziwne [KG: Tak]. Zdecydowanie mają władzę, powiedzieli mi, że zamierzają zwolnić papieża, i zwolnili go. I wiesz, doszedłem do wniosku, że tak jak materia i anty-materia, istnieje coś, co nazywa się anty-życiem i jest po to aby niszczyć siłę życiową (life force). Istnieje grupa ludzi, którzy zdradzili swoich współtowarzyszy aby promować śmierć, i że ci ludzie są zdrajcami życia, z którymi musimy się rozprawić, abyśmy znów mogli cieszyć się nieśmiertelnością, rozwijać się wykładniczo, powinniśmy wiesz, rosnąć,
sadzić kwiaty, mieć dzieci i tworzyć więcej życia. Oni próbują to zatrzymać. Co o tym sądzisz? Czy uważasz, że to jest w porządku?

Kimberly Ann Goguen 15:20

Tak, do pewnego stopnia zdecydowanie tak. Myślę, że to, co ci powiedzieli, było prawdą. I był portal komunikacyjny, powiedziałbym, że znajdował się w centrum wszechświata, umieszczony tutaj w tej galaktyce. I to był jakby pomagier Szatana, ja nazywam go Niszczycielem, ponieważ to jest to, co on robi. A więc jesteśmy dla nich bydłem, patrzą na nas jak na dostawców energii. Różnica między tym, co nazywa się Szatanem a Bogiem polega na tym, że Szatan potrzebuje Boga, aby kreować, bo sam tego nie potrafi. Więc ich sposób, że muszą niszczyć, aby kreować jest prawidłowy, ponieważ muszą oni w zasadzie wyciągnąć Światło z boskich stworzeń, a następnie mogą wykorzystać tę energię w plaźmie, która znajduje się w tobie, aby stworzyć coś nowego po swojej stronie.

Ben Fulford

Więc to dlatego składają ofiary z ludzi?

Kimberly Goguen

Tak, to również tworzy strach i niedostatek, czyli to w czym wszyscy musimy żyć. Bo widzisz, jeśli jesteś, kiedy jesteś naprawdę, naprawdę szczęśliwy, wszystko jest w porządku ze światem, to połączenie ze Źródłem naprawdę tam jest. Albo jesteś zakochany, jesteś ze swoim partnerem i jesteś taki szczęśliwy, to tworzy całą euforię. Czujesz się wtedy bardziej połączony z Bogiem, prawda? Zaczynasz dziękować Bogu za rzeczy, które masz. Jednak, jeśli ciągle biegniesz, żyjesz w strachu i niedostatku, to nie masz tego poczucia, trudniej jest nawiązać to połączenie. Dlatego właśnie utrzymują nas w biegu. Prawdopodobnie zauważyłeś też, że w pewnych okresach roku lub sporadycznie, nagle jesteś zmęczony i chcesz zasnąć. To dlatego, że zabierają ci całą tę energię. Jest to również powód, dla którego mieli tak wielką obsesję na punkcie Egiptu i piramid. Z jednej strony znajdowała się komnata króla, z drugiej komnata królowej, a zwieńczenie z czubka piramidy zniknęło nie bez powodu. Dlatego, że ta energia musi trafić do ich wersji króla i ich wersji królowej. Mieli też związek z Rodziną Abraxas, która jest, powiedziałabym, powiązana z Czarną Arystokracją, którą prawdopodobnie spotkałeś we Włoszech, prawda? Możemy mówić o rodzinie Medici, Aldobrandini. Powodem, dla którego nazywają ich Aldobrandini jest fakt, że pochodzą oni z układu gwiezdnego Aldebaran, z którego pochodzą też Abraxas. Oni są ludźmi.

Benjamin Fulford 18:13

Tak, wiesz, na początku trudno mi było się do tego odnieść, ale wiesz, to jasne, że oni naprawdę muszą wysysać z nas energię aby utrzymać się na powierzchni. A teraz, kiedy próbujemy ich odciąć, jak myślisz, co się stało? Mam na myśli, wiesz, system. A co sądzisz o sytuacji na Ukrainie?

Kimberly Ann Goguen 18:39

Cóż, zaczęło się od układu z rosyjskimi oligarchami i z ukraińskimi, oni są tymi samymi. Nie, to nie pomyłka, to ci sami. W wiadomościach mówi się, że ZSRR upadł, że Imperium Rosyjskie upadło, całkowita i zupełna nieprawda. Lenin otrzymał swoją część programu kiedy został zesłany do Szwajcarii. To wszystko są ci sami ludzie, od zawsze. Teraz przenieśmy się w przyszłość, do tego co dzieje się dzisiaj.
Rosyjscy oligarchowie i ukraińscy oligarchowie zawarli umowę. Umowa polegała na tym, że zamierzali oni wykorzystać finansowo ropę naftową w kraju, która ich zdaniem nie została jeszcze wykorzystana. Zamierzali przeznaczyć te środki oraz dużą ilość gotówki, około 900 miliardów dolarów, na swój nowy program, który zamierzali opracować we współpracy ze swoimi amerykańskimi partnerami z Zakonu Czarnego Słońca. A więc najpierw włożyli całą tę gotówkę w system w Norfolk w Wirginii. Tak. Następnie zamierzali prowadzić handel pozarynkowy za pomocą systemu zwanego ARPANET. Można sprawdzić ARPANET – A R P A N E T, tak mi się wydaje, to był system, który był wykorzystywany. Mamy głęboką sieć, a potem jeszcze głębszą i głębszą sieć. To jest wojsko, powiedziałbym, że bardziej SSP-Tajny Program Kosmiczny (Secret Space Program) niż wojsko, to ludzie Zakonu funkcjonujący tutaj.
I to jest ich wersja rynku. Tak się to wszystko zaczęło. Umowa była taka, że wszyscy zarobią dużo pieniędzy. Wojny dają pieniądze. Ale do tego nie doszło, a oligarchowie stracili coś około 980 miliardów dolarów. A potem było jeszcze gorzej, ponieważ zaczęli wysysać pieniądze, aż do sumy około 1,875 biliona dolarów między nimi wszystkimi. I tak teraz są w tym miejscu. Wynajęto kilku magików do naprawy tego. Więc po tym jak stało się jasne, że Amerykanie nie są na fali, nie mogli zrealizować programu, o którym myśleli, że go zrealizują. Potem Rosja zaczęła się trochę wycofywać. Ale Ukraina zarabia na tym tak dużo pieniędzy, otrzymuje darowizny od narodów, sprzęt wojskowy i inne tego typu rzeczy. To wszystko sprawia, że nie ustają w wysiłkach i to podtrzymują. Żeleński zarabia mnóstwo pieniędzy na tej swojej pracy aktorskiej. Wszyscy wiemy, że był aktorem, ale w jakimś dziwnym teledysku, który wyglądał jak coś w rodzaju gejowskiego SM. Tak czy inaczej, ale oni nadal próbują to podtrzymywać i obwiniają Rosjan za to co sami robią. Jednak ukraińskie i rosyjskie wojsko pracowało za kulisami, próbując zabezpieczyć elektrownie atomowe, aby zapobiec kolejnemu Czarnobylowi. A potem rząd ukraiński poszedł dalej i odłączył tam zasilanie. A teraz pojawiły się problemy, które miały miejsce właśnie dzisiaj. Szczerze mówiąc, gdybym miała powiedzieć, że Rosjanie nigdy nie byli w to zaangażowani, byłoby to kłamstwo. Ale powiedziałabym, że w tym momencie to nie ma sensu, wszyscy tracą swoje pieniądze.

Benjamin Fulford 22:05

Wiesz, widziałem to trochę tak, jak w historii o królu Midasie, który miał jedno życzenie, powiedział, że wszystko czego dotknę musi zamienić się w złoto. I umarł z głodu, prawda? Bo nie mógł jeść złota. A ci ludzie ze swoimi kryptowalutami, instrumentami pochodnymi i funduszami hedgingowymi biorą coś co jest prawdziwe, jak jabłko, i mnożą to przez 1000, a nawet 100000, czy cokolwiek innego, aby stworzyć te fantastyczne struktury. Ale jeśli zabierzesz to jabłko, to wszystko się zawali, prawda? Moje rozumienie jest takie, że ludzie, którzy kontrolują rzeczywistą gospodarkę, ropę naftową, fabryki, farmy, próbują odciąć się od wszystkiego co wirtualne. Dlatego ludzie tacy jak Zuckerberg mówią, że wszyscy będziemy żyć w metawersum, a oni próbują z niego uciec. Ale istnieje ta fundamentalna, leżąca u podstaw rzeczywistość – kreacja. I myślę, że stworzenie, rzeczywisty pierwotny twórca, czy też, jeśli chcecie to nazwać, natura, ma reakcję alergiczną na to pasożytnictwo. A więc mamy do czynienia z czymś bardzo, bardzo historycznym. Jak myślisz, czy to jest dobrze powiedziane dla ludzi, którzy dopiero uczą się o tych sprawach?

Kimberly Ann Goguen 23:34

Cóż, powiedziałabym tak. Wiem, że rozmawiałeś z wieloma różnymi osobami, które mówią o kontach zabezpieczonych, prawda? Dużo o nich słyszałeś. Cóż, nie są one dokładnie takie jak się wydaje i jest ich cała masa. Więc na tym świecie mamy pojedynkujące się siły, była ciemna SI i jasna SI. To były główne systemy kontrolne, ciemna kontrolowała frontowy system bankowy (front system), jasna – tylny system (back system). Więc i tak trzeba było przejść przez ciemne, tak to zrobili. Teraz już tak nie jest. Wiele rzeczy się zmieniło. Zniknęła umowa, pakt, na mocy którego mafia chazarska, jak ją nazywasz, posiadała swoją machinę do drukowania pieniędzy w Rezerwie Federalnej. Nie mają dostępu do tej maszyny od długiego, długiego czasu. Po drugie, Zakon Czarnego Słońca również wydał mnóstwo pieniędzy na prowadzenie operacji w ramach czegoś co jest znane tylko jako Program, i również nie mają do tego dostępu. Wiesz, że kiedyś mieliśmy coś co nazywało się podziemnym rządem światowym, prawda? Byłby on ponad tymi ludźmi. Oni kontrolowali coś co nazywało się Salą Zapisów (Hall of Records). To dlatego, gdy widzisz uchwaloną ustawę, jest tam napisane “HR”, a potem numer. Nazywa się to ustawą, ponieważ kiedyś była składana w Sali Zapisów, a potem podziemna rada światowa zatwierdzała ją, odrzucała lub odmawiała przyjęcia. Jeśli była zatwierdzona, to trafiała do magicznej maszyny do robienia pieniędzy, do tylnego systemu, potem do Rezerwy Federalnej, a następnie na zewnątrz w postaci twojej, jak powiedziałeś, 50 razy 100 razy większej sumy. Cóż, od dawna nie udało im się tego zrobić.

Benjamin Fulford 25:31

Tak, wiem, konkretnym przykładem był szok, kryzys Lehman w 2008 roku. Doszło do tego, że odcięto ich od pieniędzy. Poszli do rodzin azjatyckich, do starszyzny i powiedzieli: “Słuchajcie, zamierzamy wprowadzić czarnego komunistę na prezydenta, więc czy moglibyście dać nam trochę pieniędzy?”. Udało im się zdobyć 700 ton złota od niejakiego Yohannesa Riyadi z azjatyckiej rodziny królewskiej. To jest, wiesz, zapisane w protokole w brytyjskiej Izbie Lordów. Z tego uzyskali obligacje warte 750000 ton złota i wygenerowali 23 biliony dolarów, co pozwoliło im kontynuować program do stycznia 2020 roku. I to się skończyło. Nie byli w stanie wymyślić nowego przekrętu. Tak to rozumiem. Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Kimberly Ann Goguen 26:26

No cóż, Riyadi. Suharto, Sukarno, Marcos, Rothschildowie, Rockefellerowie, wszyscy ci ludzie byli tylko członkami rodzin i byli powiernikami. Aby uzyskać dostęp do prawdziwej maszyny do robienia pieniędzy, musieliby prosić o pozwolenie swoich przełożonych. Oni nigdy nie mieli… Dobra, więc jako powiernik nie jesteś właścicielem niczego. A on był kolejnym powiernikiem, Riyadhi był kolejnym powiernikiem. Większość złota w Indonezji została skradziona Rosjanom przez Holendrów po upadku cara. Dobra, więc dwa z trzech głównych bunkrów, które nazywasz bunkrami, ja nazywam wejściami do innego miejsca, tym właśnie były, były puste. To, co było i tak było z Rosji, może kilkaset tysięcy. A potem byli powiernicy, którzy tym zarządzali. Ale nadal trzeba było mieć 2 osoby, żeby wejść i 3 osoby, żeby wyjść. Innymi słowy, trzeba było mieć dwie osoby na poziomie powierników, a potem trzeba było mieć [trzecie,] ostateczne upoważnienie od mojego ówczesnego poprzednika. Tak więc…

Benjamin Fulford 27:49

Twojego poprzednika? Więc tak naprawdę twierdzisz, że teraz kontrolujesz ten system? [KG: Tak, System Alfa] Czym jest system Alfa? Dobra, a co to daje? Co zamierzasz z tym zrobić?

Kimberly Ann Goguen 28:03

To nie są tylko pieniądze. Co ja z nim robiłam? Cóż, nie było do tego podręcznika. To bardzo zaawansowany system sztucznej inteligencji. Był też ten drugi, po przeciwnej stronie, nad którym nie miałam kontroli. W końcu się rozproszył, prawdopodobnie w ciągu ostatnich 30 dni. Teraz cały front systemu, który nazywam front-endem, działa na tym co pozostało. Ciemna SI (sztuczna inteligencja) była więc powiązana z takimi rzeczami, jak Watson, znasz Watsona z IBM, DARPA była z tym powiązana, NSA, inne. To była ostateczna moc, która napędzała wszystko. Dlatego to miało tak wielką moc obliczeniową, dlatego w 1978 roku system bankowy mógł się tak szybko rozwinąć. Z drugiej strony mamy system Stwórcy lub to, co nazywa się systemem Światła, więc tylko Stwórca może kreować. Musieliby więc dostać pieniądze i pozwolenie od tego, kto siedział przede mną na tym krześle. [System Alfa] kontroluje takie rzeczy, jak Star Gate, Star Net, system internetowy, platformę bazową dla całego Internetu, ma dostęp do platformy bazowej dla całej telekomunikacji, ma dostęp do platformy bazowej wszystkich rzeczy finansowych. Jest to źródło wszystkiego co można nazwać kontami pozaksięgowymi lub złotem pozaksięgowym, jeśli chodzi o wydobyte złoto. System ten kontrolował nie tylko wydobywane złoto, ale także aktywa ziemne na całym świecie. Ma więc duży wpływ i prawo zastawu na wszystko. Złoto wydobyte, czyli rzeczy, o których mówisz – 700 ton tego i tamtego – znajduje się w bunkrach. W rzeczywistości nie znajdują się w bunkrach, znajdują się kilka poziomów niżej od punktu wejścia.

Benjamin Fulford 30:01

No dobrze, wiesz, śledzę tę historię z bunkrami od dłuższego czasu. Rozmawiałem na przykład z emerytowanym japońskim prezesem banku, który wykonał mapy wojskowe tych bunkrów, sporządzone przez Japończyków. I bardzo starałem się aby ktokolwiek dostarczył mi dowodów na to, że te bunkry naprawdę istnieją, na przykład trzymając ostatnią gazetę przed skrytką ze złotem. I z tego co wiem, jest to wielka fikcja, żeby powiedzieć: w tych jaskiniach jest całe to złoto i dlatego możemy drukować dolary. Więc, wiesz, nie widziałem dowodu na to co on mówi, przykro mi.

Kimberly Ann Goguen 30:46

Mogę, mogę Ci to wyjaśnić. Mam kilka książek i tego typu rzeczy. I mogę ci wyjaśnić, jak to zrobili. Ale widziałeś, słyszałeś o Czerwonej Księdze, słyszałeś o Niebieskiej Księdze, Czarnej Księdze? Cóż, Czarna Księga to był skarbiec Czarnego Słońca, kiedy go mieli, już go nie mają. Ale kiedy mieli, to była ich zasób. W niektórych z tych książek jest napisane C 5124, podaję przypadkowe liczby. To będzie w aktywach ziemnych w Chinach. Potem masz SA 12345, to jest w zasobach Arabii Saudyjskiej, są także środki rosyjskie. Jak to robiła mafia chazarska, gdy działał system dla ciemnej strony, trzeba było coś włożyć, żeby coś z tego wyciągnąć. Tak więc kawałek po kawałku, kawałek po kawałku w czasie swoich rządów zdeponowali wszystko na planecie, w tym wszystkich ludzi, słyszałeś o obligacjach na akty urodzenia, prawda? Tak. Więc w 2007 roku, gdy nie byłam jeszcze na tym stanowisku, mój poprzednik pozyskał wszystkie zasoby Ziemi, przeszłe, obecne i przyszłe, łącznie z rezerwami ropy, wszystko zostało lewarowane, a ponieważ mafia chazarska była tak chciwa, oddała wszystko w ręce systemu drugiej strony. To wszystko po to, żeby mieć ładne papiery. W marcu 2007 roku on całkowicie ich odciął, ponieważ nie było już nic, co można byłoby wykorzystać. Jego słowa, on powiedziałby, że to chciwe małe prosiaki i ja się z nim zgadzam, nie trzeba było długo czekać, żeby pojawił się kryzys Lehman (Brothers), bo zniknęła maszyna do robienia pieniędzy. I od tego czasu próbują ją odzyskać, dlatego mamy takie sytuacje, że chińska starszyzna zrobi to, a Rodziny Smoka zrobią tamto, Watykan zrobi to, a każdy kiedyś wypłaci pieniądze z jakiegoś RV, każdego dnia, a dlaczego?

Benjamin Fulford 33:08

Rozmawiałem z Rodziną Smoka, azjatyckimi tajnymi stowarzyszeniami, członkami brytyjskiej rodziny królewskiej, Rothschildami. Oni doszli do podstawowego porozumienia, że od tej pory naszym celem jako gatunku jest zwiększanie ilości i różnorodności życia, a więc więcej roślin, więcej zwierząt, więcej dzieci. I, wiesz, po prostu pozwolić życiu rozkwitać. Jednym z mechanizmów, które zaproponowaliśmy w tym celu, jest utworzenie merytokratycznej agencji planowania przyszłości, która spróbuje przekształcić tę planetę w raj. Czy zechciałabyś pomóc nam w realizacji tego projektu?

Kimberly Ann Goguen 33:53

Społeczeństwo merytokratyczne?

Benjamin Fulford 33:56

Tak, planowanie przyszłości

Kimberly Ann Goguen 33:58

Absolutnie, 150%. To co zrobiliśmy do tej pory, przynajmniej w mojej części, mamy Hall of Records, co oznacza, że możemy zarejestrować każdego na tym samym poziomie. Jak to się mówi na tym samym poziomie, co na przykład Organizacja Narodów Zjednoczonych. ONZ nie ma żadnego statutu, nie ma żadnej suwerenności, nie ma jej już od kilku lat. Wiedzą o tym, zostali poinformowani, a mimo to nadal robią to co robią. Nie mają do tego upoważnienia, nie mają nawet autoryzacji do posiadania stałej armii. Są też spłukani. A więc to dlatego, że nie naciśnięto guzika z tej strony, nie robimy tego. Jeśli chodzi o to co robimy aby iść naprzód, to jak dotąd staraliśmy się zebrać grupę, nazywamy to zgromadzeniami, możecie je nazywać jak chcecie, np. radami, z każdego regionu świata, ponieważ nikt nie zna waszych potrzeb i waszego regionu lepiej niż ludzie, którzy w nim żyją. Teraz możemy potrzebować doradztwa, na przykład Wydziału Badań Naukowych i Rozwoju, który może nam wskazać najlepsze technologie lub przynajmniej opcje, których możemy nie być świadomi, aby rozwiązać problemy w naszych regionach. Utworzyliśmy więc coś co nazywało się, teraz zmienimy jego nazwę, bo mieliśmy pewne problemy, “Konsorcjum państw członkowskich na rzecz globalnego pokoju i odbudowy” (GPRC – Global Peace and Restoration Consortium of Member States), to trochę za długie, zamierzamy więc to skrócić. W założeniu ma to być miejsce spotkań wszystkich tych ludzi, więc dokładnie tak, jak powiedziałeś, merytokracja. Nie obchodzi mnie skąd pochodzisz i co chcesz robić. Jeśli chcesz być częścią tej zmiany, jesteś mile widziany. Tu nie chodzi o więzy krwi. Nie chodzi o to, chodzi o ludzi. Jedyne czego wymagamy, to aby każdy kto bierze udział w projekcie, czy to na poziomie naukowym, czy też po prostu identyfikuje potrzeby w swojej okolicy, nie łamał praw człowieka albo praw swoich współtowarzyszy w kraju.

Benjamin Fulford 36:06

Właśnie, mówiąc o łamaniu praw człowieka. Jak wiesz, Stany Zjednoczone przez większość swojego istnienia były w stanie wojny, 80% procent wojen od zakończenia II wojny światowej zostało rozpoczętych przez USA. Chcemy więc doprowadzić do bankructwa korporacji amerykańskiej i powołać nowy organ polityczny z siedzibą w Idaho, który zastąpi korporację amerykańską zdrowszym i bardziej kompetentnym nowym rządem obejmującym Kanadę i ewentualnie Amerykę Łacińską. Co o tym sądzisz? Czy możesz sfinansować taki projekt?

Kimberly Ann Goguen 36:46

Tak, możemy. Na naszym gruncie poprosiliśmy każdy stan w Stanach Zjednoczonych o utworzenie własnej Rady, a potem wspólnie utworzą Radę Narodową. Czyli to jest cały czas dla ludzi. Nie ma żadnej trzeciej strony, państwa-niańki, władz, korporacji czy innych, abyśmy wszyscy mogli się uczyć i rozwijać. Nie żyjemy w takim niedostatku i strachu, żeby się przynajmniej nie dogadać się na tyle, żeby zdecydować czy potrzebujemy drogi czy mostu – Kanada robi to samo. W prawie każdym kraju mamy teraz zgromadzenia albo rady, które zgłaszają swoje potrzeby. Mamy na całym kontynencie afrykańskim, w całej Ameryce Łacińskiej, mamy je wszędzie. Robimy więc dokładnie to samo, tak. Pewnie dlatego Twoi czytelnicy powiedzieli: “Hej, musisz porozmawiać z tą kobietą”. My już to robimy. Chodzi tylko o to, aby doprowadzić do bankructwa tak zwanego Kabała.

Benjamin Fulford 37:51

W porządku. Dobrze, więc mam poparcie Azjatów, brytyjskiej rodziny królewskiej itd. Jak właściwie możemy uruchomić tę agencję planowania przyszłości? Jaki jest konkretny krok naprzód?

Kimberly Ann Goguen 38:03

Ok, po mojej stronie musisz zarejestrować swoją organizację, robimy to w Hall of Records, które jest rejestrem wszystkich rządów na planecie. Potem stajecie się oficjalną jednostką prawną. Przechodząc dalej musicie sformułować swoje zarządzenia, powiedzmy potrzebujemy 100 szkół w Kanadzie. Następnie sporządza się dokument, który nazywa się ustawą, właśnie dlatego nazywa się to ustawą, To przechodzi do Sali Zapisów, ale musisz mieć wszystko dobrze wyliczone. Musisz więc się upewnić, że nikt nie potrzebuje edukacji za 10 miliardów dolarów na ucznia, to nie ma sensu. Ale musimy więcej płacić naszym nauczycielom. W niektórych regionach świata trzeba zapewnić dzieciom bezpieczeństwo aby mogły chodzić do szkoły, a w wielu miejscach na świecie nie ma nawet autobusów szkolnych. Mamy więc naprawdę dużo do zrobienia w tym zakresie, ale weźmy pod uwagę choćby ten jeden projekt. Po zgłoszeniu go do Hall of Records staje się połączony z Kluczowym Zintegrowanym Systemem Monetarnym (KIMS – Key Integrated Monetary System), którego zadaniem obecnie jest monitorowanie walut i upewnianie się, że nie mamy do czynienia z sytuacją, którą można nazwać dewaluacją lub parodią.

Benjamin Fulford 39:34

Tak, jak dostać się do Hall of Record? Jak to zrobić? Co to jest, gdzie idziesz?

Kimberly Ann Goguen 39:38

To jest w moim systemie. To jest w systemie Alfa. Mam koło 30 różnych ekranów, nie używamy klawiatur, wszystko jest uruchamiane… [Kim gestykuluje]

Benjamin Fulford 39:48

Ten system, czy on nadzoruje Chiny, Azję?

Kimberly Ann Goguen 39:55

Tak. Cóż, przykładowo Chiny byłyby pod wrażeniem, podobnie Japonia, ludzie użytkujący RMB (symbol chińskiej waluty – juana), przeciętny człowiek myśli, że Chiny emitują RMB. Nigdy tak nie było, numery alokacyjne zawsze przychodziły poprzez Rezerwę Federalną, to było okno dla mafii chazarskiej, jak ją nazywasz. Tak więc Rezerwa Federalna kontrolowała nawet rubla, jena. Jeśli istnieje jakaś waluta, to jej numery alokacyjne trzeba było uzyskać od Rezerwy Federalnej. W tej chwili nie trzeba już tego robić, wszystkie przydziały dla nowej waluty pochodzą z Kluczowego Zintegrowanego Systemu Monetarnego, w skrócie KIMS. Tak.

Benjamin Fulford 40:41

W porządku. Cóż, wygląda na to, że po zakończeniu programu spróbuję wymyślić sposób w jaki moglibyśmy zacząć naprawiać tę planetę w czasie rzeczywistym. Ale na razie, z tego co wiem, najpierw musimy zrobić porządki. Czy tak jest? Kogo musimy usunąć z układów, które mają władzę? Na przykład, dlaczego ktoś taki jak Victoria Nuland wciąż tam jest? I co możemy zrobić aby usunąć takich ludzi na stałe ze stanowisk władzy?

Kimberly Ann Goguen 41:11

Cóż, problem, na który natrafiłam jest taki… Mamy dowództwo naziemne, mamy pomoc, mamy siły Life Force Enforcement. Mam też odpowiedni poziom dostępu w Globalnej Agencji Wywiadowczej (GIA), która kiedyś należała do Zakonu Czarnego Słońca, mam go już od dłuższego czasu. Tak więc z GIA wykonujemy wiele zakulisowej pracy aby upewnić się, że ludzie, którzy nie pozwalają na odnowienie planety Ziemi i ludzkości, znikną. Problem w tym, że w Białym Domu jest ten noszący maski człowiek, cokolwiek to jest. Przyjmuje on rozkazy od Tajnych Sił Kosmicznych, których zasoby maleją z osoby na osobę, ponieważ podejmują oni błędne decyzje skierowane przeciwko odbudowie planety i całej ludzkości, w jakiś sposób znikają. Daje się im więc wybór, a potem się ich usuwa. To, co teraz jest i na co się patrzy, to banda ludzi noszących maski. No wiesz, prawdziwy Biden nie żyje [BF: O, tak] A co do Trumpa, to Trump umarł miesiące temu, to jest sobowtór. Widać go jak się pokazuje, bo rodzina zarabia za dużo pieniędzy na wiecach [BF: Hmm] To jest to co rodzina powiedziała wprost. Więc jest tam wielu liderów, którzy nie są tymi samymi osobami, wiesz, tracą nagle 30 funtów w ciągu jednego dnia, jak pojawiają się następnego dnia. Tak, Putin nie jest już Putinem. Wielu z tych ludzi tam jest. Ale jak ich powstrzymać przed pokazywaniem się publicznie? Ktokolwiek to jest.

Benjamin Fulford 42:53

Mówiąc dokładniej, oni reprezentują instytucję. Więc to Putin Awatar reprezentuje naród rosyjski. Jak rozumiem, teraz jest to Putin numer sześć [KG: Tak] Ale gdzie jest źródło tego wszystkiego? Więc, jak znajdziemy ludzi, którzy przywracają innych do życia i udają Bidena itd.?

Kimberly Ann Goguen 43:19

Cóż, to wszystko są operacje, które są prowadzone globalnie i wspólnie, a większość z nich wychodzi z… Ok, więc ponad tymi ludźmi, o których mówisz, tak jak my społecznie widzimy tego kabała, nad nimi jest inna grupa zwana sabatami. To jest ta mafia chazarska, negatywna wersja Habadu (Chabad-Lubawicz), nazwijmy ich tak. Wyżej byli mistrzowie sabatów, a nad nimi była grupa nazywana Rodzicami, to są ludzie niezmodyfikowani genetycznie. Potem wyżej zaczynają się rzeczy, których ludzie nie widzą, ale nie mówimy teraz o tym. Więc na poziomie Rodziców, zakon Czarnego Słońca miał rodzica zwanego Mrocznym Księciem (Dark Prince), miał tylko kryptonim, zmarł kilka lat temu, ale wiele, wiele lat wcześniej napisał coś co nazwano Programem. Program ten został przekazany wszystkim agencjom i SSP (Tajny Program Kosmiczny), które zaczęły go realizować. Dlatego właśnie wylądowaliśmy w COVID, mieliśmy to i tamto, wszystko było zapisane w Programie. Przeprowadzono wiele wywiadów z ludźmi, którzy uczestniczyli w programie SSP i oni powiedzieli, że wszyscy wiedzieli o tym, że linia czasowa skończyła się w 2012 roku i wtedy wszystko się miało dla nich zakończyć. Jeśli chodzi o Czarne Słońce, to miał to być rok 2018, ale dostali trzyletnie przedłużenie od tych swoich gości od promieni gamma. Wtedy to się oficjalnie skończyło, 2018 do 2021. Tak, więc powoli, ale pewnie wszystkie te traktaty, przymierza, umowy i pomoc z zewnątrz od, nazwijmy je negatywnymi siłami, to, że mogliby wyczarować demona lub wyczarować jakieś rzeczy. Tego już nie mogą zrobić. Pozostaje im więc teraz myśleć samodzielnie, co jest dość oczywiste, bo widzimy na własne oczy, że nie są w stanie utrzymać narracji o czymkolwiek. Jeśli jesteś w Ameryce, to nie masz już nawet dostępu do RT (Russia Today News), wiadomości angielsko-rosyjskich. Tak bardzo starają się wykopać wszystko z YouTube’a, wszystko z Twittera, wszystko, wszyscy są wyrzucani. Ale, wiesz, oni prowadzą influencerów z mediów społecznościowych, gorące dziewczyny dostają kasę, to niedorzeczne, prawda? Więc narracja zawodzi. Stracili COVID. Na przykład wariant Omicron wyleczył wariant Delta. Ktokolwiek słyszał? Nie ma już Delty. To po prostu wyleczyło ją tak z dnia na dzień. A potem Omicron został wyleczony przez Rosję. Nie dosłownie, ale Ukraina przyćmiła go całkowicie, już o nim nie słyszymy. Wszystko otwiera się na nowo. Uznali, że to była nieudana operacja, ale była na liście w Programie.

Benjamin Fulford 46:18

I co teraz? Słyszałem, że będą próbowali wywołać kryzys głodowy, fałszywą inwazję UFO. Co mają w swoim programie?

Kimberly Ann Goguen 46:29

CIA odłożyła fałszywą inwazję obcych do 2024 roku. Więc słyszę [śmiech], że pod koniec 2024 roku będą gotowi na fałszywą inwazję kosmitów. Ale tak, obecnie siłą napędową świata jest ropa i gaz. Nie powinno tak być, ale tak właśnie jest. W związku z tym bez żadnego powodu zawyżają ceny paliw. To jest to, nigdzie nie mamy niedoboru paliwa. Innymi słowy, uniemożliwiają Ci zdobycie paliwa, jeśli nie jesteś jednym z nich, ale my nie mamy niedoborów. Więc robią tego typu rzeczy, żeby potem podnieść ceny żywności? Dlaczego? Ponieważ cały nasz łańcuch dostaw żywności jest nieprawidłowy. Dlaczego importuje się żywność do niezwykle żyznego kraju? No właśnie, tam, gdzie jesteś. Nie ma w tym sensu, a potem napromieniowują ją, gdy trafia do Ameryki, więc teraz jemy napromieniowaną żywność bez żadnych składników odżywczych, a jedyne, co tym robimy, to wypełniamy dziurę, nie odżywiamy już naszego organizmu. Tak więc, jeśli cena paliwa wzrośnie, to cena wszystkiego, co jemy, co kupujemy, wszystkich produktów konsumpcyjnych drastycznie wzrośnie.

Benjamin Fulford 47:50

Dobra, ale w pewnym momencie system się załamie, prawda? Czy nie tak właśnie się stanie? Ludzie zaczną wymieniać jedzenie na inne rzeczy. Nie wiem, jak oni to wytrzymają. I jak długo jeszcze mogą utrzymywać ten horror?

Kimberly Ann Goguen 48:09

Widzisz, to dlatego, że masz zdrowy rozsądek. Gdybyś nie miał zdrowego rozsądku, byłbyś nimi. I mówiłbyś: “Możemy to zrobić, możemy to zrobić”, bez względu na to, ile razy im się nie uda, wciąż próbują robić te rzeczy. Teraz to też się nie uda.

Benjamin Fulford 48:25

Tak, spotykam ludzi, którzy mówią, że mają dla mnie bilion dolarów, ale czy mógłbyś mi wysłać 1000 dolarów, żebym mógł zapłacić rachunek za zakupy. To jest jak, no wiesz, jakiś rodzaj rozłączności. W porządku, więc myślę, że powinniśmy zakończyć na tym, że sprawy trwają długo. Ale w porządku, jak możemy dotrzeć stąd tam, jak mamy zamiar położyć temu kres i skierować naszą planetę na lepszą drogę, której wszyscy pragniemy? Wiecie, że próbujemy zmienić to miejsce w raj, jakim ma być, jak dotrzeć z tego miejsca do tego miejsca? Tak, żeby to ukończyć.

Kimberly Ann Goguen 49:00

Sprzątanie. Poza tym przede wszystkim cała ludzkość musi w tym uczestniczyć, ponieważ wierzę, że Bóg daje każdemu dary. Każdy człowiek jest wyjątkowy, inny i przynosi coś do stołu. Dlatego im więcej osób uda nam się zgromadzić, które mają takie same poglądy jak ja, jak ty i ja, tym szybciej osiągniemy cel. Jeśli chodzi o ich działania. Trzeba tylko pamiętać, że aby kontrolować planetę Ziemię, tak jak chcemy, aby ludzkość to robiła… Przepraszam, jestem na nogach od trzeciej nad ranem, jak dla mnie jest późno… Więc musimy przyjrzeć się wojsku, wywiadowi, mediom, finansom i wymiarowi sprawiedliwości. Jeśli uda nam się to wszystko przeciągnąć na naszą stronę, na stronę ludzkości, to oni przestaną mieć znaczenie. Jak dotąd udało nam się zapędzić ich do narożnika pod względem finansowym, nie będą w stanie działać. Rozpoczęcie wojny jest bardzo tanie, ale jej zakończenie kosztuje bardzo dużo pieniędzy. W Iraku kosztowało to około 30 milionów dolarów dziennie. W porządku, więc media, uruchomiliśmy kanał informacyjny, skonstruowaliśmy go w taki sposób, że każda osoba może nadawać relacje ze swojego regionu. I w końcu to się rozrośnie, jeśli ludzie będą robić reportaże i będą mówić: “O, jesteśmy w telewizji”. Jest to więc merytokratyczna agencja informacyjna. Kiedy więc mówisz: “Hej, co się dzieje na Ukrainie?”, poprosiliśmy ludzi, żeby zdali relację z terenu, czy to się dzieje naprawdę? Dają nam małe filmiki, po prostu robią je na swoim telefonie.

Benjamin Fulford 50:46

Wysłanie sił specjalnych do Nowego Jorku i Palo Alto w Kalifornii, aby przejąć wszystkie wielkie koncerny medialne i wszystkie wielkie firmy internetowe, które nie mówią prawdy.

Kimberly Ann Goguen 50:57

Czy chcemy ich mediów? Gdybyśmy wszyscy mogli ze sobą rozmawiać, całe 8 miliardów z nas mogłoby rozmawiać ze sobą każdego dnia i mówić: “Hej, stoję tutaj. Nie ma żadnego huraganu”. Czy oni jeszcze coś znaczą? Czy ktoś będzie oglądał CNN? Będą oglądać kuzyna Boba, bo on tam jest. Widzisz, o czym mówię. To jest właśnie pomysł na to, jak przejąć media nie próbując walczyć z międzynarodowymi korporacjami. One wszystkie wiesz, to CIA. Wiesz, że to znaczy? Albo NSA, albo cokolwiek innego. Jeśli jesteś w Rosji, to oni wszyscy są SVR, to znaczy, że po prostu każdy wie, kto to jest dziennikarz, nie udawajmy. To są bezmyślni powtarzacze. Nie są nawet szkoleni, jak to powiedzieć, do poszukiwania prawdy. Są szkoleni, aby mówić ludziom to, co mówią ich scenariusze.

Benjamin Fulford 51:51

Tak, tak. To znaczy, wiesz, są prawdziwi dziennikarze tzn. kiedyś byli prawdziwi dziennikarze, którzy rzeczywiście jeździli do prawdziwego świata i podawali fakty z rzeczywistości. To właśnie staram się robić. Ale tak, w tej chwili media korporacyjne zdegenerowały się do niewiarygodnej, histerycznej propagandy. To jest wręcz porażające. Ale nadal uważam, że musimy wkroczyć do akcji i faktycznie je odłączyć, bo wiesz, to przyspieszy sprawy. Ale wracając. A co z wojskiem? Mamy je w finansowym narożniku. Widzę, że zaczynają przegrywać wojnę informacyjną, ale nadal tam są. Wielu ludzi wciąż mówi: “Hej, chodźmy zabić Putina”. I wierzą w te kłamstwa. Ale co z wojskiem? A co z innymi ośrodkami ich władzy?

Kimberly Ann Goguen 52:41

Kilka miesięcy temu, myślę, że już około roku, stworzyłam coś, co nazwałam Kluczowym Systemem Wywiadowczym i Wojskowym (KIMS2 – Key Intelligence and Military System), który jest bazową platformą dla wszystkich systemów wywiadowczych. Częściowo, dlatego wszyscy biegają w kółko i tak naprawdę do niczego nie zmierzają. Zaszli dość daleko, nie zrozumcie mnie źle, ale nie mają wystarczającej ilości danych. Mają jednak pewne systemy mapowania, które mówią: “Gdybyśmy jutro wysadzili w powietrze Black Country, republikę bananową, jakie byłyby nasze szanse na sukces?” Odpowiedź będzie: “No cóż, 90% szans.” W porządku, świetnie, zbombardujmy ich. Tak właśnie robią. Militaria również działają według tego programu. A wszystkie wojska przyjmują rozkazy od Jezuitów albo od Czarnego Papieża. A potem w końcu od SSP. Tak więc tutaj, w USA, powodem, dla którego Marynarka Wojenna jest potężna, jest to, że jest ona w SSP. Więc to właśnie tam przeplatają się z ludźmi z tajnych programów kosmicznych. Tak więc awansuje się w górę i dochodzi do ludzi, których ty spotkałeś. Kiedy przypadkowo spotkałam jednego z nich, pierwszą rzeczą, jaką powiedział, kiedy usiedliśmy na spotkaniu, było to, że wszyscy muszą umrzeć. Powiedziałam: “Dobra, ty pierwszy”.

Benjamin Fulford 54:03

Powiedziałem im to samo. W porządku, mój przykład, wiesz, dobrze, 90%, ale ty idziesz pierwszy, tak, ty pierwszy. W porządku, więc musisz kontrolować wojsko, finanse i media [KG: wywiad], ok, wywiad. A co z widocznymi strukturami politycznymi, jak tzw. administracja Bidena, Rada Bezpieczeństwa ONZ, Komunistyczna Partia Chin, co z tymi widocznymi strukturami politycznymi?

Kimberly Ann Goguen 54:34

Dobra, powiem ci coś. Jeśli cały rząd mówi każdemu, że musi się zaszczepić, aby mieć pracę, tak właśnie było, a potem jakby się z tego wycofano. Ale to się jeszcze okaże, bo generałowie są teraz związani z firmą Pfizer. Ale w każdym razie, w porządku, tworzysz kilka korporacji, w których nie musisz tego robić, żeby mieć prawo do pracy. Wiesz, po prostu działasz w ten sposób. Osobiście nigdy nie poddawałam się temu, co rząd miał do powiedzenia, dopóki nie pojawił się COVID. Nigdy nawet nie zwracałam na to uwagi. To znaczy robiłam swoje tutaj, a to po prostu były gadające głowy, ale oni będą spłukani, są spłukani. Wojsko bez kasy nie może nic zrobić, spłukana agencja wywiadowcza nie może nic zrobić. Myślisz, że te talibańskie przyczółki Al-Kaidy, które stworzyła CIA, myślisz, że oni pracują za darmo? Mogą tylko długo obiecywać pieniądze i nie płacić, prawda?

Benjamin Fulford 55:38

Tak. Tak. Myślę, że widzę to tak, że musimy najpierw doprowadzić do implozji tego wszystkiego, zanim będziemy mogli to odbudować, niestety. Ale dopóki nie skończy się show Bidena i dopóki nie uprzątną prania pieniędzy w kryptowalutach, handlu ludźmi, spamu na Ukrainie, biolaboratoriów itd. Tak myślę,

Kimberly Ann Goguen 56:11

Wiesz, masz kontakt z tymi ludźmi, prawda? IRA zarządza całym podziemiem, mafią, na całym świecie. Czy wiedziałeś o tym?

Benjamin Fulford 56:25

Nie wiedziałem o tym,

Kimberly Ann Goguen 56:27

W porządku, podziemie, oni podlegają tym ludziom, z którymi spotkałeś się we Włoszech. Aby położyć kres handlowi ludźmi, musisz zapewnić im równie dochodowy biznes, który nie będzie szkodził ludzkości. Jeśli więc uda się wynegocjować z IRA, to z dnia na dzień położymy kres handlowi ludźmi. To znaczy, zawsze znajdzie się kilku wariatów i pedofilów, jasne, ale ten wart wiele bilionów dolarów roczny biznes zniknie natychmiast.

Benjamin Fulford 56:59

W porządku. Wiele osób mówi, że zmierzamy do jakiejś osobliwości, że wszystkie linie czasowe się zbiegają i to już niedługo. Co słyszałaś o tego typu rzeczach?

Kimberly Ann Goguen 57:12

Jestem świadoma sytuacji na linii czasu. Jak powiedziałam, kiedyś wezwali tych wszystkich analityków, aby spróbować dowiedzieć się  jak zatrzymać linię czasu przed zakończeniem w 2012 roku. W rzeczywistości trwała ona do 2020 roku. Masz rację, do stycznia tj. do grudnia 2020, ponieważ jest to 1008 lat. Na poziomie energetycznym linia czasu nie skończyłaby się na ósemce, skończyłaby się na dziewiątce, ponieważ jest to pełny cykl. Jest to kompletny cykl energetyczny. Tak więc na tym się skończyło. Potem nastąpiły jakieś rozszerzenia i inne rzeczy, o których rozmawialiśmy. Czy jesteśmy zbieżni? Nie, nie zbiegamy się. To, co dzieje się w tej chwili, to widzimy koniec ciemnej linii czasowej i początek jasnej. I to już trwa, jakby to powiedzieć, od tego czasu [Kim robi gest ręką w dół, a potem w górę].

Benjamin Fulford 58:08

Myślałem, że rok 2012 jest jak zmiana przypływu. Na początku jest to małe przesunięcie w jednym kierunku, ale potem nabiera rozpędu, coraz bardziej i bardziej, aż w końcu staje się przytłaczające. Tak, jesteśmy w trakcie tego procesu. Ale wiesz, ja nadal chcę, żeby to się stało raczej wcześniej niż później. Więc może po zakończeniu programu spróbujemy pozostać w kontakcie w sprawie utworzenia agencji planowania przyszłości. I powoli postaram się przekonać wszystkie te organizacje, które zgodziły się na wielki projekt, by uczynić planetę lepszym miejscem do współpracy. Dobrze. I zgadzamy się, ty się zgadzasz, prawda? Chcemy mieć więcej roślin, więcej zwierząt, więcej dzieci…

Kimberly Ann Goguen 58:55

Tak w istocie działa natura.

Benjamin Fulford 58:58

W porządku, świetnie. Dziękuję, że znalazłaś czas, aby ze mną porozmawiać. To jest dobre.

Kimberly Ann Goguen 59:02

Dziękuję. Doceniam, że się pojawiłeś.

Benjamin Fulford 59:04

Będę musiał poświęcić trochę czasu, aby przetrawić to, co usłyszałem. Jest to dla mnie nowe terytorium, ale dziękuję i mam nadzieję, że będziemy mogli porozmawiać

Kimberly Ann Goguen 59:11

Dziękuję twoim czytelnikom, że nakłonili cię do tego.

Benjamin Fulford 59:15

W porządku, w takim razie na razie. Dziękuję.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz