sobota, 5 grudnia 2020

PIERWSZA PO WYBORACH PRZEMOWA PREZYDENTA DONALDA TRUMPA W DNIU 2 GRUDNIA 2020 R.

 

"Dziękuję Państwu. To jest prawdopodobnie najważniejsza przemowa, jaką kiedykolwiek wygłosiłem. Chciałbym przedstawić przegląd naszych ciągłych starań, aby ujawnić ogromne oszustwa wyborcze i nieprawidłowości, które miały miejsce podczas absurdalnie długich wyborów 3 listopada. Kiedyś mieliśmy tak zwany dzień wyborów. Teraz mamy dni, tygodnie i miesiące wyborów...i wiele złych rzeczy wydarzyło się w tym absurdalnym czasie, zwłaszcza gdy nie mają prawie nic do udowodnienia, aby skorzystać z naszego największego przywileju, prawa do głosowania. Jako prezydent nie mam większego obowiązku niż obrona prawa i konstytucji Stanów Zjednoczonych. Dlatego jestem zdecydowany chronić nasz system wyborczy, który jest obecnie atakowany i oblegany w skoordynowany sposób.
Na miesiące przed wyborami prezydenckimi ostrzegano nas, żebyśmy nie ogłaszali przedwczesnego zwycięstwa. Wielokrotnie mówiono nam, że wyłonienie zwycięzcy, policzenie głosowania korespondencyjnego i sprawdzenie wyników zajmie tygodnie, jeśli nie miesiące. Mój przeciwnik miał trzymać się z dala od wyborów, ale nie od obozu: „Nie potrzebujemy cię do tego...Mamy to.. Te wybory są już załatwione… ”
W rzeczywistości zachowywali się tak, jakby już wiedzieli, jaki będzie wynik. Mogli to zrobić i jest to bardzo smutne dla naszego kraju. To wszystko było bardzo, bardzo dziwne. W ciągu kilku dni od wyborów widzieliśmy zaaranżowany wysiłek, aby namaścić zwycięzcę, chociaż wiele kluczowych stanów nadal było w trakcie obliczania głosów.
Należy pozwolić na kontynuację procesu konstytucyjnego. Będziemy bronić uczciwości głosowania, upewniając się, że liczone są wszystkie legalne karty do głosowania i nie liczone są żadne nielegalne wybory. Nie chodzi tylko o uhonorowanie głosów 74 milionów Amerykanów, którzy głosowali na mnie, ale także o to, aby Amerykanie mogli znowu uwierzyć w te i w przyszłe wybory.
Dzisiaj zamierzam szczegółowo opisać niektóre szokujące nieprawidłowości, nadużycia i przypadki nadużyć finansowych, które ujawniono w ciągu ostatnich kilku tygodni. Zanim jednak ujawnimy choćby niewielką część odkrytych dowodów i będziemy mieć ich tak dużo, pozwólcie mi wyjaśnić problem skorumpowanych głosów wysyłanych pocztą. System głosowania, który Demokraci systematycznie wprowadzali, aby umożliwić wymianę głosów, zwłaszcza w przypadku tzw. swingowych obszarów, żeby móc wygrać. Po prostu nie wiedzieli, że to będzie takie trudne, ponieważ my byliśmy o wiele silniej w prowadzeniu we wszystkich stanach... bardziej niż kiedykolwiek myśleli, że to możliwe. To prawda, od dawna wiadomo, że demokratyczna machina polityczna od Detroit po Filadelfię, Milwaukee, Atlanta i tak wiele innych miejsc jest zamieszana w oszustwa wyborcze.
W tym roku zmieniło się nieustanne dążenie Partii Demokratycznej do drukowania i wysyłania dziesiątek milionów kart do głosowania, które były wysyłane do nieznanych odbiorców praktycznie bez żadnych środków ochronnych. To umożliwiło oszustwa i nadużycia na niespotykaną dotąd skalę. Pod pretekstem pandemii demokratyczni politycy i sędziowie drastycznie zmienili proces wyborczy zaledwie na kilka miesięcy, a w niektórych przypadkach na kilka tygodni przed wyborami 3 listopada.
Prezydent Donald Trump: (03:45)
Bardzo rzadko chodziło tu o prawodawstwo i o konstytucję ...bardzo, bardzo rzadko, a zobaczysz, że to, co się stało, jest całkowicie niezgodne z konstytucją, nawet jeśli wnosimy nasze skargi, nawet z prawnego punktu widzenia. Wiele stanów, takich jak Nevada i Kalifornia, wysłało miliony kart do głosowania do wszystkich znajdujących się na ich listach wyborczych, niezależnie od tego, czy ta osoba poprosiła o kartę wyborczą, czy była żywa czy martwa - otrzymała karty do głosowania.
Inne stany, takie jak Minnesota, Michigan i Wisconsin, wprowadziły powszechne głosowanie pocztowe w środku roku wyborczego i wysyłały pocztowe formularze głosowania do wszystkich wyborców na wszystkich listach. Nie miało znaczenia, kim byli. Ta kolosalna ekspansja głosowania pocztowego otworzyła wrota dla masowych oszustw. Powszechnie wiadomo, że listy do głosowania są pełne osób, które nie są prawnie uprawnione do głosowania, w tym zmarłych, osób które już wyprowadziły się ze swojego stanu, a nawet nie-obywateli naszego kraju.
Prezydent Donald Trump: (05:05)
Ponadto zapisy są pełne błędów, błędnych adresów, zduplikowanych wpisów i wielu innych problemów. To jest bezdyskusyjne. Nigdy temu nie zaprzeczył. Dziesiątki hrabstw w głównych tzw. stanach swingowych mają więcej zarejestrowanych wyborców niż obywateli w wieku uprawniającym do głosowania, w tym 67 hrabstw w stanie Michigan. To wszystko jest dowodem. W stanie Wisconsin stanowy organ wyborczy nie potwierdził miejsca zamieszkania ponad
100 000 osób, ale wielokrotnie odmawiał usunięcia tych nazwisk z list wyborczych przed wyborami. Wiedzieli dlaczego.... Ja wiem, dlaczego... Byli to nielegalni wyborcy. To farsa, że ​​w 2020 roku nie będziemy mieli możliwości sprawdzenia i ustalenia czy ci, którzy oddali karty do głosowania w wyborach - i to w tak ważnych wyborach - czy mieszkają w stanie, kim są i czy w ogóle są Amerykanami. Obywatelami… Nie mamy pojęcia.
Prezydent Donald Trump: (06:21)
Mamy poważne naruszenia lub wręcz oszustwa we wszystkich stanach, które dają nam znacznie więcej liczb lub głosów, niż potrzebujemy, aby odwrócić wyniki wyborów w tych stanach. Innymi słowy, na przykład w Wisconsin, gdzie prowadziliśmy w noc wyborczą bardzo wysoko - potem w cudowny sposób straciliśmy 20 000 głosów. Mogę wam tutaj pokazać, że w Wisconsin, gdzie mocno wygrywamy - potem o 3:42 nad ranem to było masowe głosowanie, głównie na Biden, prawie wszyscy na Biden. Do dziś wszyscy próbują dowiedzieć się: „Skąd to się wzięło?” (Trump pokazuje plansze z liczbami głosów podczas wyborów) Tutaj, 3:42 rano, to w Wisconsin, ta straszna rzecz, okropna, okropna rzecz.
Prezydent Donald Trump: (07:33)
Ale będziemy mieć znacznie więcej, znacznie więcej niż te 20 000 głosów potrzebnych do obalenia wyników.. Jeśli mamy rację co do oszustwa, Joe Biden nie może być prezydentem. Mówimy o setkach tysięcy głosów. Mówimy o liczbach, których nikt wcześniej nie widział. Na przykład w niektórych stanach straciliśmy 7000 głosów, ale później znaleźliśmy 20000, 50 000, 100 000, 200 000 niespójności lub fałszywych głosów, w tym głosy, które przeszły, gdy republikańscy obserwatorzy wyborów nie mogli ich sprawdzić, ponieważ obserwatorzy wyborów zostali zamknięci na zewnątrz budynku.
Lub też osoby, które niewinnie przyszły na głosowanie 3 listopada i wszyscy byli zadowoleni z oddanego głosu, byli szczęśliwi. Byli dumni, że są obywatelami Stanów Zjednoczonych, podeszli i powiedzieli: „Chciałbym głosować”. Powiedziano im, że nie mogą głosować. „Przepraszam”, powiedziano im, „Przepraszam. Już głosowałeś drogą pocztową. Gratulacje. Otrzymaliśmy już twoją kartę do głosowania pocztą, więc nie możesz już głosować”.
Prezydent Donald Trump: (09:03)
Nie wiedzieli, co robić. Nie mieli komu się poskarżyć. Większość z nich po prostu odeszła i powiedziała: „To dziwne”. Ale wielu ludzi narzekało, bardzo narzekało, a w wielu przypadkach wypełnili oni wstępne głosowanie, które prawie nigdy nie było policzone, ale praktycznie w każdym przypadku było głosem na Trumpa. Innymi słowy, udali się na głosowanie i powiedziano im, że już głosowali - a nie głosowali. Wyszli z przerażeniem i stracili szacunek dla naszego systemu. Stało się to dziesiątki tysięcy razy w całym kraju. Tak właśnie zdesperowani byli Demokraci. Wypełniali karty do głosowania od ludzi, nawet nie wiedząc, czy ci ludzie się w ogóle pojawią. Kiedy się pojawili, powiedzieli: „Przepraszam, już głosowałeś”.
Prezydent Donald Trump: (10:07)
Dodatkowo mamy firmę, która jest bardzo podejrzana. Nazywa się Dominion. Obracając lub wymieniając żetony, możesz nacisnąć przycisk Trumpa i głosowanie przechodzi do Bidena. Co to za system? Musimy przejść na system wyborów na papierze, choć może to potrwać dłużej. Jednak jedynym bezpiecznym systemem jest papier. Nie te systemy, których nikt nie rozumie, w tym w wielu przypadkach ludzie, którzy je obsługują. Chociaż myślę, że oni niestety zbyt dobrze je rozumieją...
Prezydent Donald Trump: (10:46)
W jednym z przykładów z hrabstwa Michigan, w którym zastosowano systemy Dominion, okazało się, że prawie 6000 głosów zostało „omyłkowo” przeniesionych z Trumpa na Bidena, a to tylko wierzchołek góry lodowej. Złapaliśmy ich. Ilu nie złapaliśmy? Czy w całym kraju są setki innych przykładów? Czy są tysiące? Mieliśmy szczęście i nazwali to awarią, ale tego wieczoru znaleźliśmy wiele awarii. Nic dziwnego, że 96% darowizn politycznych firm trafiło do Demokratów.
Szczerze mówiąc, jeśli spojrzeć na to, kto prowadzi firmę...kto tu rządzi, kto jest jej właścicielem? czego nie wiemy? gdzie liczone są głosy? Dominion to katastrofa, która naszym zdaniem będzie liczona raczej za granicą niż w Stanach Zjednoczonych. Władze wyborcze w Teksasie wielokrotnie blokowały wdrażanie systemów Dominion ze względu na obawy o luki w zabezpieczeniach oraz możliwość błędów i jawnego oszustwa. Każdy stan korzystający z systemów Dominion wymaga uważnego monitorowania i badania, ale nie tylko w przyszłości.
Prezydent Donald Trump: (12:01)
W tej chwili martwimy się jednak teraźniejszością i tym, co stało się z wyborami, które bez wątpienia wygraliśmy. Pod moim przywództwem Republikanie wygrali prawie wszystkie domy stanowe w Stanach Zjednoczonych, czego oni się nie spodziewali. Poszliśmy do 16 miejsc w domu. Liczby są nadal tabelaryczne, ponieważ jest dziewięć miejsc, których nikt tak naprawdę nie zna. Oni nie wiedzą. Dwa tygodnie później jest to nadal rozważane, ponieważ jest taki bałagan.
Republikanie powinni stracić dużo mandatów, a zamiast tego zdobyli te miejsca w Izbie Reprezentantów, a nadchodzące bardzo ważne wybory będą dotyczyły tego, czy zasiądziemy w Senacie, czy nie.
Prezydent Donald Trump: (12:59)
David Perdue i Kelly Leffler to dwoje wspaniałych ludzi. Niestety, używają tego samego strasznego systemu rządów w Georgia i już wiadomo, że zażądano setek tysięcy kart do głosowania pocztą. Sprawdzają, kto prosi o te karty do głosowania. Różnica polega na tym, że to stan i będziemy go obserwować, jakby nikt niczego nie widział, ponieważ musimy wygrać te dwa miejsca w Senacie. Ogromny sukces, jaki odnieśliśmy w Izbie Reprezentantów i ogromny sukces, jaki odnieśliśmy do tej pory w Senacie, nieoczekiwany sukces w całym kraju i tutaj, w Waszyngtonie.
Prezydent Donald Trump: (13:55)
Statystycznie niemożliwe jest by przegrała osoba, która w taki sposób prowadziła wyścig, czyli ja. Najwięksi ankieterzy, prawdziwi ankieterzy, a nie ci, wg. których straciliśmy 17 punktów w Wisconsin ..uczciwi ankieterzy powiedzieli: „Nie możemy czegoś takiego zrozumieć. To się nigdy wcześniej nie zdarzyło. Poprowadziłeś kraj do zwycięstwa i ostatecznie przegrałeś. To niemożliwe”.
Prezydent Donald Trump: (14:43)
Rzecznik Izby w pewnym stanie powiedział do mnie: „Proszę pana, spodziewałem się stracić miejsce, a zamiast tego odnieśliśmy ogromne zwycięstwo...i wszyscy o tym wiedzą. Jest pan bardziej popularny niż ja, proszę pana...poza tym, otrzymałem o wiele więcej głosów niż pan i nie ma mowy, żeby to się stało naprawdę. To niemożliwe. Coś tu jest nie tak.”
Powiem wam, co jest nie tak - oszustwa ankietowe. Oto przykład. To Michigan. O6:31 nastąpiła nieoczekiwana utrata 149 772 głosów. Wygrywaliśmy z przewagą. Ta partia była zbulwersowana.
Prezydent Donald Trump: (15:44)
Nikt nic o tym nie wie. A tak przy okazji...Oto, co było normalne .. prowadzenie...... i nagle spójrz na to ... (Trump pokazuje wyniki wyborów) To jest prawidłowy przebieg.... Spójrz też tutaj, normalnie - a potem nagle wszystko się zmienia. Wygrywam z przewagą i na końcu po prostu przegrywam. To jest zgnilizna. Detroit jest skorumpowane. Mam wielu przyjaciół w Detroit. Wiedzą o tym, ale Detroit jest całkowicie skorumpowane. Spójrz na to, spójrz na to: Jest 6:31 rano, nadeszło to niespodziewanie. W ostatnim raporcie w Georgia to nic nie znaczy, bo nie chcą sprawdzać podpisów, a jeśli nie chcesz sprawdzać podpisów w Georgia, to nie działa..., ale mamy sekretarza stanu i gubernatora, który bardzo to utrudnili. Weryfikują podpisy.
Prezydent Donald Trump: (16:41)
Czemu? Musisz ich zapytać, ale bez dopasowania podpisu lub czeku to nie ma znaczenia. Znaleźli tysiące głosów „z ręki”, wszystkie przeciwko mnie. Znaleźli wiele tysięcy głosów i to przeliczenie nie miało znaczenia, było nieważne. Liczy się to, co się teraz dzieje, że ze względu na to, że jest taka gorąca sytuacja, zgodnie z prawem musieli dokonać ponownego przeliczenia...ale przeliczenie musi być przeliczeniem, w którym sprawdzają podpisy. W przeciwnym razie po prostu sprawdzają tę samą nieuczciwą rzecz. Wtedy to jest nieważne.
Prezydent Donald Trump: (17:22)
W takim przypadku istotne są tylko podpisy na kopertach. Porównamy podpis na kopercie z podpisami poprzednich wyborów i stwierdzimy, że wiele tysięcy osób nielegalnie podpisało te karty do głosowania. Demokraci od początku sfałszowali te wybory. Użyli pandemii, czasami nazywanej chińskim wirusem, jako pretekstu do wysłania dziesiątek milionów kart do głosowania, co ostatecznie doprowadziło do dużej części oszustwa - do oszustwa, które obserwuje cały świat. I nie ma teraz nikogo szczęśliwszego na całym świecie niż Chiny.
Prezydent Donald Trump: (18:10)
Wiele osób otrzymało dwie, trzy i cztery karty do głosowania. Zostały one wysyłane do ludzi którzy już umarli, tysiącami. Rzeczywiście, byli to martwi i mamy wiele przykładów, że wypełniali karty do głosowania, składali wnioski, a potem głosowali, co jest gorsze...Innymi słowy, zmarli przeszli przez proces głosowania! Niektórzy nie żyją od 25 lat, miliony głosów oddano nielegalnie w samych tylko stanach swingowych, a jeśli tak, to wyniki każdego stanu muszą zostać natychmiast unieważnione. Niektórzy mówią, że to za daleko posunięte, że to jest za trudne. Czy to oznacza, że ​​mamy teraz ustanowić precedens i że właśnie wybraliśmy prezydenta, którego głosy były fałszywe?
Prezydent Donald Trump: (19:01)
Nie, to znaczy, że muszą zostać zmienione wyniki wyborów.. i wszyscy wiedzą, i widzieli dowody, ale nie chcą rozmawiać o tym, jaką katastrofą były te wybory, całkowitą katastrofą...ale my to pokażemy i miejmy nadzieję, że w szczególności sądy, Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych, zobaczą i z szacunkiem - miejmy nadzieję - że zrobią to, co jest dobre dla naszego kraju, ponieważ nasz kraj nie może żyć z takim wyborem. Moglibyśmy machnąć ręką i powiedzieć, że przejdziemy nad tym do porządku dziennego...ale nie, musimy również myśleć o przyszłości. Nie możemy na to pozwolić.
Prezydent Donald Trump: (19:43)
Możesz mieć revote, ale nie sądzę, żeby to było właściwe. Jeśli te głosy są fałszywe, jeśli są nieuczciwe, jeśli zostaną złapane, wtedy oni skończą się - i wtedy bardzo łatwo wygrywam. We wszystkich stanach z łatwością wygrywam, w stanach swingowych, tak jak wygrywałem o godzinie 10 wieczorem w wieczór wyborów. Nie chcemy wam pokazywać 25 błędnych lub oszukańczych głosów, które nic nie znaczą, ponieważ nie obalają państwa, ani pięćdziesiąt czy stu....Pokażemy wam setki tysięcy... znacznie więcej niż potrzebujemy, znacznie więcej niż wymaga prawo. Możemy pokazać, czego potrzeba, aby zdobyć państwo.
Prezydent Donald Trump: (20:34)
Media o tym wiedzą, ale nie chcą tego zgłaszać. W rzeczywistości całkowicie odmawiają odkrycia tego problemu, ponieważ wiedzą co się stanie, kiedy to zrobią. Nawet to, co teraz mówię, jest poniżane i lekceważone, ale to jest ok. Po prostu idę dalej, ponieważ reprezentuję 74 miliony ludzi, a tak naprawdę reprezentuję także wszystkich, którzy na mnie nie głosowali.
Oszustwa związane z głosowaniem korespondencyjnym to ostatnia część ich czteroletnich wysiłków zmierzających do zniesienia wyników wyborów w 2016 roku - i to było jak życie w piekle. Nasi przeciwnicy wielokrotnie udowodnili, że powiedzą i zrobią wszystko, aby odzyskać władzę.
Prezydent Donald Trump: (21:28)
Korupcyjne siły, które rejestrują zmarłych wyborców i zajmują się ładowaniem urn wyborczych, to te same osoby, które popełniały jedną fałszywą i oszukańczą mistyfikację po drugiej. Widzieliście to już od czterech lat. Te zakorzenione interesy są sprzeczne z naszym ruchem, ponieważ stawiamy Amerykę na pierwszym miejscu. Oni nie stawiają Ameryki na pierwszym miejscu, a my zwracamy władzę wam, Amerykanom. Nie chcą oni Ameryki na pierwszym miejscu, chcą tylko władzy dla siebie. Chcą zarabiać, więc nie chcą, abym był ich prezydentem.
Zostałem skontrolowany wkrótce po tym, jak ogłosiłem, że będę kandydował na prezydenta. Kiedy znalazłem się na pierwszym miejscu w wyborach republikańskich, śledztwa nigdy się nie skończyły. Trwały cztery lata i wszystkie wygrałem, wszystkich pokonałem. Rosja, Rosja, Rosja, oszustwa związane z impeachmentem i wiele więcej. Robert Mueller spędził dwa i pół roku w dolarach podatkowych, badając mnie, wydając ponad 2800 wezwań sądowych, wykonując prawie 500 nakazów przeszukania, wydając 230 nakazów komunikacji i przeprowadzając 500 przesłuchań świadków, z których wszystkie miały na celu, obalić mnie. Ostatecznie nie było żadnych dowodów. Senator Marco Rubio, przewodniczący senackiej komisji ds. Wywiadu, powiedział: „Komisja nie znalazła dowodów na to, że ówczesny kandydat Donald Trump lub jego kampania współpracowali z rosyjskim rządem”. Dziękuję senatorowi Rubio za to.
Prezydent Donald Trump: (23:22)
Teraz słyszę, że są to ci sami ludzie, którzy nie chcieli mnie w Waszyngtonie. To wszystko ciągle się powtarza. Za 48 milionów dolarów przechodzisz przez zeznania podatkowe, przechodzisz przez wszystko. Prokurator generalny Nowego Jorku, który niedawno ubiegał się o urząd, wystąpił przeciwko mnie bez mojej wiedzy i powiedział: „Będziemy współpracować z organami ścigania i innymi prawnikami generalnymi w tym kraju, aby usunąć tego prezydenta ze stanowiska”. Nigdy go nie spotkałem.
Prezydent Donald Trump: (24:03)
„Ważne jest, aby wszyscy zrozumieli” - powiedzieli - „że dni Donalda Trumpa dobiegają końca”. A wszystko to było wielkim dochodzeniem w Waszyngtonie, Nowym Jorku i każdym innym miejscu, które może zbadać, ponieważ tego właśnie chcą. Nie chcą mnie, chcą nas wyrzucić. Nigdy nie możemy im na to pozwolić. Przejrzano i sprawdzono wszystko. Mój przyjaciel, który jest bardzo mądry, powiedział: „Prawdopodobnie widziałeś więcej niż ktokolwiek inny. Prawdopodobnie byłeś przesłuchiwany częściej niż ktokolwiek inny. A jeśli masz teraz czyste świadectwo, to znaczy że jesteś prawdopodobnie najczystszą osobą w tym kraju”.
Prezydent Donald Trump: (24:48)
Niektórzy ludzie w tej administracji ... ale na szczęście nie wszyscy ... zostali przygnębieni i zlekceważeni. Po prostu zniknęli. Nikt nie wie, co się z nimi stało. Dlaczego nie są aktywni? Dlaczego nie są zaangażowani? Jest tyle do zrobienia. Korupcja jest tak powszechna. Po prostu nie mogli już tego znieść. Grożono im oskarżeniem ze strony Demokratów i powiedziano o nich straszne rzeczy. I to dobrzy ludzie. Dopiero niedawno szefowa GSA była prześladowana i nękana, jak relacjonowała, jak nigdy wcześniej. Co mogę powiedzieć? Wciąż czekamy na raport od człowieka imieniem Durham, z którym nigdy nie rozmawiałem i którego nigdy nie spotkałem. Możesz ścigać mnie tyle razy, ile chcesz przed wyborami, ale niestety pan poseł Durham nie chciał ścigać tych ludzi ani mieć nic wspólnego ze śledzeniem ich przed wyborami. Więc kto wie, czy kiedykolwiek złoży raport.
Prezydent Donald Trump: (26:11)
Ale kiedy przyjrzeć się kłamstwom, przeciekom i nielegalnemu zachowaniu tak wielu ludzi oraz ich chęci skrzywdzenia prezydenta Stanów Zjednoczonych, coś powinno się wydarzyć. Najtrudniejszą rzeczą, jaką muszę zrobić, jest wyjaśnienie, dlaczego nic się nie dzieje tym wszystkim ludziom, którzy szpiegowali moją kampanię. To się nigdy wcześniej nie zdarzyło i nigdy nie powinno powtórzyć się prezydentowi Stanów Zjednoczonych. Wystarczy spojrzeć na przesłuchania i przekonać się sam. Dowody są przytłaczające. Oszustwa, które zebraliśmy w ciągu ostatnich kilku tygodni, są przytłaczające i mają związek z naszymi wyborami. Wszyscy mówią: „Wow, dowody są przytłaczające”, kiedy je widzą. „Ale na zmianę przebiegu wyborów jest już naprawdę za późno. Na zmianę wyniku jest już za późno”.
Prezydent Donald Trump: (27:11)
W rzeczywistości zostało jeszcze dużo czasu na wyłonienie właściwego zwycięzcy wyborów i o to właśnie walczymy. Ale bez względu na to, kiedy to się stanie, jeśli wyjdzie oszustwo, jeśli zobaczysz fałszywe głosy i fakt, że te głosy są znacznie większe niż to konieczne, nie możesz pozwolić innej osobie ukraść ci tego wyboru. W całym kraju ludzie noszą transparenty: „Zatrzymaj kradzież”.
Aby zrozumieć, w jaki sposób możemy walczyć z tym oszustwem, ważne jest, aby zrozumieć problemy związane z głosowaniem pocztowym. W Pensylwanii, Michigan, Nevadzie, Georgii, Arizonie i większości innych stanów każdy mógł otrzymać głos korespondencyjny i głosować bez okazania dowodu tożsamości. Głosowanie odbyło się wyłącznie w dobrej wierze, nie była wymagana żadna identyfikacja!
Prezydent Donald Trump: (28:11)
Większość Amerykanów byłaby również zszokowana, gdyby dowiedziała się, że żaden stan w kraju nie zatwierdził obywatelstwa Stanów Zjednoczonych jako wymogu głosowania w wyborach federalnych.To narodowy wstyd. Żaden inny zaawansowany kraj nie organizuje wyborów w ten sposób. Wiele krajów europejskich nałożyło znaczne ograniczenia na głosowanie korespondencyjne, zwłaszcza że noszą one w sobie niemal nieograniczone możliwości oszustwa. Z 42 krajów europejskich wszystkie oprócz dwóch całkowicie zakazują pocztowych kart do głosowania dla osób mieszkających w kraju lub wymagają bardzo, bardzo silnej identyfikacji od tych, którzy potrzebują pocztowych kart do głosowania.
Prezydent Donald Trump: (28:54)
Podczas gdy Demokraci starali się drastycznie rozszerzyć głosowanie korespondencyjne, przywódcy Partii Demokratycznej gorączkowo blokowali środki ochrony przed oszustwami, takie jak weryfikacja podpisów, weryfikacja miejsca zamieszkania i identyfikatory wyborców. A potwierdzenie obywatelstwa było niemal pochopne, że powinniśmy o to poprosić. Możesz w to uwierzyć? To nie są działania ludzi, którzy chcą uczciwych wyborów. Są to działania ludzi, którzy chcą ukraść wybory i są skłonni do oszustwa. Jedynym możliwym powodem, dla którego zablokowaliby rozsądne środki weryfikacji kwalifikacji, jest to, że próbują zachęcać, ułatwiać, zabiegać o oszustwa lub przeprowadzać je.
Prezydent Donald Trump: (29:47)
Amerykanie powinni zrozumieć, że te destrukcyjne zmiany w naszym prawie wyborczym nie były konieczną odpowiedzią na pandemię. Pandemia po prostu dała Demokratom uzasadnienie robienia tego, co próbowali robić przez wiele, wiele lat. W rzeczywistości pierwsza ustawa, którą Demokraci Izby Reprezentantów wprowadzili w życie, kiedy Nancy Pelosi została rzeczniczką, była próbą wprowadzenia powszechnego głosowania pocztowego i usunięcia takich koniecznych środków, jak identyfikacja wyborcy, które są tak bardzo potrzebne. Dramatyczne podważenie integralności naszych wyborów było dla Demokratów priorytetem numer jeden z jednego prostego powodu: Chcieli ukraść wybory prezydenckie w 2020 roku. Wszystkie wysiłki Demokratów, aby rozszerzyć głosowanie pocztowe, położyły podwaliny pod systematyczne i wszechobecne oszustwa, które wybuchły w tych wyborach.
Prezydent Donald Trump: (30:41)
Duże ilości pocztowych i pocztowych kart do głosowania były nielegalnie przetwarzane w Pensylwanii. I potajemnie, w Filadelfii, w hrabstwach Allegheny, bez obecności naszych obserwatorów. Nie wolno im było być obecnymi w pomieszczeniach.. W rzeczywistości nie wolno im było nawet przebywać w tym samym pokoju. Zostali wyrzuceni z budynku i zaglądali z zewnątrz, ale nie mogli nawet nic zobaczyć, ponieważ nie było okien. A okna, które tam były, były zabite deskami. Demokraci udali się nawet do Sądu Najwyższego Pensylwanii, aby odmówić obserwatorom dostępu. Jest tylko jeden możliwy powód, dla którego skorumpowana demokratyczna machina polityczna sprzeciwiałaby się przejrzystości podczas liczenia głosów. To dlatego, że wiedzą, że ukrywają nielegalną działalność. To jest bardzo łatwe.
Prezydent Donald Trump: (31:32)
To niesamowita, niewybaczalna rzecz. I nieodwracalne szkody, które dotyczą wszystkich wyborów, ale ta bezprecedensowa praktyka wykluczania naszych obserwatorów, naszych obserwatorów wyborów, jak ich niektórzy nazywają, miała miejsce w demokratycznie zarządzanych miastach i kluczowych państwach w całym kraju.
Oto kilka dodatkowych faktów, które odkryliśmy. Wielu wyborców w całej Pensylwanii otrzymało pocztą dwie karty do głosowania, a wielu innych otrzymało karty do głosowania pocztą, o które nigdy się nie ubiegali. Tak wielu dostało karty do głosowania, że ​​nawet nie wiedzieli, do czego one służą. I znowu tak wielu otrzymało więcej niż jedną kartę do głosowania. W niektórych przypadkach więcej niż dwie karty do głosowania. W większości byli to Demokraci.
Prezydent Donald Trump: (32:22)
W hrabstwie Fayette w Pensylwanii kilku wyborców otrzymało wypełnione karty do głosowania. Nie wiedzieli, co się stało. W hrabstwie Montgomery w Pensylwanii obserwator wyborów podsłuchał, jak niezarejestrowanym wyborcom polecono wrócić później i spróbować zagłosować pod innym nazwiskiem. Dziesiątki tysięcy wyborców w Pensylwanii było traktowanych inaczej w zależności od tego, czy byli republikanami, czy demokratami. Wyborcy, którzy oddali karty do głosowania w niektórych okręgach demokratycznych, zostali powiadomieni i poproszeni o skorygowanie swoich kart do głosowania, podczas gdy powiaty republikańskie, a zwłaszcza wyborcy republikańscy, nie zostali o tym powiadomieni, co wyraźnie naruszało klauzulę równości zawartą w Konstytucji Stanów Zjednoczonych. „Jeśli jesteś demokratą, naprawimy twoją kartę do głosowania. Upewnij się, że jest doskonała. Jeśli jesteś republikaninem, nawet o tym nie mów. "
Prezydent Donald Trump: (33:16)
W Michigan pracownik opieki miejskiej w Detroit szkolił pracowników miasta, aby głosowali bezpośrednio demokratycznie i eskortował ich, aby zobaczyć, na kogo głosowali, z naruszeniem prawa i świętości tajnego głosowania. Tego nie można robić. Ci sami pracownicy twierdzą, że poinstruowano ich, aby nie żądali żadnego dowodu tożsamości i nie próbowali weryfikować żadnych podpisów. Byli również kierowani do nielegalnie antydatowanych kart do głosowania, wielu, wielu kart otrzymanych po terminie. Jest to coś tak niekonstytucyjnego i szacują, że tysiące i tysiące kart do głosowania zostały nieprawidłowo opatrzone datą wsteczną przez nich i wielu innych.
Prezydent Donald Trump: (34:05)
Inni świadkowie w Detroit również widzieli, jak nasi urzędnicy wyborczy wielokrotnie liczyli te same karty do głosowania i nielegalnie zduplikowane karty do głosowania. Jeden z obserwatorów zeznał, że widział pudełka i pudła z kartami do głosowania, wszystkie z tym samym podpisem. Inny obserwator z Detroit złożył oświadczenie, w którym stwierdził, że widział niezliczone i ważne karty do głosowania należące do nieprawidłowo zarejestrowanych wyborców, a następnie zobaczył, jak pracownicy sondaży w hrabstwie Wayne wprowadzają do systemu fałszywe daty urodzenia, aby nielegalnie je policzyć. Świadkowie złożyli oświadczenie pod przysięgą. Innymi słowy, pójdziesz do więzienia za kłamstwo i zeznasz, że po ogłoszeniu przez urzędników wyborczych ostatniego głosowania pocztą przybyło kilkadziesiąt tysięcy kart do głosowania, wiele bez kopert, wszystkie z głosami Demokratów.
Prezydent Donald Trump: (35:02)
W stanie Wisconsin rekordowa liczba wyborców została sklasyfikowana jako nieokreślona. Status zarezerwowany dla osób ze znaczną niepełnosprawnością, w tym osób starszych, które pozwalają im głosować bez legitymacji. W ubiegłym roku w całym kraju status ten uzyskało około 70 000 osób. W tym roku w cudowny sposób liczba wyborców wzrosła do prawie 250 000 po tym, jak urzędnicy wyborcy w okręgach Milwaukee i Dane, jednych z najbardziej skorumpowanych miejsc politycznych w naszym kraju, wezwali obywateli do niewłaściwego rejestrowania się pod tym statusem. I zarejestruj je na poziomach, które nie istnieją. W stanie Wisconsin istnieje około 70 000 kart do głosowania pocztowych, które nie mają zgodnej karty do głosowania zgodnie z prawem stanu Georgia. Dziewięciu obserwatorów zeznało, że niezliczone nieregularne karty do głosowania bez...
Potwierdzono, że istniało niezliczona ilość nieregularnych kart do głosowania bez fałd lub typowych oznaczeń wskazujących, że karty do głosowania nie dotarły w kopertach zgodnie z wymaganiami. Obserwator wyborów w hrabstwie Fulton oszacował, że około 98 procent dużej liczby niezwykle bezbłędnych głosowań, których była świadkiem, dotyczyło Bidena. Bardzo nietypowa liczba. Ponadto kilka tygodni po wyborach w hrabstwach Floyd, Fayette i Walton odkryto tysiące niezliczonych kart do głosowania, głównie od wyborców Trumpa. Nie policzono ich. Były one od wyborców Trumpa.
Prezydent Donald Trump: (36:43)
W Detroit wszyscy widzieli straszliwy konflikt i straszny sposób, w jaki dwaj republikańscy wyborcy zostali potraktowani... tak okropnie, że nie chcieli głosować, kiedy zobaczyli, co się dziej. Było tam też więcej głosów niż wyborców. Zastanówcie się... Mieli więcej głosów niż wyborców. Łatwo to zrozumieć ... tysiącami. W Arizonie poproszono wyborców, których wyważone komunikaty o błędach były generowane przez maszyny do tworzenia tabel, o naciśnięcie przycisku, który skutkował nie liczeniem ich głosów. Również w Arizonie prokurator generalny ogłosił, że pocztowe karty do głosowania zostały skradzione ze skrzynek pocztowych i ukryte pod kamieniem.
Präsident Donald Trump: (37:37)
Prezydent Donald Trump: (37:37)
W hrabstwie Clark w stanie Nevada, gdzie mieszka większość elektoratu stanu, standardy sprawdzania podpisu zostały celowo obniżone, aby umożliwić dużą liczbę głosów, które w innym przypadku nigdy by nie przeszły. Ta maszyna została ustawiona na najniższym poziomie. Według raportu dziewięciu wyborców z hrabstwa Clark oddało karty do głosowania z celowo fałszywymi podpisami w celu przetestowania procesu, a osiem z dziewięciu kart do głosowania zostało przyjętych i policzonych. Powiedzieli, że mogliby podpisać się jako Święty Mikołaj, a one i tak zostały przyjęte. W zeszłym tygodniu Komisja Hrabstwa Clark opublikowała wyniki wyborów lokalnych po tym, jak rejestrator poinformował, że „znalazł niespójności, których nie potrafimy wyjaśnić”.
W Nevadzie niektórzy wyborcy wzięli udział w loterii na kilkanaście kart podarunkowych o wartości do 250 dolarów, jeżeli mogli udowodnić, że brali udział w wyborach.
Lecz najważniejszymi oznakami powszechnych oszustw są niezwykle niskie wskaźniki odrzucenia kart do głosowania w wielu kluczowych państwach. To są stany, które musiałem wygrać. Liczba odrzuconych kart do głosowania była znacznie niższa niż można by oczekiwać na podstawie wcześniejszych doświadczeń. To oznacza lata koordynacji. W Georgia tylko 0,2%, czyli znacznie mniej niż 1%, odrzuciło karty do głosowania pocztą. Innymi słowy, prawie żaden nie został odrzucony. Przyjmowali wszystko. W porównaniu z 6,4% w 2016 roku - teraz praktycznie nic nie zostało odrzucone. Są tacy, którzy uważają, że 6,4 to była niska liczba.
Prezydent Donald Trump: (39:36)
Pomyślcie! Prawie żaden głos nie został zakwestionowany! W poprzednich wyborach odrzucono 6,4%. Podobne procenty widzieliśmy w Pensylwanii, Nevadzie i Michigan. Karty do głosowania nie były kwestionowane, zwłaszcza jeśli dotyczą obszarów demokratycznych. Te nieprawidłowości są niewytłumaczalne, chyba że zostanie podjęta celowa próba zaakceptowania niekwalifikujących się lub fałszywych kart do głosowania.
Donald Trump: (40:06)
W Pensylwanii Sekretarz Stanu i Sąd Najwyższy zasadniczo znieśli wymagania dotyczące weryfikacji podpisów z naruszeniem prawa stanowego na kilka tygodni przed wyborami. To jest zabronione, oni nie mogą tego robić. To musi zostać zatwierdzone przez ustawodawcę. Sędzia nie może tego robić. Państwo nie może tego zrobić. Oficer nie może tego zrobić. Jedyną osobą, która może to zrobić, jest ustawodawca.
Prezydent Donald Trump: (40:33)
Powód tego jest jasny. Nie weryfikowali podpisów, ponieważ wiedzieli, że karty do głosowania nie zostały wypełnione przez wyborców, w imieniu których zostały oddane. Innymi słowy, ludzie je wypełniali, co nie miało nic wspólnego z nazwiskami na karcie do głosowania. Samo ponowne przeliczenie kart do głosowania w takich okolicznościach tylko zwiększa oszustwo. Jedynym sposobem stwierdzenia, czy odbyło się uczciwe głosowanie, jest pełne sprawdzenie kopert w danych państwach. Przekonasz się, że wiele z nich, dziesiątki tysięcy, ma fałszywe podpisy. Pełne badanie kryminalistyczne jest wymagane, aby upewnić się, że tylko legalne karty do głosowania od prawidłowo zarejestrowanych wyborców, prawidłowo oddanych, zostaną uwzględnione w ostatecznym liczeniu.
Prezydent Donald Trump: (41:25)
Te wybory dotyczą poważnego oszustwa wyborczego, oszustwa, którego nigdy wcześniej nie widziano. Chodzi o obserwatorów wyborów, którym nie wolno było obserwowac wyborów. To jest tak nielegalne! Chodzi o karty do głosowania, które przyszły i niewielu wiedziało, skąd one pochodzą. Były policzone - i nie były one na mnie...Chodzi o duże, ogromne prowadzenie w noc wyborczą, którego mi pogratulowano, widząc decydującą, łatwą wygraną. Nagle rano lub kilka dni później głosy te szybko wyparowały. Chodzi o liczbę wysłanych kart do głosowania, o których nikt nie wie, skąd pochodzą. Chodzi o zmanipulowane maszyny, maszyny, które zostały zatrzymane wieczorem w określonych miejscach, aby cudownie otworzyć się potem z większą liczbą głosów.
Prezydent Donald Trump: (42:24)
Chodziło też o wiele innych rzeczy, ale przede wszystkim było to oszustwo. Te wybory były sfałszowane. Każdy to wie. Nie mam nic przeciwko, jeśli przegram wybory, ale chcę przegrać uczciwie - i uczciwe wybory. To, czego nie chcę, to żeby ukradziono je Amerykanom. O to właśnie walczymy. Nie mamy wyboru, musimy to zrobić. Mamy już dowód. Mamy już dowody i są one bardzo jasne. Jak dotąd wielu przedstawicieli mediów, a nawet sędziów, odmówiło przyjęcia tego. Wiedzą, że to jest prawda. Wiedzą, kto wygrał wybory, ale nie chcą powiedzieć: „Masz rację”. Nasz kraj potrzebuje kogoś, kto powie: „Masz rację”.
Prezydent Donald Trump: (43:12)
Ostatecznie jestem gotów zaakceptować każdy dokładny wynik wyborów i mam nadzieję, że Joe Biden też. Mamy już dowód. Mamy już dziesiątki tysięcy więcej kart do głosowania, niż potrzebujemy, aby obalić wszystkie te stany, o których mówimy. To wybory na najwyższy urząd w najwspanialszym kraju w historii świata. Każdy rozsądny Amerykanin powinien być w stanie zgodzić się, opierając się na tym, co już udokumentowaliśmy, że potrzebujemy systematycznej analizy listów do głosowania w celu sprawdzenia kopert. Chodzi o podpis. Jeśli są na kopertach, wszystko, co możemy zrobić, to sprawdzić koperty i to nam wszystko mówi.
Prezydent Donald Trump: (44:01)
To absolutne minimum, którego powinniśmy się spodziewać. Nie chodzi tylko o moją kampanię, ma to wiele wspólnego z tym, kto będzie następnym prezydentem. Chodzi o to, aby przywrócić zaufanie do amerykańskich wyborów. Chodzi o naszą demokrację i święte prawa, o które pokolenia Amerykanów walczyły, wylewały krew i ginęły, aby je zapewnić. Nic nie jest istotniejsze ani ważniejsze. Jedynymi kartami do głosowania, które powinny być brane pod uwagę w tych wyborach, są karty oddane przez uprawnionych wyborców, którzy są obywatelami naszego kraju, zamieszkałymi w stanach, w których głosowali i którzy posiadają karty do głosowania legalne przed upływem przewidzianego prawem terminu.
Prezydent Donald Trump: (44:43)
Ponadto nie wolno nam już nigdy przeprowadzać wyborów, w których nie ma wiarygodnego i przejrzystego systemu weryfikacji uprawnień, tożsamości i miejsca zamieszkania każdej osoby, która oddaje głos - bardzo, bardzo cenny głos. Mnóstwo bardzo inteligentnych ludzi pogratulowało mi wszystkiego, co zrobiliśmy: największych obniżek podatków w historii, cięć regulacyjnych, największych w historii. Odbudowaliśmy nasze wojsko. Jak nigdy dotąd zadbaliśmy o naszych weteranów, o siły kosmiczne i wiele więcej....
Następnie powiedzieli, że niezależnie jak wielkie i ważne są te osiągnięcia; największym osiągnięciem twojej prezydentury będzie dokładnie to, co robisz teraz - przywrócić uczciwość elektoratu naszemu narodowi. To ważniejsze niż wszystko, o czym rozmawialiśmy.
Prezydent Donald Trump: (45:40)
Jeśli nie wykorzenimy oszustwa, wielkiego i strasznego oszustwa, które miało miejsce podczas naszych wyborów w 2020 r. - stracimy naszą ojczyznę. Dzięki determinacji i wsparciu narodu amerykańskiego ponownie przeprowadzimy nasze wybory uczciwie i godnie. Przywrócimy zaufanie do naszego systemu rządów. Dziękuję wam. Niech was Bóg błogosławi. Boże błogosław Amerykę.”
Tłumaczenie: Aljcja B. Aschmann
Kochani, proszę o rozprzestrzenianie tej wiedzy, żeby jak najwiecej ludzi otrząsnęło sie z manipulacji i prania mózgu przez media...🙏❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz