Absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być, ponieważ prawdziwa natura rzeczy pozostaje głęboko ukryta pod pozorami rzeczywistości.
▼
sobota, 23 maja 2020
Facebook i Instagram usuwają z konta liczby, by ukryć popularność błędnych pomysłów.
Prawda musi być powiedziana, że Facebook i Instagram prowadzą zarówno badania usuwania i jak liczenie totalnie tak, że złe pomysły nie są postrzegane i coraz mniej popularne. Twierdzą, że ruch jest, aby uniemożliwić użytkownikom porównania się do innych, ale w rzeczywistości chcą ukryć fakt, że złe myślenie staje się coraz mniej popularne.
Czy im się to podoba czy nie, liczą się wskaźniki zaangażowania. Podkreślają one popularność pomysłów i treści. Usunięcie możliwości zobaczenia tego, usuwa wpływ społeczny, jaki mają media społecznościowe.
Twitter również eksperymentuje z podobnym posunięciem w odpowiedzi na zagrożenia, które ukrywałyby wskaźniki zaangażowania w treści. Chodzi tu o skorygowanie zapisu i kontrolę narracji online. Jeśli kontrolujesz wpływy i ich zdolność do wpływania na innych, kontrolujesz świat.
Instagram Ukrywa się jak Licznik 1
Facebook może wkrótce zacząć ukrywać Licznik Like na News Feed postów, aby chronić użytkowników przed zazdrością i zniechęcić ich do autocenzury. Instagram jest już testowany w 7 krajach, w tym Kanada i Brazylia, pokazując publiczności postu tylko kilka nazwisk wspólnych znajomych, którzy lubią to zamiast całkowitej liczby.
Chodzi o to, aby uniemożliwić użytkownikom destrukcyjne porównywanie się do innych i ewentualnie czuć się nieodpowiednio, jeśli ich posty nie dostać tyle polubień. Może to również powstrzymać użytkowników przed usuwaniem postów, które uważają, że nie są wystarczająco lubiane lub nie udostępniają ich w pierwszej kolejności.
Instagram Usuwa Lubi
Prototypy Facebooka ukrywanie jak liczy [przez Jane Manchun Wong]Mistrz inżynierii odwrotnej Jane Manchun Wong zauważył Facebook prototypowanie ukryte Jak liczy w swojej aplikacji Android. Kiedy zapytaliśmy Facebooka, firma potwierdziła TechCrunch, że rozważa testowe usunięcie Like counts.
Jednak to nie jest jeszcze na żywo dla użytkowników. Facebook odmówił udostępniania wyników z Instagram Like ukrywanie testów, jego dokładne motywy, lub dowolny harmonogram rozpoczęcia testów. Jeśli zdecyduje się na przeprowadzenie testu, Facebook prawdopodobnie zrobiłby to stopniowo i wycofać się, jeśli to znacznie boli użytkowania lub dochodów z reklam.
Nadal, prototyp może wskazywać na pozytywne wyniki z ukrywania Like tallies w Instagram, który po raz pierwszy zgłosił w kwietniu po tym, jak został zauważony przez Wong tam również. Po rozpoczęciu testów w Kanadzie pod koniec tego miesiąca. Instagram dodał Brazylii, Australii, Nowej Zelandii, Włoch, Irlandii i Japonii do testu w lipcu.
Tam, autor postu może jeszcze zobaczyć Jak w sumie, ale wszyscy inni nie mogą. Rozszerzenie tego testu Instagram i Facebook potencjalnie próbuje go w swojej własnej aplikacji sygnały, że może mieć pozytywny lub znikomy wpływ na udostępnianie podczas wspomagania zdrowia psychicznego, lub przynajmniej być warte nieznacznego spadku zaangażowania.
Instagram Removing Likes
Facebook został stopniowo zdegradowany do miejsca, w którym można dzielić się efektownymi wydarzeniami życiowymi, takimi jak małżeństwa czy nowe miejsca pracy, podczas gdy Instagram i Snapchat przejmują odpowiedzialność za codzienne udostępnianie.
Problemem jest to, że ludzie mają o wiele mniej tych wielkich momentów, a duże Like liczy, które przyciągają mogą sprawić, że inni użytkownicy świadomi własnego życia i treści. To wszystko jest problematyczne w przypadku reklam na Facebooku.
Facebook chce uniknąć scenariuszy takich jak "Spójrz, ile Lubi dostać. Moje życie jest kiepskie w porównaniu" lub "dlaczego nawet akcji, jeśli nie będzie dostać tyle Likes jak jej post i ludzie będą myśleć, że jestem niepopularny".
Liczby "Removing Like" mogą wywrzeć mniejszą presję na użytkowników i zachęcić ich do dzielenia się z nimi bardziej swobodnie i często, jak napisałam w 2017 roku. To może również przesłonić własny potencjalny spadek popularności Facebooka, jak użytkownicy przełączają się do innych aplikacji. Posty, które nie dostają tak wiele Lubię jak kiedyś, mogą przyspieszyć exodus.
" Źródło Source
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz