Absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być, ponieważ prawdziwa natura rzeczy pozostaje głęboko ukryta pod pozorami rzeczywistości.
▼
wtorek, 4 sierpnia 2020
Afryka, może stać się królikiem testowym dla bram finansowanych przez system identyfikacji biometrycznej
4 sierpnia 2020 r., Steve Beckow
https://goldenageofgaia.com/2020/08/04/africa-to-become-test-bed-for-gates-funded-biometric-id-system/
Czy afrykańskie życie ma znaczenie? My tu, w innych krajach, stanowczo odrzucamy szczepionki z chipami i materiałami toksycznymi. Czy odwracamy się i patrzymy w drugą stronę, gdy jest to biedny afrykański naród?
Africa to Become Test bed for Gates Funded Biometric ID system
James Allard, Oye News, 12 lipca 2020 r.
(https://oye.news/news/world-news/africa-to-become-test-bed-for-gates-funded-biometric-id-system/)
Uboższe obszary Afryki Zachodniej mają stać się poligonem doświadczalnym dla nowego systemu cyfrowej tożsamości biometrycznej, łączącego zapisy o szczepieniach osób fizycznych z ich cyfrowym systemem płatności[1].
Projekt został zrealizowany dzięki ulubionemu filantropowi, Billowi Gatesowi i Mastercardowi.
Zainicjowany pierwotnie w 2018 roku, prowadzony przez SI Mastercards program identyfikacji cyfrowej "Trust Stamp" zostanie zintegrowany z nowym, wspieranym przez GAVI programem prowadzenia ewidencji szczepień w formie cyfrowej. Ta nowa spółka joint venture jest duplikowana jako "Wellness Pass".
Raporty MintPress News[2]:
Platforma cyfrowej tożsamości biometrycznej, która "ewoluuje tak samo jak ty", ma zostać wprowadzona w "odległych społecznościach o niskich dochodach" w Afryce Zachodniej dzięki publiczno-prywatnemu partnerstwu pomiędzy wspieranym przez Billa Gatesa sojuszem na rzecz szczepionek GAVI, Mastercard i napędzaną przez SI firmą Trust Stamp, zajmującą się "uwierzytelnianiem tożsamości".[2]
Ta nowa karta Wellness jest gotowa na dołączenie rekordów szczepień Covid-19, gdy tylko szczepionka stanie się dostępna i rozpocznie się masowe szczepienia w Afryce.
Podczas gdy Mastercard twierdzi, że system nie może być używany do osobistej identyfikacji ludzi z powodu tego, co opisują jako "maskę 3D", ten mały fakt jest nieistotny.
To, czy system może być użyty do zidentyfikowania ciebie przez innego człowieka, czy nie, nie ma znaczenia. System jest algorytmem logicznym sterowanym przez SI, który może być dość łatwo wykorzystany do kontrolowania, kto może wydawać pieniądze, gdzie może je wydać i ile pieniędzy może wydać.
Wszystko to można określić i obliczyć na podstawie danych dotyczących zdrowia i szczepień, bez konieczności identyfikacji kogokolwiek, to wszystko dzięki "Masce 3D" SI.
Żaden człowiek nie musi nic wiedzieć o kimkolwiek w takim systemie, więc podczas gdy tego typu programy są określane jako anonimowe i prywatne systemy wykorzystujące unikalny haszysz dla każdej osoby, którego nie da się odwrócić, aby je zidentyfikować, to nie ma znaczenia, potencjał wykorzystania w takim systemie jest ogromny.
Na przykład, nieszczepienie się może łatwo zablokować osobie fizycznej możliwość zakupu usług transportu publicznego. Nie jest wymagana żadna interakcja międzyludzka, nie można nikogo obwiniać ani odwoływać się do niej, decyzję podejmuje się na podstawie algorytmu stworzonego przez system SI, który nie jest odpowiedzialny.
Prawdziwymi motywami są tutaj wszelkie domysły, oczywiście fundacje Gatesa i Rockefellera stojące za GAVI będą twierdzić, że jest to impuls do poprawy zdrowia na świecie, a Mastercard będzie twierdzić, że chodzi tu o finansowe wzmocnienie pozycji tych w krajach rozwijających się - ale czy to naprawdę ich osiągnięcia naprawdę nas o tym przekonują?
Mintpress News[2] kontynuuje:
Nie jest jasne, na ile inicjatywa Wellness Pass jest motywowana względami zdrowia publicznego, a nie wolnego rynku.
Rzeczywiście, sojusz GAVI, w dużej mierze finansowany przez fundacje Billa i Melindy Gates i Rockefellera, a także przez rządy sprzymierzone i przemysł produkujący szczepionki, zajmuje się przede wszystkim poprawą "zdrowia rynków szczepionek i innych produktów do szczepień", a nie zdrowiem jednostek, jak wynika z jego własnej strony internetowej.
Podobnie, partnerstwo GAVI firmy Mastercard jest bezpośrednio związane z jej działaniami "World Beyond Cash", które głównie wzmacniają jej model biznesowy, który od dawna polegał na ograniczeniu wykorzystania fizycznej gotówki[2].
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz