Internet użytkowników w całej północno-wschodniej USA doświadczył powszechne przerwy na kilka godzin wtorek, przerywając pracę i szkołę z powodu nieokreślonego problemu sieci Verizon.
"Problem internetowy wpływający na jakość naszych usług Fios na całym północnym wschodzie został rozwiązany," powiedział rzecznik Rich Young w e-mailu oświadczenie wtorek po południu. On powiedział, że poziom usług "wraca do normy" i firma bada, co się stało. Przerwy w usługach nie były związane z włókna cięcia w Brooklynie, Nowy Jork, który spowodował problemy dla ludzi w okolicy.
Istnieje około 6,5 mln klientów internetu Fios.
Ludzie pisząc na Twitterze zgłaszane problemy z połączeniem z różnych usług online w regionie rozciągającym się od Waszyngtonu, D.C., do Bostonu. Ten gęsto zaludniony obszar obejmuje kluczowe usługi rządu USA, a także duże firmy finansowe, takie jak Fidelity Investments.
Zakłócenia w dostępie do Internetu zawsze są uciążliwe, ale stały się jeszcze bardziej dokuczliwe, ponieważ pandemia zmusza miliony ludzi do pracy w domu, a uczniów do zdalnego uczęszczania do szkoły.
Córka Diany Gaspar w Nowym Jorku nie mogła połączyć się ze swoją klasą online, ponieważ ich domowy internet był słaby przez kilka godzin po południu, chociaż jej córka była w stanie zalogować się za pomocą telefonu Gaspar.
"Nie postrzegaliśmy tego jako poważny problem" - powiedział Gaspar. "Jedyną niedogodnością było to, że nie miałem swojego telefonu".
Dla Fairfax County Public Schools na przedmieściach Waszyngtonu, D.C., nauczyciele i uczniowie znaleźli obejścia, takie jak przełączanie się na inną platformę instruktażową, jeśli jedna nie działała, powiedziała rzeczniczka Lucy Caldwell. Kiedy nauczyciel jej córki z trzeciej klasy nie mógł zalogować się do oprogramowania edukacyjnego, którego używali, przyszedł nauczyciel w-fu i powiedział dzieciom, żeby zamiast tego uczyły się samodzielnie, powiedziała Tracy Compton, rodzic z Fairfax.
"Moja córka przyszła do mnie i musiałem przestać pracować i musiałem pracować z nią, aby wykonać zadanie," Compton powiedział, nic, że frustrujące problemy techniczne nie są niezwykłe w przypadku zdalnego nauczania.
W Galvin Middle School w Wakefield, Massachusetts, na przedmieściach na północ od Bostonu, nauczyciele wysyłali uczniom zadania na papierze i długopisie, jeśli były problemy z internetem, powiedział Trish Dellanno, osiągnięty w szkole przez telefon. "Nauczyciele byli w stanie utrzymać się w ruchu. Oni idą starą szkołą."
Przerwa dotknęła dostawców internetu i chmury, a także główne witryny, takie jak Google i Facebook. Amazon, którego dział usług internetowych zasila szeroki zakres usług online, wskazał, że jego sieć nie była przyczyną problemu i że problemy z łącznością dla jego klientów Amazon Web Services zostały rozwiązane około 12:45, po półtorej godziny. Google powiedział, że również nie znalazł problemów z własnych usług i bada.
Awarie na wschodnim wybrzeżu zaczęły się o 11:25 czasu lokalnego, a naprawa rozpoczęła się o 12:37, według Douga Madory'ego, dyrektora ds. analiz internetowych w firmie Kentik, zajmującej się monitorowaniem sieci. On zgłosił 12% spadek natężenia ruchu do Verizon.
Madory powiedział, że nie wie jeszcze, czy inni operatorzy zostali dotknięci. Comcast, inny duży dostawca usług internetowych, powiedział, że nie zaobserwowano problemów z jego sieci wtorek. AT&T powiedział, że nie dostarcza Internetu do domu w północno-wschodniej i klienci nie zostali dotknięci.
Cary Wiedemann, inżynier sieciowy, który miał problemy z łącznością w swoim domu w Północnej Wirginii, powiedział, że niektóre usługi online mogą być zakłócone, nawet jeśli domowy internet nadal działa, jeśli problem był z szkieletem sieci Verizon.
"Jeśli Outlook działa, ale YouTube nie, czyja to wina? Verizon's wina. Ale to nie jest oczywiste od początku," powiedział.
**Source
Absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być, ponieważ prawdziwa natura rzeczy pozostaje głęboko ukryta pod pozorami rzeczywistości.
▼
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz